Ντουμπάι γίναμε! Το εντυπωσιακό στολίδι της Αστυνομίας στον ΒΟΑΚ που «κόβει το βήχα» στους παραβάτες | Photos

ντουμπάι-γίναμε-το-εντυπωσιακό-στολί-1117198

Μπορεί στο Ντουμπάι οι αστυνομικοί της τροχαίας να κάνουν περιπολίες με Lamborghini Ανentador, δεν πάμε όμως και εμείς πίσω.

Εδώ και λίγο καιρό στην διάθεση της τροχαίας του ΒΟΑΚ βρίσκονται 260 άλογα, και συγκεκριμένα μία ΒΜW 535 του 2013, 3000cc, που πραγματικά κλέβει την παράσταση και κόβει το «βήχα» στους παραβάτες.

Πρόκειται για ένα supercar που δεν επιλέχθηκε τυχαία για τον ΒΟΑΚ, καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο «δύσκολους» δρόμους της Ελλάδας ο οποίος σε συνδυασμό με την κακή συμπεριφορά των οδηγών έχει τα γνωστά σε όλους και ενίοτε τραγικά αποτελέσματα.

Η ταχύτατη «μπέμπα» δεν αφήνει πλέον και πολλά περιθώρια στους παραβάτες, καθώς με μία γκαζιά διασχίζει μεγάλες αποστάσεις σε χρόνο dt, αφήνοντας με το στόμα ανοιχτό τους ασυνείδητους οδηγούς που δεν ξέρουν από πού τους ήρθε ο «σίφουνας» και η κλήση…

Το προσωπικό της τροχαίας του ΒΟΑΚ που βρίσκεται επί ποδός 24 ώρες το 24ωρο δεν δείχνει καμία ανοχή στους παραβάτες οδηγούς τους οποίους πλέον φτάνει από τη μία στιγμή στην άλλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr δύο ακόμη ανάλογα αυτοκίνητα θα ενισχύσουν σύντομα τον ΒΟΑΚ και πρόκειται για ταχύτατα οχήματα που προέρχονται από κατασχέσεις του τελωνείου η από εγκληματικές οργανώσεις.

Οι ασυνείδητοι οδηγοί λοιπόν καλά θα κάνουν να είναι πολύ προσεκτικοί γιατί τα 260 άλογα, θα «φάνε στη στροφή» τα «γαιδούρια»…

zarpanews.gr – Ευτυχία Πενταράκη

13 thoughts on “Ντουμπάι γίναμε! Το εντυπωσιακό στολίδι της Αστυνομίας στον ΒΟΑΚ που «κόβει το βήχα» στους παραβάτες | Photos

  1. ας μας εξηγησει καποιος γιατι αγοραστηκε ενα τετοιο πανακριβο αμαξι, που οπως λετε θα ερθουν κι αλλα, αντι να διατεθουν αυτα τα χρηματα στο να μπουν καθε 500μ καμερες που θα δουλευουν 24/7 και θα βγαζουν αδιστακτα και ανενδοτα φωτογραφιες τους παραβατες, με ακριβεια στην παραβαση τους που δεν μπορει κανεις να ανακαλεσει και το οποιο προστιμο να βγαινει κατευθειαν απο τον τραπεζικο λογαριασμο του εγκληματια που τρεχει;;; (ετσι ακριβως γινεται στην Αγγλια πχ) αντι τα λεφτα μας να πηγαινουν σε λογικους τροπους, αγοραζουμε γρηγορα τουτου για να εχει να παιζει η τροχαια που εκ των πραγματων ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΝΤΟΥ!!! ελεος με την λογικη του παραλογου σας!

    1. Τα οχήματα αυτά είναι κατασχεμένα από το δημόσιο (απο τελωνεία, εγκληματικές ενέργειες, χρέη κτλ.) και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τα παραχωρεί σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες του η δημοπρατούνται.
      Οπότε το κόστος για το δημόσιο είναι η συντήρηση του και τα καύσιμα.

    2. Τα οχήματα αυτά είναι κατασχεμένα από το δημόσιο (απο τελωνεία, εγκληματικές ενέργειες, χρέη κτλ.) και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τα παραχωρεί σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες του η δημοπρατούνται. Οπότε το κόστος για το δημόσιο είναι η συντήρηση του και τα καύσιμα.

  2. Όπως παρατηρώ για ακόμα μια φορά η παραπληροφόρηση καλά κρατεί σε ετούτων εδώ τον τόπο.
    Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι της 5ης γενιάς της σειράς 5 από την BMW και ο κωδικός του είναι BMW E60. Η κατασκευή του ξεκίνησε από τον 7/2003 μέχρι και τον 5/2010 οπού και σταμάτησε η παράγωγη του συγκεκριμένου με την αντικατάσταση της 6ης γενιάς σειράς 5.
    Οπότε το 2013 λίγο ουτοπικό παρά πραγματικό έτος κατασκευής.
    Αυτό βέβαια δυστυχώς συμβαίνει πάντα στα μεταχειρισμένα εισαγόμενα οχήματα προς την Ελλάδα και αυτό διότι η χώρα μας αναφέρει στην άδεια κυκλοφορίας όχι το έτος κατασκευής αλλά την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο που είναι έτος κατασκευής πχ. 2001 και έχει εισαχθεί στην Ελλάδα το 2019 να αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας η ταξινόμηση και σαν πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2019 και να μπερδεύεται ο κόσμος ο οποίος δεν έχει γνώση και να πιστεύει ότι το μοντέλο είναι του 2019.
    Με αυτόν τον τρόπο πολλοί επιτήδειοι το εκμεταλλεύονται για αφελείς αγοραστές και τους προσφέρουν παμπάλαια αυτοκίνητα 20ετίας για 5ετίας.

    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ , ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ … ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΠΑς ΚΑΙ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΟΙ ΓΚΙΑΖΙΑΡΗΔΕΣ – ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΑΡΑΔΕΚΤΗΟΙ ΚΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ .

  3. Οπως λεει και Νικος πιο πανω το αρθρο ειναι τελειως λανθασμενο.
    Ο 3λιτρος turbo inline 6 του αυτοκινητου εχει 300 αλογα και ροπη 400Nm με βαρος σχεδον 1800 κιλα, οποτε δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο απο πλευρας ταχυτητας.
    Τα αυτοκινητα αυτα εχουν ως κυριο στοχο την οδηγικη ανεση.
    Πεταμενα λεφτα αλλη μια φορα απο τα οργανα του κρατους.
    Μονο τα service θα κοστισουν οσο κανει ολο το αυτοκινητο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook