Ο τουρισμός του μέλλοντος: Διαστημικά ταξίδια και υπερηχητικά αεροσκάφη

ο-τουρισμός-του-μέλλοντος-διαστημικά-980525

Τον τρόπο με τον οποίο θα διεξάγονται τα ταξίδια στο μέλλον θα αλλάξουν οι νέες τεχνολογίες, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η ταξιδιωτική πλατφόρμα eDreams σε 10.000 ταξιδιώτες από την Ευρώπη.

Όσον αφορά τους ταξιδιώτες εσωτερικού, το 51% πιστεύουν ότι θα είναι πιθανά τα ταξίδια στο διάστημα, το 15% ότι θα ταξιδεύουν μέσω Hyperloop, τηλεμεταφορά ή θα επιλέγουν τον καιρό του προορισμού τους, και το 10% ότι θα είναι δυνατά τα ταξίδια στο χρόνο.

Όσον αφορά τις μεθόδους μεταφορών που χρησιμοποιούνται ήδη, όπως το αεροπλάνο, οι ταξιδιώτες έχουν ξεκάθαρη άποψη για τις υπηρεσίες και τα οφέλη που θα ζητούν στο μέλλον.

Το 58% προτιμά wifi και δωρεάν υπηρεσίες streaming στις πτήσεις για να απολαμβάνει τις αγαπημένες του σειρές και ταινίες χωρίς περιορισμούς.

Ακολουθούν τα υπερηχητικά αεροσκάφη (53%), τα ηλεκτρικά αεροσκάφη ή τα κρεβάτια για πιο άνετα ταξίδια σε όλες τις θέσεις (39%) και το φαγητό από διαφορετικά εστιατόρια εν ώρα πτήσης ή τους ανοικτούς χώρους όπως αίθουσες κινηματογράφου ή δωμάτια για ηλεκτρονικά παιχνίδια (35%).

Οι ταξιδιώτες προβλέπουν επίσης για το μέλλον τεχνολογικές ευκολίες όπως η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας (76%) για την καταγραφή των ταξιδιωτικών τους αναμνήσεων, πέρα από τις κλασικές φωτογραφίες (12%).

Εάν είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια νέα υπηρεσία στο μέλλον, το 57% θα επέλεγε την παγκόσμια αναγνώριση προσώπων στα αεροδρόμια για την επιτάχυνση των διαδικασιών εισόδου, όπως η αποφυγή διαβατηρίων. Το 33% προτιμά προσωποποιημένους οδηγούς στους προορισμούς διακοπών, ενισχυμένους με επαυξημένη πραγματικότητα και εξατομικευμένες προτάσεις.

Τη χρήση τρισδιάστατων εκτυπωτών στα καταλύματα για την εκτύπωση ρούχων και άλλων αντικειμένων προτιμά το 30% ενώ το 28% τη χρήση ρομπότ ως συνοδών στα ταξίδια που θα είναι υπεύθυνα για τον προγραμματισμό και άλλες λεπτομέρειες.

Το 60% πιστεύουν ότι το μέλλον των ταξιδίων δεν επιφυλάσσει χαμηλότερες τιμές. Από όσους πιστεύουν ότι τα ταξίδια θα είναι φθηνότερα, το 62% συμφωνεί ότι οι νέες τεχνολογίες θα πρέπει να είναι σε θέση να εκδημοκρατίσουν τα ταξιδιωτικά σχέδια ακόμη περισσότερο ενώ το 75% ότι οι πτήσεις χαμηλού κόστους θα κερδίσουν έδαφος και θα είναι ακόμη πιο περιζήτητες παγκοσμίως.

Οι πιο σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις των ερχόμενων 2 δεκαετιών θα είναι το Hyperloop, όπως πιστεύει το 21% των ανδρών, και η τηλεμεταφορά για το 17% των γυναικών. Το 58% των γυναικών προτιμά το Wi-Fi και το διαδικτυακό streaming ενώ το 61% των ανδρών υπερηχητικές συσκευές, εν ώρα πτήσης. Οι τα δύο φύλα συμφωνούν ότι οι πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογικές αναβαθμίσεις είναι η αναγνώριση προσώπου στα αεροδρόμια προκειμένου να αποφεύγονται οι ουρές αναμονής (το 58% των ανδρών και το 56% των γυναικών).

Οι millennials πιστεύουν ότι τα ταξίδια στο μέλλον θα είναι φθηνότερα, όμως λιγότεροι πιστεύουν το ίδιο από τη γενιά Baby Boomers (32% έναντι 27%). Οι νεαρότερης ηλικίας ταξιδιώτες πιστεύουν περισσότερο ότι θα υπάρξει αυτή η εξέλιξη χάρη στις τεχνολογικές αναβαθμίσεις (73% έναντι 57%). Και οι 2 γενιές πιστεύουν στον ίδιο βαθμό ότι τα ταξίδια στο διάστημα θα είναι δυνατά στο κοντινό μέλλον (53%). Η αναγνώριση προσώπου αποτελεί ζητούμενο για το μέλλον (56% έναντι 67%).

Οι Πορτογάλοι έχουν τις μεγαλύτερες ελπίδες ότι τα ταξίδια θα είναι φθηνότερα μέσα στην ερχόμενη 20ετία (48%) και ακολουθούν οι Ιταλοί (29%) και οι Ισπανοί (25%). Οι Σουηδοί (60%) είναι μαζί με τους Γερμανούς (59%) και τους Αμερικανούς (55%) οι πιο απαισιόδοξοι.

Όλες οι εθνικότητες συμφωνούν ότι το πιο πιθανό σενάριο θα είναι τα ταξίδια στο διάστημα, παρότι οι Αμερικανοί (46%) και οι Σουηδοί (10%) έχουν προσδοκία για ταξίδια στο χρόνο, οι Πορτογάλοι (14%) για τηλεμεταφορά, οι Βρετανοί (15%), οι Γερμανοί (24%) και οι Ιταλοί (17%) για επιλογή καιρικών συνθηκών στον προορισμό και οι Γάλλοι (14%) και οι Ισπανοί (15%) για ταξίδια Hyperloop.

Πηγή: airnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook