Όχι στην «κανονικοποίηση της τηλεκπαίδευσης που επιχειρείται με δόλο» λέει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 2ου ΓΕΛ Χανίων

όχι-στην-κανονικοποίηση-της-τηλεκπα-1172767

Όχι στην «κανονικοποίηση της τηλεκπαίδευσης που επιχειρείται με δόλο υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τηλεαπουσίες και βαθμολογία», λέει με ανακοίνωση του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΓΕΛ Χανίων, και παράλληλα δηλώνει την στήριξη του «σε κάθε εκπαιδευτικό του σχολείου μας που θα αρνηθεί να υπακούσει στις εντολές του Υπουργείου».

Στην ανακοίνωση του ο σύλλογος μεταξύ άλλων αναρωτιέται «τι νόημα θα είχε άραγε ένας  βαθμός για το μαθητή  ή για τους γονείς του; Τι ακριβώς θα βαθμολογηθεί, η ποιότητα της σύνδεσης στο ίντερνετ του κάθε νοικοκυριού; οι δυνατότητες της ηλεκτρονικής συσκευής που διαθέτει το κάθε παιδί; ή μήπως η προσαρμογή του κάθε μαθητή σ΄αυτήν την παρωδία που λέγεται τηλεκπαίδευση;»

Η ανακοίνωση:

Μετά από ένα τρίμηνο κλείσιμο των σχολείων , έχοντας περάσει ένα φονικό δεύτερο κύμα της πανδημίας και διανύοντας το τρίτο κύμα, καλούνται τα παιδιά μας να γυρίσουν στη δια ζώσης διδασκαλία. Εμείς οι γονείς από την αρχή της σχολικής χρονιάς αγωνιστήκαμε μαζί με τα παιδιά μας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας όμως η κυβέρνηση  αντί αυτών επέλεξε να κλείσει τα σχολεία, μετά τον πρώτο  κιόλας μήνα της λειτουργίας τους.

Ολο αυτό τον καιρό τα παιδιά είναι μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή (στην καλύτερη περίπτωση ) συνήθως του κινητού τους και παρακολουθούν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης. Μέχρι πέρυσι το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας διατύπωνε την άποψη  ,μέσω επίσημων οδηγιών ,ότι  “η τηλεκπαίδευση δεν είναι κανονική εκπαίδευση” ότι “αυξάνει τις ανισότητες” και ότι “στόχος δεν είναι η κάλυψη της διδακτέας ύλης, αλλά η συνέχιση της επαφής των μαθητών με τη μαθησιακή διαδικασία”.  Τώρα καλεί τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν βαθμολογία και να αξιολογήσουν τα παιδιά μας σαν να πήγαιναν κανονικά σχολείο.

Τι νόημα θα είχε άραγε ένας  βαθμός για το μαθητή  ή για τους γονείς του; Τι ακριβώς θα βαθμολογηθεί, η ποιότητα της σύνδεσης στο ίντερνετ του κάθε νοικοκυριού; οι δυνατότητες της ηλεκτρονικής συσκευής που διαθέτει το κάθε παιδί; ή μήπως η προσαρμογή του κάθε μαθητή σ΄αυτήν την παρωδία που λέγεται τηλεκπαίδευση;

Τη στιγμή που   τα παιδιά βιώνουν συνθήκες εγκλεισμού με ό,τι συνέπειες έχει αυτός στην σωματική και ψυχική υγεία τους ,  και η αγωνία των μαθητών της Γ λυκείου για την κάλυψη της ύλης μεγαλώνει, το τελευταίο πράγμα που θα ενδιέφερε  εμάς τους γονείς είναι να δούμε ένα βαθμό στο mail μας .

Δεν θα συναινέσουμε ποτέ στη” κανονικοποίηση “της τηλεκπαίδευσης που επιχειρείται με δόλο υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τηλεαπουσίες και βαθμολογία.

Στηρίζουμε τον κάθε εκπαιδευτικό του σχολείου μας που θα αρνηθεί να υπακούσει στις εντολές του Υπουργείου.

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε την ασφαλή λειτουργία του σχολείου με όλα τα μέτρα προστασίας.

Το Δ.Σ του συλλόγου»

Zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook