Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία τα φανάρια στην οδό Ακρωτηρίου

ο-απίστευτος-λόγος-για-τον-οποίο-δεν-έχ-1349622

Ακόμα δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία τα νέα φανάρια που έχουν τοποθετηθεί από τα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου επί της οδού Ακρωτηρίου (Κ. Μητσοτάκη) και συγκεκριμένα στην διασταύρωση με την οδό Προφήτη Ηλία, στο Μνημείο Ηλιάκη.

Μετά από επαναλαμβανόμενα ερωτήματα πολιτών ως προς το γιατί τα φανάρια δεν λειτουργούν, το zarpanews.gr επικοινώνησε με το τμήμα ηλεκτροφωτισμού και με τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Χανίων.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Μιχάλη Καλογριδάκη, τα φανάρια είναι έτοιμα να τεθούν σε λειτουργία. Η καθυστέρηση έχει προκύψει λόγω του ότι πρέπει να προχωρήσει η απαραίτητη διαγράμμιση από τον εργολάβο του Δήμου Χανίων κάτι που δεν έχει καταστεί δυνατό καθώς το ειδικό μηχάνημα, έχει παρουσιάσει βλάβη. Πάντως, ο κ. Καλογριδάκης διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί και τα φανάρια θα λειτουργήσουν μέσα στον Ιανουάριο.

Πρόκειται για μια διασταύρωση με ιδιαίτερη κυκλοφοριακή επιβάρυνση και λόγω των σχολείων στο Σόδυ, ενώ στην περιοχή είναι σε εξέλιξη και ευρύτερες εργασίες προσβασιμότητας με αναπλάσεις και διαπλατύνσεις πεζοδρομίων.

zarpanews.gr

5 thoughts on “Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία τα φανάρια στην οδό Ακρωτηρίου

  1. ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΙ ΦΟΡΤΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ, ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥς ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ

    1. ΧΑΧΑΧΑ γατάκια, όταν εσείς πηγαίνατε οι επιστήμονες του Δ. Χανίων γύριζαν. Άμα κόβει το μάτι, φόρτοι και μελέτες… αυτά είναι μαλακίες, χαμένος χρόνος.
      Δεν βλέπετε πόσο μελετημένες είναι οι αλλαγές στο κέντρο – γι’αυτό είναι και τόσο επιτυχημένες και όλοι θαυμάζουν τις ιδέες της δημοτικής αρχής – ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
      (Άσε που κάτι ακούγετε για Νόμπελ)

  2. Ο Δήμος Χανίων ασχολείται μόνο με το φαίνεστε και όχι με την ουσία. Τα φανάρια δεν λειτουργούν , η άσφαλτος σε πολλά σημεία έχει γεμίσει με λακκούβες ( Στροφές Αγιου Ματθαιου), διαγραμμιση δεν υπάρχει πουθενά σε δρόμους διπλής κυκλοφορίας (ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ από το ύψος του ΠΒΚ εως την Χονολουλου), τα φώτα το βράδυ αχνοφεγγουν, τι να πει κανείς πια….

    1. ….. ποδηλατόδρομος!! Το καλύτερο έργο έχει γίνει στην πόλη τα τελευταία 200 χρόνια στην πόλη – να τα λέμε και αυτά.!!
      Όλα τα άλλα είναι περιττά

  3. Φανάρια κάθε 10 μέτρα επειδή θέλουν να μπαίνουν σε κεντρική λεωφόρο κόβοντας την κάθετα. Και το πιο απλο είναι τα φανάρια. Δύο στύλοι έξι λάμπες και τέλος. Να κάνουν κυκλικό κόμβο το σκέφτηκε κανείς; Οι αριστερές στροφές έχουν καταργηθεί στην Αθήνα από το 2004 εδώ μετά από 20 χρόνια είναι οκ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook