Κυβέρνηση μετά τον σάλο για τα 11 εκατ.: «Η εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» και η ενημέρωση δεν μπορούν να βασίζονται στο φιλότιμο των ΜΜΕ»

κυβέρνηση-μετά-τον-σάλο-για-τα-11-εκατ-η-933146

Αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή, για τις τελευταίες δεκαετίες υγειονομική κρίση, την πανδημία του κορονοϊού (COVID – 19), η Κυβέρνηση ξεδιπλώνει τις πολιτικές αντιμετώπισης της κρίσης απαντώντας με ανακοίνωση στον σάλο που ξέσπασε μετά την είδηση οτι 11 εκατ. θα δοθούν στα ΜΜΕ της χώρας.

Όπως αναφέρει η κυβέρνηση, το σχέδιο αποτελείται από τρεις άξονες:

«Πρώτον, την ανάσχεση της διασποράς του ιού.

Δεύτερον, την ενίσχυση του συστήματος υγείας.

Τρίτον, τη στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που πλήττονται, καθώς και  τη

λήψη μέτρων για τη βελτίωση της δύσκολης καθημερινότητας των πολιτών. Σε ό,τι αφορά τον τρίτο άξονα, η Κυβέρνηση έχει ήδη ανακοινώσει 3 δέσμες μέτρων με τη συνολική ταμειακή επιβάρυνση των μέτρων να ανέρχεται στα 6 δισ. ευρώ, μόνο για τον Μάρτιο και τον Απρίλιο.

Το  δημοσιονομικό κόστος διαμορφώνεται πλέον στα 4,7 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 2,5% του Α.Ε.Π., υψηλότερο δηλαδή από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Και θα συνεχίσει η

Κυβέρνηση να διευρύνει τη σχετική περίμετρο, με βάση τις εξελίξεις στην οικονομία.

Σε αυτές τις δημοσιονομικές παρεμβάσεις, περιλαμβάνεται και η απαραίτητη εκστρατεία

επικοινωνίας και ενημέρωσης που αφορά στη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας και

τον περιορισμό της διασποράς του κορoνοϊού. Γιατί ένα από τα σημαντικότερα όπλα που

έχουμε για την αντιμετώπιση του κορoνοϊού είναι η ενημέρωση των πολιτών. Ενημέρωση που πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία.

Συνεπώς η ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού επικοινωνιακού μίγματος αποτελεί

οριζόντιο μέτρο που δρα συμπληρωματικά και στους τρείς άξονες δράσεων.

 Παρέχεται ενημέρωση για τους τρόπους μετάδοσης του κορoνοϊού και τα μέτρα

ατομικής πρόληψης και προστασίας, ώστε να περιορίσουμε στο ελάχιστο τη διασπορά

του ιού.

 Μέσω της πρόληψης και του περιορισμού της διασποράς παρέχεται στο Εθνικό

Σύστημα Υγείας και στους εργαζομένους σε αυτό ο απαραίτητος χώρος και χρόνος

προκειμένου να συνεχίσουν να παρέχουν περίθαλψη σε όσους τη χρειάζονται.

 Τέλος η πρόληψη, ο περιορισμός της διασποράς, η συγκράτηση σε ελεγχόμενα επίπεδα

του αριθμού αυτών που χρίζουν νοσηλείας και η μείωση του χρόνου νοσηλείας, θα μειώσουν κατ’ επέκταση και το δημοσιονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, ώστε να

επιστρέψουμε στην κανονικότητα το ταχύτερο δυνατό και με τις μικρότερες δυνατές

συνέπειες.

Μέχρι σήμερα, η σχετική επιτυχία των προληπτικών μέτρων που έχουμε λάβει, έναντι

αντίστοιχων μέτρων άλλων χωρών, βασίζεται και στους παρακάτω δυο άξονες:

 #μένουμε_σπίτι παρά την αναπόφευκτη κόπωση, και

 συνεχίζουμε να επικοινωνούμε τη σημασία που έχει η υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη

ενημέρωση.

Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των

εργαζομένων σε αυτά. Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια

επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά

μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη

καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης.

Στο πλαίσιο αυτό, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που έχουμε σχεδιάσει

αναπτύσσεται σε δύο φάσεις (βλέπε Παράρτημα), ενώ η συνολική πίστωση για την

πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,23% των

δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορoνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής

αποφασιστεί.

Συνεπώς, το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για

μικροκομματική αντιπαράθεση. Κάποιες αντιπολιτευτικές κορώνες ελπίζουμε να αποτελούν

πρώτη αντίδραση από κεκτημένη αντιπολιτευτική ταχύτητα και θα μπουν στην άκρη μπροστά στο κοινό καλό.

Η Κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι θα κάνει ό,τι χρειαστεί για τον περιορισμό των συνεπειών της

πανδημίας του κορoνοϊού, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, με την πεποίθηση ότι κάθε ανθρώπινη ζωή που σώζεται έχει ανεκτίμητη αξία, καθώς και με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων.]

zarpanews.gr

One thought on “Κυβέρνηση μετά τον σάλο για τα 11 εκατ.: «Η εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» και η ενημέρωση δεν μπορούν να βασίζονται στο φιλότιμο των ΜΜΕ»

  1. ερωτηση τα μμε δεν εχουν φιλοτιμο???δηλαδη χωρις χρημα ΔΕΝ?????Τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω εγω.αντε σε λιγο να δουμε ποιος πηρε ποσα???

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook