Κυριάκος Κώτσογλου: To brand name «Κρήτη» δουλεύει από μόνο του

κυριάκος-κώτσογλου-to-brand-name-κρήτη-δουλεύ-1301448

Στον Zarpa Radio 89,6 και τον Δημήτρη Παππά παραχώρησε συνέντευξη την Τετάρτη ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης Κυριάκος Κώτσογλου,  ο οποίος έκανε τον απολογισμό της τουριστικής σεζόν που φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της.

Ο κύριος Κώτσογλου αναφέρθηκε στην αύξηση της τουριστικής κίνησης από Γάλλους φέτος, οι οποίοι έφτασαν στη δεύτερη θέση της επισκεψιμότητας με τους Γερμανούς να παραμένουν στην πρώτη θέση.

Οι Σκανδιναβοί ήταν εκείνοι που έκαναν αισθητή την απουσία τους φέτος από τη Δυτική Κρήτη με τον κ. Κώτσογλου να επισημαίνει ότι δε θα ανακάμψουν σύντομα και ότι η Δυτική Κρήτη «θα πρέπει να περάσει σε ένα διαφορετικό mix λαών και να είναι πιο ανοιχτή»

Σύμφωνα με όσα ανέφερε, απόντες επίσης ήταν οι Βρετανοί αλλά και οι Ρώσοι κυρίως λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών με τους Βρετανούς να κατέχουν την τρίτη θέση στην κατάταξη επισκεψιμότητας στην Κρήτη, ενώ ορισμένοι επηρεάστηκαν λόγω των περιορισμών για τον κορονοϊό κυρίως κατά την επιστροφή στην πατρίδα τους, όπου το κόστος για τα τεστ ήταν αρκετά μεγάλο.

Σχετικά με την φετινή αύξηση του τουρισμού στην Κρήτη ανέφερε ότι «τo brand name Κρήτη δουλεύει από μόνο του» καθώς πολλοί από τους ξένους δε συνδέουν την Κρήτη με την υπόλοιπη Ελλάδα και τη θεωρούν αυτόνομο brand, τονίζοντας ότι  «Θέλουμε να συνδέσουμε την πρωτογενή παραγωγή με τον τουρισμό. Πρέπει αυτό που λέμε Cretan να κοστίζει 30% παραπάνω στην διεθνή αγορά. Είναι δουλειά μας να δυναμώσουμε το προϊόν Crete και Cretan.»

Αναφορικά με την επιστροφή της Ryanair στα Χανιά και αν αυτή βοήθησε στην αύξηση του τουρισμού, ο κ Κώτσογλου ανέφερε: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η συνδεσιμότητα και η επιστροφή έκανε καλό. Ο κόσμος δεν θέλει μετεπιβιβάσεις στις πτήσεις» ενώ επισήμανε ότι η Κρήτη επιθυμεί τη συνεργασία με τις εταιρείες χαμηλού κόστους καθώς και στην προβολή του νησιού μέσω αυτών «για να γίνει κατανοητό ότι η Κρήτη είναι ένας προορισμός 12 μηνών». 

Χαρακτηριστική ήταν, όπως ανέφερε, και η επισκεψιμότητα στην ενδοχώρα, επισημαίνοντας ότι «Η ενδοχώρα για εμάς είναι πολύ μεγάλο στοίχημα και στην Κρήτη αξίζει όσο τίποτα» 

Τόνισε επίσης ότι  φέτος «ξαναλανσάραμε την Κρήτη σε νέες ηλικίες» αφού υπήρξε μεγαλύτερη αύξηση στις ηλικίες 15-35 οι οποίοι μάλιστα αποτέλεσαν το 60% του τουρισμού φέτος.

Τέλος, όσον αφορά το μέλλον του τουρισμού σημείωσε ότι: «Η Κρήτη πρέπει να δει πώς θα διαχειριστεί τα χρήματα της τουριστικής προβολής αλλά και πώς θα πάρει προστιθέμενη αξία» και συμπλήρωσε «Ο χειμώνας μπορεί να σημαίνει μικρές καταναλώσεις και μικρή προσέλευση αλλά προσφέρει πολύ καλύτερη εμπειρία. Μην κρατήσουμε την αειφορία σαν μια εξαιρετική λέξη του Αριστοτέλη, να την κάνουμε και πράξη».

zarpanews.gr

2 thoughts on “Κυριάκος Κώτσογλου: To brand name «Κρήτη» δουλεύει από μόνο του

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook