Νέο concept “everest exclusive” στο εμπορικό κέντρο Golden Hall

νέο-concept-everest-exclusive-στο-εμπορικό-κέντρο-golden-hall-1241630

Η γνωστή αλυσίδα παρουσίασε πρόσφατα το πρωτοποριακό concept “everest exclusive” στη νέα πτέρυγα του εμπορικού κέντρου Golden Hall. Η πρόκληση της ένταξης μιας κλασικής street food μάρκας σε ένα premium περιβάλλον, είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας ιδιαίτερα αναβαθμισμένης αισθητικά εκδοχής καταστήματος, με ενδιαφέρουσες λειτουργικές και προϊοντικές καινοτομίες.

Η σημαντικότερη καινοτομίατου “everest exclusive” είναι το γεγονός ότι όλα τα προϊόντα ζύμης φτιάχνονται μέσα στο κατάστημα, με βάση μια συνταγή ζύμης η οποία ωριμάζει για 48 ώρες και ψήνεται πάνω σε πέτρα.

Αυτή η ξεχωριστή πρώτη ύλη είναι η βάση για τη δημιουργία μιας μεγάλης ποικιλίας από αλμυρές και γλυκές δημιουργίες, ξεκινώντας από τις διάφορες εκδοχές ψωμιού για ζεστό και κρύο σάντουιτς και για συνταγές pizza, πεινιρλί και γεμιστά κρουασίνια.

Το μενού περιλαμβάνει πρωτότυπες συνταγές, όπως το σάντουιτς με καβουροσαλάτα και spicy μαγιονέζα ή το σάντουιτς με ψητή πάπια και wasabi, καθώς και αρκετές vegan και vegetarian επιλογές. Η προϊοντική γκάμα συμπληρώνεται από μια σειρά healthy επιλογών σε σαλάτες, γιαούρτια με διάφορα toppings, μπάρες δημητριακών και smoothies.

Η ξεχωριστή αισθητική και ο μοντέρνος σχεδιασμός του νέου concept συνδυάζονται με την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, όπως η δυνατότητα παραγγελίας και πληρωμής μέσω ειδικών touchscreens, η οποία βελτιώνει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία.

H κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Με αφορμή την μακροχρόνια επιτυχημένη συνεργασία μας με την Lamda development σχεδιάσαμε ένα πολύ αναβαθμισμένο concept, τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και αισθητικής, το οποίο βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με την αισθητική του εμπορικού κέντρου.

Το “everest exclusive” είναι ένας σύγχρονος τύπος καταστήματος τον οποίο θα δούμε σύντομα να αναπτύσσεται σε επιλεγμένα σημεία, ενώ ταυτόχρονα πολλά από τα στοιχεία του θα ενταχθούν και στο υπάρχον δίκτυο της αλυσίδας.

Παρόλο που η μάρκα everest έχει έναν έντονα urban χαρακτήρα, καταφέρνει να παρουσιάσει μία πρόταση προσαρμοσμένη στις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού κοινού, παραμένοντας πιστή στις βασικές της αξίες. Άλλωστε η μάρκα οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στην προσαρμοστικότητά της, ένα χαρακτηριστικό που καταφέρνει να την διατηρεί πάντα επίκαιρη.»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook