Market Pass: Τα 2 πιο συχνά λάθη στην αίτηση και πώς διορθώνονται

market-pass-τα-2-πιο-συχνά-λάθη-στην-αίτηση-και-πώ-1632820

Μέχρι τις 15 Μαρτίου θα δέχεται η πλατφόρμα του Market Pass τις αιτήσεις για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, όμως χρειάζεται να δώσετε προσοχή σε ορισμένα στάδια για να μην «τρέχετε» μετά.

Για παράδειγμα, ένα από τα πιο συχνά λάθη που γίνονται είναι ότι οι δικαιούχοι, επειδή δεν θέλουν να χάσουν το 20% επιλέγοντας την πίστωση των χρημάτων απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό, δεν ελέγχουν εάν το κινητό τους υποστηρίζει την τεχνολογία NFC για τις ανέπαφες συναλλαγές. Έτσι, επιλέγουν την ψηφιακή κάρτα, όμως στη συνέχεια δεν έχουν τρόπο να την εγκαταστήσουν. Πρόκειται για ένα θέμα που δεν έχει λυθεί και συστήνεται σαν λύση, εφόσον είναι δυνατό, να βρουν ένα άτομο της εμπιστοσύνης τους που έχει smartphone που να υποστηρίζει την λειτουργία ανέπαφων πληρωμών NFC. Αλλιώς θα χάσουν τα χρήματα.

Ένα επίσης συχνό λάθος γίνεται κατά την πληκτρολόγηση του IBAN. Οι δικαιούχοι χάνουν συνήθως κάποιο ψηφίο, ή χάνουν τη σειρά στους αριθμούς, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Όμως, σε αυτή την περίπτωση, προβλέπεται διόρθωση στο σύστημα, αλλά όχι άμεσα. Θα μπορείτε από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 2 Μαΐου να μπαίνεται στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr/marketpass και να διορθώνεται το λάθος που κάνατε.

Πώς θα τσεκάρετε αν έχετε NFC σε Android

Για τα κινητά Android τα πράγματα είναι απλά. Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις του κινητού και στην αναζήτηση πατάτε «NFC». Αν διαθέτει η συσκευή σας την τεχνολογία, τότε θα σας βγάλει αυτόματα την επιλογή. Μπορείτε να μπείτε στη συνέχεια στην επιλογή που σας βγάζει και να δείτε αν είναι ενεργοποιημένο.

Πώς θα δείτε το NFC σε iPhone

Στα iPhone τα πράγματα είναι διαφορετικά, ανάλογα με το πόσο παλιό είναι το κινητό σας και ποιο IOS έχει. Πιο αναλυτικά:

Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις και πατήστε στην ενότητα Apple ID στο επάνω μέρος του μενού. Θα δείτε εκεί ή μία λίστα με συσκευές συνδεδεμένες στο Apple ID σας (π.χ. iPad) ή απλά και μόνο το κινητό σας. Κάνετε κλικ στο κινητό και εκεί θα δείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σημειώνετε ότι θα πρέπει να έχετε iOS 11 ή νεότερη έκδοση. Αν δε, έχετε κατεβάσει το Fuel Pass θα σας το δείξει αυτόματα στη συγκεκριμένη ενότητα.

Τα μοντέλα που δεν έχουν αισθητήρα NFC είναι τα iPhone 5 και παλαιότερα. Από iPhone 6 και μετά χρησιμοποιούν αισθητήρα NFC, αλλά δεν διαβάζουν ετικέτες. Τα iPhone 7 και 7 Plus μπορούν να κάνουν και τα δύο, όμως θα πρέπει να κατεβάσετε εφαρμογή. Από το iPhone 8 και μετά δεν χρειάζεστε καμία εφαρμογή.

Το μήνυμα της πληρωμής – Οι ημερομηνίες

  • Η πρώτη πληρωμή θα γίνει στις 3 Μαρτίου για όσους κάνουν αίτηση μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου
  • Η δεύτερη πληρωμή θα γίνει μέχρι τις 20 Μαρτίου για όσους κάνουν αίτηση από 1-15 Μαρτίου που κλείνει η πλατφόρμα.

Τα τρία στάδια προς την πληρωμή είναι τα παρακάτω. Όταν γράψει το σύστημα «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ» τότε σημαίνει ότι μπει τα χρήματα. Αναλυτικά:

  • ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
  • ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

Εάν τελικά απορριφθεί η πληρωμή, τότε θα σας βγάλει το εξής μήνυμα: «ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ». Αυτό σημαίνει πως δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πληρωμής. Θα λάβετε ενημέρωση μέσω e-mail και από τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής (δηλαδή το ΙΒΑΝ ή/και την τράπεζα), όμως δεν μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και πίστωσης απευθείας στον λογαριασμό σας.

Για παράδειγμα, οι περισσότεροι θα πρέπει να βλέπουν σε αυτή τη φάση τον παρακάτω πίνακα:

Σε ποιο στάδιο είναι η αίτησή σας

Παρακάτω, θα δείτε σε ποιες καταστάσεις είναι πιθανό να είναι η αίτησή σας και τι σημαίνει κάθε μήνυμα που βγάζει σε αυτό το στάδιο η πλατφόρμα:

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.

Εάν έχει απορριφθεί η αίτησή σας ή έχει προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα τότε θα δείτε τα παρακάτω μηνύματα:

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].

ieidiseis.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook