Ο Κυριάκος Κώτσογλου για τον τουρισμό στην Κρήτη: Το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» δεν αρκεί…

ο-κυριάκος-κώτσογλου-για-τον-τουρισμό-954941

Με αφορμή το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Κρήτης που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Περιφέρεια, ο Εντεταλμένος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης και Περιφερειακός σύμβουλος, Κυριάκος Κώτσογλου μιλώντας την Δευτέρα στον SUPER FM 89.6  στην εκπομπή του Δημήτρη Παππά, περιέγραψε τους άξονες που θα εστιάσει το φιλόδοξο πρόγραμμα για το 2020, μίας δύσκολης, όπως προέβλεψε χρονιάς για τον τουρισμό, λόγω της κατάρρευσης της Τhomas Cook, αλλά και του πιθανού Βrexit.

Ο Χανιώτης Περιφερειακός Σύμβουλος τόνισε ότι η Περιφέρεια στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσης και προβολή της Κρήτης στοχεύει να ενισχύσει τις ήδη υφιστάμενες αγορές, στις οποίες στηρίζεται και συνεργάζεται όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και να επιχειρήσει ανοίγματα σε νέες αγορές, αλλάζοντας ίσως τον τρόπο που παρουσιάζεται Κρήτη στα διάφορα μέρη του κόσμου.

Ο κ. Κώτσογλου υποστήριξε ότι το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» δεν αρκεί πλέον για την ανάπτυξη του τουρισμού και ότι χρειάζεται η προβολή να επικεντρωθεί στην πραγματική εμπειρία των 5 αισθήσεων της ανεξερεύνητης Κρήτης, για να καταλάβει τους πολλούς λόγους για τους οποίους αποτελεί πραγματικά must see destination: Τέσσερις όμως είναι οι βασικοί: Πολιτισμός, Γαστρονομία, Απίστευτη Φύση και πραγματική Εμπειρία.

Ο Εντεταλμένος Τουρισμού της Περιφέρειας ξεκαθάρισε ότι απαιτείται προώθηση του τουρισμού σε ομάδες επισκεπτών με ειδικά ενδιαφέροντα (γαστρονομικό, περιηγητικό, γαμήλιο, πολιτιστικό, υγεία, ευεξία κ.α). Γι αυτό και το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας περιλαμβάνει μια θεματική αρχιτεκτονική δηλαδή με 12 διαφορετικά πράγματα που απευθύνονται στους ξένους.

Παράλληλα ο κ. Κώτσογλου επεσήμανε ότι στόχος της Περιφέρειας είναι να γνωρίσει ο ξένος τον τόπο και να νιώθει σαν στο σπίτι του, αλλά και να έρθει ξανά. Κάτι που για να γίνει χρειάζεται μία προσεκτική μελέτη των χαρακτηριστικών της κάθε αγοράς και των χαρακτηριστικών που θέλει ο κάθε τουρίστας.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων όπως δήλωσε ο κ. Κώτσογλου η Περιφέρεια σκοπεύει πέρα από τη συμμετοχή σε όλες τις εκθέσεις στην Σκανδιναβία, να στραφεί και σε νέες αγορές με υψηλό προφίλ, όπως, Νέα Υόρκη, Ντουμπάι, Γερμανία, πραγματοποιώντας γαστρονομικά φεστιβάλ και πολιτιστικές διαδρομές.

Παράλληλα θέλει να επενδύσει στις καλές δημόσιες σχέσεις που δημιουργούνται με τις ξένες χώρες, μέσω των Press Trips, της φιλοξενίας δηλαδή δημοσιογράφων στην Κρήτη, οι οποίοι ως οpinion leaders με την καλή κουβέντα που θα γράψουν, θα διαμορφώσουν το ρεύμα στην κοινή γνώμη της χώρας τους για την Κρήτη.

Στο πλαίσιο μάλιστα αυτών των προωθητικών ενεργειών, τις τελευταίες δύο εβδομάδες φιλοξενήθηκαν από την Περιφέρεια στην Κρήτη 10 δημοσιογράφοι από την Ουκρανία, 7 δημοσιογράφοι από την Ουγγαρία, το ΒΒC γύρισε μία 25λεπτη εκπομπή για την Κρήτη, ενώ η Περιφέρεια συμμετείχε δυναμικά στην έκθεση του Λονδίνου «Σύγχρονοι Μινωϊτες».

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook