Κυριάκος Κώτσογλου: «Η Κρήτη είναι ένας τουριστικός πλανήτης» – Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

κυριάκος-κώτσογλου-η-κρήτη-είναι-ένα-1576570

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης για το 2023 ψηφίστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο την Τρίτη.

Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, Κυριάκος Κώτσογλου, παρουσίασε αρχικά τα ποιοτικά στοιχεία του τουρισμού από μελέτη του ΜΑΙΧ, βάσει των οποίων σχεδιάστηκε το νέο πρόγραμμα. Εκτίμησε ότι οι εισπράξεις από τον τουρισμό στην Κρήτη αγγίζουν τα 4 δισ. ευρώ και εξήγησε ότι η Περιφέρεια έχει σχεδιάσει την παρουσία της σε σειρά εκθέσεων και workshops σε όλη τη διάρκεια του έτους.

«Οι δύο βασικές αγορές μας, οι Γερμανοί και οι Άγγλοι, μας δίνουν πάνω από 2 εκατομμύρια επισκέπτες, οπότε έπρεπε να στηριχθούμε σε αυτούς. Οι Σκανδιναβοί πέφτουν, οπότε πρέπει να ανασχέσουμε την πορεία αυτή. Το Ανατολικό μπλοκ επίσης πέφτει, οπότε πρέπει να το βοηθήσουμε και η Αμερική είναι βασικό κομμάτι. Αυτοί οι τέσσερις άξονες διέπουν το πρόγραμμα προβολής, μαζί με την αειφορία», δήλωσε στο zarpanews.gr ο κ. Κώτσογλου.

Στην ερώτηση, τί ακριβώς παρουσιάζει σε αυτές τις εκθέσεις, απάντησε ότι είναι πολύ περισσότερα από τον ήλιο και τη θάλασσα:

«Εμείς τους λέμε ότι η Κρήτη είναι ένας τουριστικός πλανήτης που έχει πολύ περισσότερα από απλά ήλιο και θάλασσα. Έχει κουλτούρα, έχει θρησκευτικότητα, έχει περιήγηση, έχει γαμήλιο τουρισμό, έχει ευεξία και υγεία. Η αρχιτεκτονική αυτή είναι για 12 μήνες και είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Έχουμε και υπέροχο χειμώνα, οι έρευνες έδειξαν ότι ένας στους δύο επισκέπτες θα μας επισκέπτονταν και τον χειμώνα». Η επόμενη χρονιά δεν θα είναι εύκολη, είπε ακόμα ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, καθώς εκφράζονται ήδη φόβοι ότι το 2022 ήταν μια χρονιά – εξαίρεση που δεν θα επαναληφθεί. «Έχουμε τις επιφυλάξεις μας, αλλά έχουμε και την αισιοδοξία ότι θα τα καταφέρουμε», επισήμανε ο κ. Κώτσογλου.

Συνολικά 1.600.000 ευρώ θα διατεθούν για διαφημιστική προβολή. Το πρόγραμμα είναι ευρύ και περιλαμβάνει παρουσία σε εκθέσεις στην Ιρλανδία, την Αγγλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και σειρά άλλων τοποθεσιών, ακόμα και στο Καζακστάν.

Ο πιο εντατικός μήνας είναι ο Φεβρουάριος, με επτά συνολικά παρουσίες.

Εμείς πρέπει να αποδείξουμε ότι η Κρήτη ξεχωρίζει, είπε ο κ. Κώτσογλου.

Για την παράταξη «Η Κρήτη Μπροστά» ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης ανέφερε ότι τα αποτελέσματα δείχνουν πως έχει γίνει σωστή δουλειά, ενώ τόνισε ότι το νησί έχει φτάσε στο όριο αντοχής για τις αφίξεις και απαιτούνται περισσότερες υποδομές.

Για τη Λαϊκή Συσπείρωση, ο κ. Μανουσάκης τόνισε ότι τα έξοδα για το πρόγραμμα προβολής είναι παρασιτικές δαπάνες, την ώρα που δεν έχει καλυφθεί το σύνολο των λαϊκών αναγκών.

Ο Μιχάλης Κριτσωτάκης διερωτήθηκε ποιον πραγματικά προβάλλει και ωφελεί το πρόγραμμα της περιφέρειας.

Για την Ανυπόταχτη Κρήτη η κα Βαγιωνάκη μίλησε για συνθήκες εργασιακής γαλέρας στον τομέα του τουρισμού και πως τα χρήματα από τις εισπράξεις κατευθύνονται κυρίως στις μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα εγκρίθηκε κατα πλειοψηφία.zarpanews.gr

One thought on “Κυριάκος Κώτσογλου: «Η Κρήτη είναι ένας τουριστικός πλανήτης» – Εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

  1. Ο mr μόβιακ, της περιφέρειας πια. Ο τουρισμός θα πεθάνει μέχρι το 2025, ας χτυπιέστε κάτω. Πώς γίνεται η άρχουσα ελίτ να μιλάει για πρασίνισμα και μηδενικά αποτυπώματα, ενώ θα πετάει κόσμος για διασκέδαση; Η μήπως σκοπεύετε να συμβάλλετε σε greening κύριοι των εδράνων και των διεθνών περιπτέρων μας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook