Ο Βασίλης Διγαλάκης στο Πολυτεχνείο Κρήτης και στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Πολυτεχνείο Κρήτης και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων επισκέφθηκε ο πρώην πρύτανης του Ιδρύματος, καθηγητής Βασίλης Διγαλάκης.

Στη διάρκεια των συναντήσεών του με δασκάλους και καθηγητές, ο κ. Διγαλάκης ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, μεταξύ των οποίων είναι και το στεγαστικό πρόβλημα. Ένα πρόβλημα διττό, καθώς αφορά τόσο τις σχολικές υποδομές, όσο και την αδυναμία των αναπληρωτών και ωρομίσθιων δασκάλων και καθηγητών να βρουν στέγη στα Χανιά, με αποτέλεσμα, σε πολλές περιπτώσεις, να μην αποδέχονται τον διορισμό τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για τους ίδιους, όσο και για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Ο κ. Διγαλάκης σημείωσε, από την πλευρά του, ότι «με το πρόβλημα αυτό βρέθηκα κι εγώ αντιμέτωπος κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο Πολυτεχνείο Κρήτης» και εξέφρασε την άποψη ότι «υπάρχουν τρόποι για την αντιμετώπισή του, με τη στήριξη των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, είτε με οικονομικά μέσα είτε με τη δημιουργία υποδομών στέγασης».

Παράλληλα, ο κ. Διγαλάκης επεσήμανε την ανάγκη αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου αναφορικά με την κάλυψη των θέσεων στα σχολεία ορεινών και ημιορεινών περιοχών, με στόχο -μέσω μιας διαδικασίας ισχυρών κινήτρων- την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών, με ταυτόχρονη ενίσχυση της δημόσιας διδακτικής στήριξης των μαθητών εκτός του σχολικού ωραρίου, προκειμένου να έχουν τα αναγκαία εφόδια στον τόπο τους για την καλύτερη δυνατή προετοιμασία τους έως και τη φάση των πανελλαδικών εξετάσεων.

«Το βασικό μας εργαλείο για να ανατάξουμε την Ελλάδα είναι η Παιδεία κι εκεί οφείλουμε να επενδύσουμε», κατέληξε ο κ. Διγαλάκης.

Στο Πολυτεχνείο Κρήτης, το οποίο υπηρετεί επί σειρά ετών, ο κ. Διγαλάκης μοιράστηκε το όραμά του για τα Χανιά και την Ελλάδα, κάνοντας ειδική αναφορά στα θέματα της Παιδείας, και ζήτησε από τους ανθρώπους που τον γνωρίζουν καλά να τον εμπιστευτούν ακόμη μία φορά.

Zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ