Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στην διπλή οικογενειακή τραγωδία στα Χανιά – Τι εκτιμά ο Γιάννης Λιονάκης

οι-τρεις-λόγοι-που-οδήγησαν-στην-διπλή-1079070

Τις τρεις βασικές αιτίες που οδήγησαν στο θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στην Εθνική οδό Χανίων-Ρεθύμνου στο ύψος των Μεγάλων Χωραφιών ανέδειξε ο πρόεδρος του εθελοντικού συλλόγου προστασίας τροχαίων ατυχημάτων Γιάννης Λιονάκης μιλώντας στον Περιφερειακό Τηλεοπτικό Σταθμό CRETA.

Όπως ανέφερε ο κ Λιονάκης η ταχύτητα, η έλλειψη διαχωριστικού στηθαίου αλλά και η μη χρήση ζώνης ασφαλείας από το θύμα που καθόταν στο πίσω κάθισμα ήταν τα κυρίαρχα σημεία του συγκεκριμένου τροχαίου.

«Δυστυχώς βλέποντας τα αυτοκίνητα καταλαβαίνει κάποιος πως έχουμε μεγάλες ταχύτητες. Θα πρέπει να έχουν οι οδηγοί στο μυαλό τους πως σε ένα τροχαίο δύο οχημάτων τις ταχύτητες τις υπολογίζουμε προσθετικά. Επίσης το ένα θύμα του τροχαίου βρισκόταν στο πίσω κάθισμα χωρίς να φορά ζώνη ασφαλείας. Θα πρέπει όλοι να καταλάβουμε πως όπου και να καθόμαστε πρέπει να φοράμε ζώνη. Ο οδηγός ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να ξεκινά αν δεν φορέσουν όλοι ζώνη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ Λιονάκης.

Το συγκεκριμένο τροχαίο δεν θα είχε συμβεί αν φυσικά υπήρχε διαχωριστικό στηθαίο στον Βόρειο Οδικό Άξονα τόνισε για μία ακόμα φορά ο κ. Λιονάκης επισημαίνοντας και την ευθύνη όλων όσων εδώ και 40 χρόνια έχουν αφήσει την Κρήτη χωρίς έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.

«Πόσες φορές πρέπει να πούμε πως το στηθαίο σώζει ζωές. Αν υπήρχε σήμερα δεν θα μιλούσαμε για θύματα. Ας το αντιληφθούν όλοι όσοι ευθύνονται και η Κρήτη δεν έχει εδώ και 40 χρόνια έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Έναν δρόμο που θα δίνει τη δυνατότητα το λάθος ενός οδηγού να μην έχει θανατηφόρες συνέπειες για έναν άλλο οδηγό. Έναν δρόμο που θα λειτουργεί συγχωρητικά και όχι να οδηγούμαστε σε συνέπειες όπως τις σημερινές» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ Λιονάκης.

creta24.gr 

7 thoughts on “Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στην διπλή οικογενειακή τραγωδία στα Χανιά – Τι εκτιμά ο Γιάννης Λιονάκης

  1. Η έλλειψη σύγχρονου αυτοκινητόδρομου φταίει? Ή οι μεγάλες ταχύτητες, οι επικίνδυνες προσπεράσεις και η παντελής άγνοια για τον Κ.Ο.Κ.? Εντός και εκτός Β.Ο.Α.Κ. οι ντόπιοι οδηγούν άκρως επικίνδυνα.

  2. Παντως για να μην ακουγονται μαλακιες η δασκαλα η Μ…… που οδηγουσε και εχασε τζαμπα και βερεσε της ζωη της ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν επιανε ταχυτητες πανω απο 80 χιλιομετρα την ωρα!!!ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ και να ερθω μαρτυρας και στο δικαστηριο,ο αλλος που γυρισε πισω λεει ενα δεφτερο να δει το εγγονακι του στο πισω καθισμα τωρα δεν θα ξανακοιμηθει τα βραδια…Και ειανι και καλος ανθρωπος εκει στον Αποκορωνα…Μα…

  3. Καθυστερούν το ΒΟΑΚ τα τελευτεια 30 χρονια για να βάλουν διόδια για να ικανοποιήσουν της γνωστές (καρτέλ) κατασκευαστικές και χωρίς να νοιιάζουνται για το ανθρώπινες ζωές που χανονται, άρα όλα τα κόμματα φταίνε για τη κατάσταση αυτη. Αλλιώς θα είχαν βάλει τόσα χρόνια κομμάτι κομμάτι όλα σε προγραματα ΕΣΠΑ.

  4. Το αυτοκίνητο και κατά συνέπεια ο οδηγός, πρέπει να προσαρμόζεται στο δρόμο που βρίσκεται και όχι το ανάποδο.
    Τα 80 στις στροφές του δρόμου που έγινε το ατύχημα είναι πάρα πολλά.
    Τις ζώνες μπροστά δεν τις φοράμε για να μη μας γράψει ο τροχονόμος αλλά για τη δικιά μας ασφάλεια. Και κατά συνέπεια, το ίδιο ισχύει και για τους πίσω επιβάτες.
    Είναι χάλια ο δρόμος αλλά εμείς οδηγάμε το νέο μας αυτοκίνητο ή το φτιαγμένο που πιάνει τα 200; Τι να κάνεις. θα οδηγήσεις με τα μάτια 14 και ξεχνάς τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου.
    Δυστυχώς, ο ένας να φταίει, όπως γίνεται συνήθως, την πληρώνει καμιά φορά και ο άλλος άδικα.
    Οδηγώ ένα παλιό αμάξι μέσα στην πόλη και βλέπω καθημερινά τη νοοτροπία του χανιώτη οδηγού που βρίσκεται από πίσω σου με το τζιπ, το κυριλέ αγροτικό ή το φτιαγμένο και προσπαθεί με κάθε τρόπο να σε περάσει σε στροφή, σε ευθεία ή όπου μπορεί.
    Με τέτοια μυαλά, θα συνεχίζουμε ακόμα να σκοτωνόμαστε σα να έχουμε πόλεμο…

  5. Αυτό που σχολιάζει η κ. Βάλια Βιμάνη και περιγράφει ο κ. Δημήτρης παραπάνω είναι αυτό που βιώνω και εγώ τα τελευταία χρόνια που έχω μετακομίσει εδώ στην Κρήτη. Η «οδηγική μαγκιά» -για να μην την πω κάπως αλλιώς- ξεπερνάει κάθε προηγούμενο. Μπορώ να πω πως είναι λίγα τα θανατηφόρα που γίνονται κάθε χρόνο εδώ στο νησί. Λίγα αν αναλογιστούμε τον τρόπο που οδηγούν κάποιοι που δεν δίνουν καμία σημασία στην ζωή των συνανθρώπων τους αλλά όμως έχουν το σταυρουδάκι ή την εικονίτσα της Παναγίας κρεμασμένη στον εσωτερικό καθρέφτη του αυτοκινήτου τους για να τους φυλάει από το κακό. Ο κανόνας είναι «Οδηγούμε βάση της κατάστασης του δρόμου και σεβόμενοι την ζωή όλων των άλλων συνανθρώπων μας». Αν κάποιοι δεν μπορούν να το τηρήσουν ή να το καταλάβουν, τότε καλύτερα ΝΑ ΜΗΝ ΟΔΗΓΟΥΝ. Όλοι οι άλλοι δεν φταίμε σε τίποτα να την πληρώνουμε.

  6. Και μια διευκρίνηση για αποφυγή παρεξηγήσεων. Με το παραπάνω κείμενο δεν σχολιάζω το γεγονός του τραγικού δυστυχήματος αλλά την γενική κατάσταση στους δρόμους της Κρήτης, όπως την βιώνω εδώ και μερικά χρόνια που τους διασχίζω με το αυτοκίνητό μου. Μακάρι οι άνθρωποι να τα καταφέρουν, να επιστρέψουν στο σπίτι τους γεροί και να μην συμβεί κάτι ανάλογο σε κανέναν στο μέλλον.

  7. Έχει απόλυτα δίκιο σε αυτά που λέει, εκτός από ένα πράγμα: Την υπερβολική ταχύτητα. Στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ατύχημα η ταχύτητα σύγκρουσης του κάθε αυτοκινήτου σε καμία των περιπτώσεων ΔΕΝ υπερβαίνει τα 70 κμ/ώρα. Εάν κάποιος θεωρεί ότι η συγκεκριμένη ταχύτητα για «εθνική» (υποτίθεται τουλάχιστον) οδό και σε στεγνό οδόστρωμα είναι… υπερβολική, τότε τι να πω. Το συγκεκριμένο ατύχημα θα ήταν απόλυτα επιβιώσιμο, εάν όλοι οι επιβάτες φορούσαν την ζώνη τους ως ώφειλαν, με τα συγκεκριμένα αρκετά σύγχρονα (και ταυτόχρονα ασφαλή) αυτοκίνητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook