Νέα έργα από εβδομάδα στο κέντρο των Χανίων – Ποιος δρόμος θα ποδηλατοδρομηθεί, ποιος θα ασφαλτοστρωθεί

νέα-έργα-από-εβδομάδα-στο-κέντρο-των-χα-1137425

Να σταματήσει η κακοκαιρία περιμένουν τα συνεργεία του Δήμου Χανίων, ώστε να ξεκινήσουν εργασίες για ποδηλατόδρομους στο κέντρο των Χανίων.

Όπως επισήμανε ο δήμαρχος, από την επόμενη εβδομάδα, καιρού επιτρέποντος, θα αρχίσουν τα έργα στο δεξί ρεύμα της οδού Κυδωνίας για τον προαναγγελθέντα ποδηλατόδρομο, ενώ θα ακολουθήσει ασφαλτόστρωση της οδού Χατζημιχάλη Γιάνναρη, ώστε να γίνει κι εκεί ο ποδηλατόδρομος μέχρι την συμβολή με την οδό Πειραιώς.

Στο συνολικό μακροπρόθεσμο σχέδιο για τους ποδηλατόδρομους στα Χανιά, όπως είχε προαναγγείλει στο Zarpa Radio o ίδιος ο Παναγιώτης Σημανδηράκης, η διαδρομή ξεκινάει από την οδό Κυδωνίας, συνεχίζει στην Αποκορώνου, την Νεάρχου, την Τζανακάκη, την Χατζημιχάλη Γιάνναρη, την Σκαλίδη, κατεβαίνει κάτω στην Πειραιώς παραλιακά και κλείνει ένα κύκλο μιας μεγάλη διαδρομής που θα επιτρέψει σε όλους τους πολίτες να μπορούν με ασφάλεια να μετακινούνται με ποδήλατο.»

zarpanews.gr

12 thoughts on “Νέα έργα από εβδομάδα στο κέντρο των Χανίων – Ποιος δρόμος θα ποδηλατοδρομηθεί, ποιος θα ασφαλτοστρωθεί

  1. Καταστρέφετε τα Χανιά.Θα δείτε που θα πάει το μποτιλιαρισμα. Άλλες πόλεις δεν έχουν δρόμους,εμείς που έχουμε τους καταργούμε για να κάνουν κάποιες μέρες το χρόνο τη βόλτα τους αυτοί που δεν έχουν καμια οδηγική παιδεία κ καταστρατηγουν μόνιμα τον κοκ.Ξεφτιλα.

    1. Ρε φίλε, μισή λωριδα που πιάνει ο ποδήλατοδρόμος, θα επιβαρρυνει το κυκλοφοριακό; Σε όλα τα αστικά κέντρα πρέπει να δωθουν κίνητρα στους νέους ανθρώπους να αφήσουν τα αμάξια. Η νεολαία των Χανίων ήταν από τις πλέον αθλητικές και την τελευταία εικοσαετία γεμίσαμε σουβλατζιδικα και παχύσαρκους. Χρειάζεται αμεσα κατασκευή ποδήλατοδρομου που θα διασχίζει όλο το κέντρο για την αποσυμφόρηση του και για χίλιους άλλους λόγους. Πήξαμε στην κίνηση και το διπλόπαρκάρισμα.

      1. Μιλάτε για αποσυμφόρηση με τα ποδήλατα και προσωπικά είμαι υπερ των ποδηλάτων. Ξεχνάτε όμως ότι σε μια πόλη σαν τα Χανιά υπάρχουν 2-3 δρόμοι όλοι και όλοι από όπου πρέπει να περάσει όλη η κίνηση της πόλης. Πια αποσυμφόρηση όταν το καλοκαίρι χιλιάδες τουρίστες θέλουν να διασχίσουν την πόλη; πια αποσυμφόρηση όταν θέλει κάποιος απο το ακρωτήρι, τη Σούσα την περιφέρεια να περάσει από την πόλη; Αυτά τα πράγματα χωρίς σχέδιο δεν γίνονται. Κατά τα άλλα έγινε απλά ένας ακόμα δήμαρχος ο οποίος δεν κατάφερε στους δρόμους που αναφέρονται να σταματήσει το παρκάρισμα και το διπλοπαρκάρισμα κοκ. Όσο για τα πάρκινγκ όσο τα είδατε εσείς άλλο τόσο τα είσαμε και μεις.
        Κατά τα άλλα σας αρέσει να λέτε ότι πήξαμε στην κίνηση.

        1. Συμφωνώ οτι χρειαζεται σχέδιο. Το εξής:
          1.Δημιουργία πάρκινγκ σε 3-4 σημεια εκτός πόλης
          2. Αφετηρίες και τερματικόι σταθμοί λεωφορειων δίπλα από αυτά.
          3. Τακτικα δρομολογια λεωφορειων από και προς αυτα τα παρκινγκ που θα διασχίζουν το κέντρο με τέσσερις το πολύ στάσεις σε κεντρικά σημεία της πόλης. Κανένας σταθμος (αφετηρία-τερματικος) εντός της πολης. Το κέντρο της πόλης έχουμε την τύχη να είναι σε μεγάλο μέρος του πεζοδρομημενο. Αμα όλα τα παραπανω γίνουν συνδιαστηκα και με κουπόνι ενοικιάσης ποδηλατου για μετακίνηση στο κέντρο θα εξαληφθεί το κυκλοφοριακό και θα αυξηθούν και τα έσοδα από τις συγκοινωνίες (που δεν χρησιμοποιεί κανείς στα Χανιά). Αυτά έχουν γίνει και στο Αμστερνταμ (με μεγαλύτερο κέντρο) που έχει τουρισμό όλο τον χρόνο και λειτουργούν άψογα.

  2. Βασικα ο καθε δημαρχοσ λεει για ποδηλατοδρομουσ. Αυτοσ προσ το παρον το μονο που εκανε ειναι οι νοτεσ στο ωδειο. Εργο πνοης!!!

    1. Και μάλιστα ενώ μπροστά στο ωδείο δεν υπήρχε ποτε πρόβλημα με το πλάτος των πεζοδρομίων. Μόλις στρίψει βέβαια ο πεζός, το καροτσάκι στη Δασκαλογιάννη δεν χωράει να κάνει πάνω από 50 μέτρα

        1. Θέλει λίιιιγο πιό πολύ από το δικό σου!Οι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης(Σπλάντζια,Καστέλι) πώς θα πάνε σπίτια τους;Πετώντας;Πες τους να κάνουν πεζόδρομο τον δρόμο που οδηγεί στο σπίτι σου!

  3. Μακάρι να γίνουν σωστοί ποδηλατόδρομοι, αλλά να αποκτήσουμε σαν οδηγοί και σωστή συμπεριφορά. Και αργότερα να επεκταθούν και σε αλλες περιοχές (πχ Δικαστήρια, Αγίοι Απόστολοι, Κουμπές, Παχιανά).

  4. Αντι να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω.Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης κ της ΑΙ κλεινουμε δρόμους για να γίνουμε Ινδία.Κ εκει όλοι με ποδήλατα ειναι.Σε κεντρικούς δρόμους μιάμισης -δύο λωριδων,το να κλείνεις την μια είναι έγκλημα. Θα το καταλάβουν κ οι Χανιώτες,κατόπιν εορτής βέβαια.

  5. Ελάχιστη η χρήση των υφιστάμενων ποδηλατοδρόμων μόνιμη η αρνητική επίπτωση κυρίως στο παρκάρισμα.
    Και τελικά όλο και κάποιος παρκάρει και οι ποδηλάτες πάνε από τα πεζοδρόμια.
    Απλά ένα ακόμη έργο χωρίς ουσία, μόνο οι πεζοδρομήσεις δρόμων μπορούν ίσως να προσφέρουν κάτι θετικό στην κυκλοφορία των πολιτών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook