Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε lifestyle περιπέτειες

Με μια συνέντευξη στον μουσικό σταθμό Sfera και δηλώσεις στην ψυχαγωγική εκπομπή της Φ. Σκορδά (ΣΚΑΪ) ο πρωθυπουργός έκανε στροφή στο lifestyle προσπαθώντας να βελτιώσει τη δημόσια εικόνα του και να την κάνει περισσότερο ελκυστική στο νεανικό και γυναικείο ακροατήριο στο οποίο η ΝΔ υστερεί.

Προκάλεσε εντύπωση ότι επέλεξε να μιλήσει για μαστορέματα στο σπίτι και μαγειρικές συνήθειες σε μια εβδομάδα που λόγω της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη τα ελληνοτουρκικά και ο ενεργειακή κρίση είναι σε πρώτο πλάνο. Συνδύασε τα αυστηρά μηνύματα προς την Τουρκία και τις εξαγγελίες για τις επιδοτήσεις στο ρεύμα με πληροφορίες για το πρωινό του ξύπνημα, τη γυμναστική του και τις εξόδους με τη σύζυγό του αναδεικνύοντας την ανθρώπινη πλευρά του.

Χαρακτήρισε άδικη την κριτική που του ασκείται για έλλειμμα ενσυναίσθησης επειδή προέρχεται από εύπορη οικογένεια και έδειξε ότι μπορεί να συζητήσει πολύ άνετα με τον Γρ. Αρναούτογλου και να απευθυνθεί στο κοινό της Φ. Σκορδά κάνοντας επίδειξη χαλαρότητας και οικειότητας με τον μέσο τηλεθεατή ή ακροατή μουσικού ραδιοφώνου.

Mάλιστα μετά τον Sfera πήγε σε διπλανό στούντιο παίρνοντας μέρος στο παιχνίδι «Πάρε 5 δώσε 3» μαζί με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς, Φάνη Λαμπρόπουλο και Ελένη Βουλγαράκη και το δημοσιοποίησε ο ίδιος στο instagram.

Επειδή ο ίδιος έχει θέσει το δίλημμα των επόμενων εκλογών σε εντελώς προσωπικό επίπεδο, “Μητσοτάκης ή Τσίπρας”, δείχνοντας την αυτοπεποίθηση ότι υπερβαίνει το κόμμα του σε επιρροή, έχει ενδιαφέρον ο τρόπος που προσπαθεί να ενισχύσει το προφίλ του.

Επενδύοντας σταθερά στην μιντιακή προβολή ανοίγεται και στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα καναλιών και ραδιοφώνου προκαλώντας την έκπληξη του κοινού που σε κάποιες περιπτώσεις δεν πίστευε στα αυτιά του νομίζοντας πως πρόκειται για μίμηση φωνής.

Η επιστροφή του συνεργάτη του Κ. Μητσοτάκη, Ερικ Παρκς, στο Μέγαρο Μαξίμου συνδέεται, πιθανότατα, με τη νέα επικοινωνιακή τακτική, καθώς ο Αμερικανός σύμβουλος εστιάζει στην διείσδυση του Κ. Μητσοτάκη στο κέντρο και στη χώρα του, στις ΗΠΑ, εφευρέθηκε ο συνδυασμός ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το infotainment, στο οποίο φαίνεται να καταφεύγει ο Κ. Μητσοτάκης.

tvxs.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΗ απρόσμενη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Κρήτης σε tattoo studio
Επόμενο άρθροΧανιά | Εκδήλωση για την ιστορία και την Αρχιτεκτονική της Χαλέπας

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. “Επειδή ο ίδιος έχει θέσει το δίλημμα των επόμενων εκλογών σε εντελώς προσωπικό επίπεδο, “Μητσοτάκης ή Τσίπρας”, δείχνοντας την αυτοπεποίθηση ότι υπερβαίνει το κόμμα του σε επιρροή, έχει ενδιαφέρον ο τρόπος που προσπαθεί να ενισχύσει το προφίλ του.”
    Από που και ως που η επιρροή του Κούλη υπερβαίνει την επιρροή της ΝΔ; Μέχρι πρότινος οι ψηφοφόροι της ΝΔ έκαναν το σταυρό τους με τον άχρηστο και αν δεν ήταν τα μμε, ούτε απ’ έξω από του Μαξίμου δεν θα περνούσε. Άσε που έχει και τους καραμανλικούς και τους σαμαρικούς εναντίον του. Τι νομίζει ότι είναι; Τσίπρας που τραβάει μπροστά το ΣΥΡΙΖΑ; Αλλά και στη σύγκριση με τον Τσίπρα, ποιος άλλος ηγέτης θα άντεχε τόσο μεγάλο και συνεχή πόλεμο από τα μμε; Σε αντίθεση με τον Κούλη που προσπαθούν να ωραιοποιήσουν την εικόνα του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ