Οι ιδιοκτήτες μοντέλων ποιων εταιρειών μένουν περισσότερο ικανοποιημένοι;

οι-ιδιοκτήτες-μοντέλων-ποιων-εταιρει-1188585

Η έρευνα της J.D. Power ανέδειξε νικητή τόσο για την κατηγορία «premium μάρκες» όσο και για τις πιο «καθημερινές» – Επηρέασε η πανδημία τις επισκέψεις στις αντιπροσωπείες;

Ολοένα και πιο ευχαριστημένοι μένουν οι Αμερικανοί οδηγοί από τις υπηρεσίες service που λαμβάνουν κατά την επίσκεψή τους στις αντιπροσωπείες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για την ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες service J.D. Power 2021 – Customer Service Index (CSI) –  η Porsche αναδείχθηκε κορυφαία premium εταιρεία σε επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.

Το τοπ 5 των premium εταιρειών

1. Porsche – 899 βαθμοί

2. Lexus – 895 βαθμοί

3. Infiniti – 887 βαθμοί

4. Cadillac – 883 βαθμοί

5. Lincoln – 872 βαθμοί

Στην κατηγορία των αυτοκινητοβιομηχανιών μαζικής παραγωγής την πρώτη θέση κατέλαβε η MINI. 
Το τοπ 5 των αυτοκινητοβιομηχανιών ευρείας παραγωγής

1. ΜΙΝΙ – 864 βαθμοί

2. Buick 859 – βαθμοί

3. Mitsubishi – 857 βαθμοί

4. GMC – 856 βαθμοί

5. Kia – 855 βαθμοί

Οι πρακτικές των εταιρειών που ενισχύουν την ικανοποίηση των πελατών

Σύμφωνα με την J.D Power, καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών διαδραματίζουν οι υπηρεσίες online πληρωμών. Από τις τελευταίες επωφελείται, όμως, μόλις το 6% των ιδιοκτητών premium οχημάτων και μόλις το 1% των κατόχων mass-market μοντέλων. Επιπροσθέτως, την ικανοποίηση μπορεί να ενισχύσει και η ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών.

«Στη ικανοποίηση των πελατών παίζει σημαντικό ρόλο η επιτυχής εκτέλεση των εργασιών κατά την πρώτη επίσκεψη του πελάτη, όπως επίσης και η εστίαση στις ανάγκες του», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Αντιπρόεδρος του τμήματος Automotive Retail της J.D. Power.

Σημειώνεται πως στην έρευνα συμμετείχαν 62.519 πιστοποιημένοι ιδιοκτήτες και μισθωτές οχημάτων χρονολογίας 2018-2020, με την έρευνα να διεξάγεται το διάστημα Ιούλιος-Δεκέμβριος 2020.

Η Έρευνα J.D. Power CSI εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από τις εργασίες συντήρησης και επισκευών σε εγκαταστάσεις σέρβις νέων οχημάτων. Η έρευνα μετρά την ικανοποίηση από το επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα 5 κριτήρια: κλείσιμο ραντεβού, παραλαβή οχήματος, εγκαταστάσεις σέρβις, ποιότητα σέρβις και σύμβουλος σέρβις.

Η έρευνα, τέλος, καταδεικνύει πως παρά την πανδημία του κορονοϊού, και του επακόλουθου παροπλισμού πολλών αυτοκινήτων στα γκαράζ, οι επισκέψεις στις αντιπροσωπείες μειώθηκαν μόλις 6%.

Πηγή: newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook