Μειώνεται στα 30 χλμ/ώρα το όριο ταχύτητας στο Παρίσι

μειώνεται-στα-30-χλμ-ώρα-το-όριο-ταχύτητ-1278921

Οι οδηγοί στο Παρίσι έχουν έναν ακόμα λόγο να διαμαρτύρονται ότι περιορίζεται η ελευθερία επιλογής τους. Η δημοτική αρχή πραγματοποίησε την υπόσχεσή της για τη μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 km/h από τα 50 km/h που ήταν ως τώρα.

Σύμφωνα με τον κ. David Belliard, τον Αντιδήμαρχο της γαλλικής πρωτεύουσας, αυτό αποφασίστηκε τόσο να μειωθεί το επίπεδο θορύβου που προκαλούν τα αυτοκίνητα εντός της πόλης όσο και αυτό των εκπεμπόμενων ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα.

Απώτερος σκοπός του νέου μέτρου είναι να αποτρέπονται οι Παριζιάνοι να μετακινούνται με τα αυτοκίνητά τους και να χρησιμοποιούν περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και δοθεί μεγαλύτερο περιθώριο για τη μετακίνηση με ποδήλατο. Ο κ. Belliard δήλωσε ότι την απόφαση για τη μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 km/h εντός του Παρισιού υποστηρίζει το 59% των κατοίκων της πόλης οι οποίοι συμμετείχαν σε αντίστοιχη έρευνα.

Το μέτρο έχει δεχτεί έντονη κριτική αναφορικά με την αποτελεσματικότητά του. Το σίγουρο είναι ότι οι Γάλλοι, οι οποίοι διαμαρτύρονται έμπρακτα συχνά και για πολλούς λόγους, δεν θα το δεχτούν εύκολα. Πάντως, στην πλειονότητα των δρόμων που αποτελούν εισόδους προς το Παρίσι, όπως και εντός της πόλης, έχουν τοποθετηθεί οι ρυθμιστικές πινακίδες με το καινούργιο ανώτατο όριο.

Αντί άλλων, ας θυμηθούμε την ταινία με τίτλο «C’était un Rendez-vous» που γύρισε το 1976 ο κ. Claude Lelouch, ο Γάλλος σκηνοθέτης, σεναριογράφος και ηθοποιός. Σε αυτή βλέπουμε ένα αυτοκίνητο να κινείται με μεγάλη ταχύτητα στους άδειους δρόμους του Παρισιού (μπονόρα, γαρ), με τον οδηγό να βιάζεται να φτάσει στο μέρος όπου έχει δώσει ραντεβού με τη σύντροφό του, η οποία εμφανίζεται στο τέλος.

Να διευκρινίσουμε τα εξής: Παρά τον τίτλο και τα όσα έχουν επικρατήσει ως αστικός μύθος για την ταινία, το αυτοκίνητο με το οποίο αυτή γυρίστηκε δεν ήταν μια Ferrari 275 GTB, αλλά η Mercedes-Benz 450 SEL που είχε ο κ. Lelouch, η οποία διέθετε υδροπνευματική (άρα, μαλακή) ανάρτηση και παρείχε πιο σταθερά πλάνα. Επίσης, το αυτοκίνητο το οδηγούσε ο ίδιος ο σκηνοθέτης και όχι ο Jacques Lafitte, ο πρώην πιλότος της Formula 1, με τον οποίον ήταν φίλοι.

Πηγή: caranddriver.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook