Οι χρήστες του Viber θα μπορούν να… αλληλεπιδρούν μέσω μιας ελληνικής εφαρμογής!

οι-χρήστες-του-viber-θα-μπορούν-να-αλληλεπ-934366

H Vimodji είναι η πρώτη Ελληνική εφαρμογή που ενσωματώνεται στο Viber ως chat extension (επέκταση συνομιλίας) και αλλάζει τα δεδομένα στις προσωπικές και ομαδικές ψηφιακές συνομιλίες. Οι χρήστες του Viber μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν και να εκφράζονται δημιουργικά χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας βίντεο μέσα από την πλούσια βιβλιοθήκη της Vimodji.

Τα Vimodjis δεν είναι memes, gifs ή gifs με ήχο. Τα Vimodjis είναι σύντομα, υψηλής ποιότητας videos που εκφράζουν διαθέσεις και συναισθήματα. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία αναζήτησης της πλατφόρμας οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν το κατάλληλο βίντεο για κάθε περίσταση και να το στείλουν άμεσα στον συνομιλητή τους μέσα σε μια συνομιλία. Αν δυσκολεύεστε να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις για να εκφράσετε αυτό που νιώθετε, τότε θα ενθουσιαστείτε μόλις ανακαλύψετε το Vimodji που σας εκφράζει. Στέλνοντας ένα έξυπνο Vimodji μπορείτε να εμπνεύσετε έξυπνα και δημιουργικά τον παραλήπτη και να δώσετε το έναυσμα για πρωτότυπες, διαδραστικές και διασκεδαστικότερες συνομιλίες.

Πώς λειτουργεί

Με τα σύντομα βίντεο της Vimodji μπορείτε να εκφράζετε τα συναισθήματά και τις σκέψεις σας και να τα μοιράζεστε με τους φίλους και την οικογένειά σας απευθείας μέσα σε μια συνομιλία στο Viber.

Για να μοιραστείτε ένα Vimodji ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα:

1. Σε μια προσωπική ή ομαδική συνομιλία στο Viber, απλώς πατήστε το κουμπί GIF+ και επιλέξτε από το μενού τη “φράουλα” – το σήμα του Vimodji.

2. Στη συνέχεια βρείτε το βίντεο που εκφράζει αυτό που θέλετε να πείτε, είτε κάνοντας αναζήτηση με λέξεις κλειδιά κατευθείαν μέσα από την συναισθηματικά έξυπνη μηχανή αναζήτησής του Vimodji, είτε πηγαίνοντας από την επιλογή “more” στη βιβλιοθήκη των emojis – όπου κάθε emoji εκφράζει μια διαφορετική συναισθηματική κατάσταση και οδηγεί στην αντίστοιχη συλλογή βίντεο.

Viber

Τα ψυχαγωγικά βίντεο της πλατφόρμας επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν τα συναισθήματά τους με έναν μοναδικό τρόπο. Τα βίντεο του Vimodji εκφράζουν διαφορετικές διαθέσεις και αντιδράσεις. Στην αρχική σελίδα θα δείτε τα πιο διάσημα βίντεο της ημέρας και τις πιο δημοφιλείς «διαθέσεις». Η διαρκώς ανανεούμενη βιβλιοθήκη περιλαμβάνει 35,000 βίντεο με υψηλής ποιότητας περιεχόμενο από ταινίες, συνεντεύξεις, μουσική, μόδα, βιντεοπαιχνίδια, αθλήματα, τηλεοπτικές εκπομπές. Τα βίντεο μοιράζονται σε 500 κατηγορίες και διαρκώς αυξάνονται από τους ίδιους τους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να ανεβάσουν στην πλατφόρμα το δικό τους vimodji. Φυσικά στη βιβλιοθήκη του Vimodji θα βρείτε και Ελληνικό περιεχόμενο από τις αγαπημένες σας τηλεοπτικές σειρές και τους αγαπημένους καλλιτέχνες.

Ο Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Vimodji είναι σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παραγωγός στη βιομηχανία του κινηματογράφου και του θεάτρου. Μέσα από την πλούσια εμπειρία και το πάθος του για τις ταινίες και τη μουσική συνειδητοποίησε ότι σε οποιοδήποτε καλό βίντεο δεν υπάρχει ούτε μία στιγμή που να μην εκφράζεται κάποιο συναίσθημα, διάθεση ή ψυχική κατάσταση. Έτσι δημιούργησε το Vimodji. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια μεγάλη κοινότητα χρηστών που είναι πρόθυμοι να μοιράζονται ποιοτικά βίντεο. Πιστεύουμε ότι οι δημιουργοί περιεχομένου σε συνδυασμό με τους αλγόριθμους και την τεχνολογία μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων στο Διαδίκτυο», σημειώνει ο Βασίλης Καλλίτσης.

«Στη Rakuten Viber αναζητούμε πάντα συνεργασίες που προσφέρουν αξία στους χρήστες μας. Το Vimodji είναι ένα σύγχρονο και καινοτόμο εργαλείο δημιουργίας περιεχομένου και ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία της επιχειρηματικής μας ανάπτυξης. Μέσα στο Vimodji μπορεί κανείς να βρει δεκάδες χιλιάδες βίντεο και να επιλέξει εκείνα που τον εκφράζουν σε κάθε στιγμή. Είμαστε χαρούμενοι που το Vimodji αποτελεί τη νέα επέκταση συνομιλίας του Viber και πιστεύουμε ότι και οι χρήστες μας θα το χρησιμοποιήσουν με τον ίδιο ενθουσιασμό», σημειώνει η Daniela Ivanova, Business Development Director της Rakuten Viber.

Η Vimodji στοχεύει να βοηθήσει τους ανθρώπους να συνδεθούν πραγματικά μέσα από τις ψηφιακές τους αλληλεπιδράσεις, εκφράζοντας αυτό που επιθυμούν με τον τόνο και τον τρόπο που θέλουν. Στους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας είναι η εδραίωση της σε παγκόσμιο επίπεδο στον τομέα των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων, καθώς και να συνεισφέρει ουσιαστικά στον μαγικό κόσμο του AI (Artificial Intelligence) με στόχευση στη Συναισθηματική Νοημοσύνη.

Πηγή: CNN.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook