O δημοσκοπικός πανικός Μητσοτάκη και η… εντελώς τυχαία συνάντησή του με τον ταξιτζή της 5ης Λεωφόρου

Ένα ακόμα… σπέσιαλ επικοινωνιακό «πρότζεκτ επανόρθωσης» του τσαλακωμένου πρωθυπουργικού προφίλ καταλήγει σε φιάσκο

Όταν είσαι Έλληνας και σε λένε Μήτσο και, εντελώς τυχαία, καθώς περπατάς στην… 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και περνάς τη διάβαση, σκάει μύτη στο ανοιχτό του παράθυρο ένας ταξιτζής απ’ το πουθενά και σου κουνάει το χέρι με νόημα κι εσύ σταματάς, τον πλησιάζεις και τον χαιρετάς δια χειραψίας φωνάζοντας α λα ελληνικά «Πού είσαι ρε μεγάλε; Τι κάνεις εσύ; Από που είσαι;», κι εκείνος σου απαντάει «Από την Τρίπολη είμαι, πενήντα χρόνια ζω εδώ», παθαίνεις πολιτισμικό… κοκομπλόκο.

Όταν είσαι πρωθυπουργός και σε λένε Κυριάκο και, εντελώς τυχαία, καθώς περπατάς στην… 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και περνάς τη διάβαση, σκάει μύτη στο ανοιχτό σου παράθυρο παράθυρο ένας ταξιτζής απ’ το πουθενά και σου κουνάει το χέρι με νόημα κι εσύ σταματάς, τον πλησιάζεις και τον χαιρετάς δια χειραψίας φωνάζοντας α λα ελληνικά «Πού είσαι ρε μεγάλε; Τι κάνεις εσύ; Από που είσαι;», κι εκείνος σου απαντάει «Από την Τρίπολη είμαι, πενήντα χρόνια ζω εδώ…», και όλο αυτό το καταγράφει η κάμερα που σε συνοδεύει και γίνεται μονταρισμένο βίντεο και story στον προσωπικό σου λογαριασμό στο Instagram και, ταυτόχρονα, βασικό θέμα στις αγαπημένες σου Mega – ηλεκτρονικές εφημερίδες, παθαίνεις εκλογικό… κοκομπλόκο.

Πού πάει να πει, κρίση πανικού από τη δημοσκοπική πτώση της δημοφιλίας σου και τη ενδεχόμενη απώλεια όχι μόνο της αυτονομίας, αλλά της πρωτιάς του κόμματός σου στις επερχόμενες εκλογές∙ αφού, σύμφωνα με τα ποιοτικά στοιχεία των μετά ΔΕΘ δημοσκοπήσεων, καμία εμπιστοσύνη δεν έχουν πια οι πολίτες στην κυβέρνηση σου, αντίθετα πιστεύουν ότι με τον τρόπο που διαχειρίζεσαι την οικονομική και ενεργειακή κρίση οδηγείς τη χώρα στα βράχια και…

«Σωστά», μου λέει ο εκλογολόγος και σύμβουλος επικοινωνίας φίλος μου, στον οποίο έσπευσα να τηλεφωνήσω για να ξεδιαλύνω τις σπασμωδικές – έως και γραφικές – επικοινωνιακές αντιδράσεις του πρωθυπουργού μετά το κυβερνητικό come back του Αλέξη Τίπρα στη ΔΕΘ: «Πράγματι, τα ποιοτικά στοιχεία όλων των δημοσκοπήσεων – μηδέ εκείνων που… παράγονται στο «Μαξίμου» εξαιρουμένων – μετά το σκάνδαλο των δημοσκοπήσεων και τη ΔΕΘ, χτύπησαν καμπανάκι, αν όχι ήττας, απώλειας της αυτοδυναμίας της ΝΔ…

«Και ως συνήθως», συνεχίζει, «σε τόσο κρίσιμες για την κυβερνητική επιβίωσή του, ο κ. Μητσοτάκης ζητά από τους επικοινωνιακούς συμβούλους του ένα… σπέσιαλ επικοινωνιακό πρότζεκτ επανόρθωσης. Όπως εκείνο που του έφτιαξαν πέρσι, αν θυμάσαι»…

Φυσικά και θυμάμαι, και σίγουρα το θυμάστε κι εσείς: εκείνη την επικοινωνιακή υπερπαραγωγή της… τυχαίας συνάντησης Μητσοτάκη – Ντάλτον στον Θεσσαλικό κάμπο. Που αποδόθηκε στον Αμερικανό σούπερ σταρ της εκλογικής στρατηγικής, σύμβουλο του έλληνα πρωθυπουργού, Στάνλεϊ Γκρίνμπεργκ. Και, σε συνδυασμό με την προηγηθείσα προεκλογική παράσταση στο Βελλίδειο «έβγαζε μάτια» ως επικοινωνιακό πρότζεκτ επανόρθωσης του –τσαλακωμένου από την παταγώδη αποτυχία του εμβολιαστικού προγράμματος τότε– πρωθυπουργικού προφίλ…

Κάπως έτσι: η τυχαία συνάντηση με τους… Ντάλτον στον κάμπο της Λάρισας πέρυσι – η τυχαία συνάντηση με τον… πατριώτη ταξιτζή σε μια λεωφόρο της Νέας Υόρκης φέτος. Και, στο καπάκι, και μια, και δυό, και τρείς ακόμα επικοινωνιακές γραφικότητες Μητσοτάκη.

Όπως η… ραδιοφωνική εμφάνισή του στην πιο καλοπληρωμένη συχνότητα της πόλης, τον Sfera FΜ του Politis Group / 365.000 ευρώ απ’ τη λίστα Πέτσα, παρακαλώ: στo πρωινό μουσικό σόου του γνωστού και ως παρουσιαστή του ελληνικού «The Tonight Show» (ΑΝΤ1) Γρηγόρη Αρναούτογλου. Τις ίδιες ώρες που ο παγκοσμίου φήμης κωμικός και οικοδεσπότης του αμερικανικού «The Tonight Show» (NBC), Τζίμι Φάλον, έκανε διεθνώς ρεζίλι τον έλληνα πρωθυπουργό, παρομοιάζοντάς τον με τον Άγγλο βασιλιά της γκάφας Mr Bean.

Όπως και να ‘χει, τα τελευταία δημοσκοπικά στοιχεία είναι τόσο απελπιστικά για τον Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του που είναι αδύνατον να ανατραπούν απ’ οποιοδήποτε «επικοινωνιακό πρότζεκτ επανόρθωσης», οποιουδήποτε «Στάνλεϊ Γκρίνμπεργκ»: το ποσοστό των ανικανοποίητων από την διαχείριση της ενεργειακής κρίσης σε όλες τις τωρινές δημοσκοπήσεις κυμαίνεται από 60 έως 75%, ενώ τα νούμερα που προσωποποιούνται στον Μητσοτάκη και την εμφάνισή του στη ΔΕΘ μεγαλώνουν αφόρητα γι’ αυτόν το λαϊκό έλλειμμα εμπιστοσύνης: σε βαθμό που εκμηδενίζουν όχι μόνο το ενδεχόμενο της εκλογικής αυτοδυναμίας, αλλά και της πρωτιάς του κόμματός του οποίου – προς το παρόν – ηγείται.

ΥΓ: Για να πάρετε μια ιδέα, το 75% των ερωτηθέντων σε μια… αμαγείρευτη δημοσκόπηση – που διενήργησε η εταιρία R.P. REALPOLLS LTD για την εφημερίδα «δημοκρατία» – θεωρεί ανειλικρινή την ομιλία Μητσοτάκη στο Βελλίδειο και ανεπαρκείς τις απαντήσεις του στη συνέντευξη Τύπου, ενώ το 70% κρίνει ως αδύναμο και ανεπαρκές το οικονομικό πακέτο που ανακοίνωσε στη ΔΕΘ.

Όμως τα πράγματα γίνονται συντριπτικά για το πρωθυπουργικό προφίλ όταν οι ερωτήσεις των δημοσκόπων φτάνουν στο σκάνδαλο των υποκλοπών: η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτωμένων θεωρεί προσωπικά υπεύθυνο τον κ. Μητσοτάκη γι’ αυτές, ενώ ένα ποσοστό που υπερβαίνει το 60% κατηγορεί τον ίδιο, την κυβέρνησή του και τα ΜΜΕ για συγκάλυψη…

Γράφει ο Νίκος Τσαγκρής

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιά σου Νίκο Τσαγκρή με τα ωραία σου. Υπομονή φίλτατε. Θα συνηθίσεις στην ιδέα ότι «Μητσοτάκης ή χάος».
    Και μη ξεχάσω: Fratelli di Ialia. Congratulazioni.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ