Κρήτη | ΒΟΑΚ – Αεροδρόμιο Καστελίου σε πακέτο προτάσεων για ενίσχυση οικονομίας

κρήτη-βοακ-αεροδρόμιο-καστελίου-σε-771825

Ένα ισορροπημένο δημόσιο και ιδιωτικό πρόγραμμα επενδύσεων στις υποδομές και τις μεταφορές είναι καθοριστικός παράγοντας για την ανάπτυξη της οικονομίας τα επόμενα χρόνια, όπως διεμήνυσε στην κυβέρνηση ο Κωνσταντίνος Μίχαλος, πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), ο οποίος είχε συνάντηση την Παρασκευή με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή.

Ο κ. Μίχαλος παρέδωσε υπόμνημα στον υπουργό με τις θέσεις και τις προτάσεις του ΕΒΕΑ, προκειμένου να προχωρήσουν μια σειρά από μεγάλα έργα και παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα του πολίτη, θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, θα βοηθήσουν ολόκληρες περιοχές να αναβαθμιστούν, θα συμβάλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, θα δημιουργήσουν συνθήκες για ασφαλείς και φθηνές μεταφορές τόσο για τους πολίτες όσο και για τα προϊόντα.

Ειδικότερα, το υπόμνημα αναφέρεται σε 20 υποδομές και μεγάλα έργα όπως:

Πάτρα – Πύργος.

Άκτιο – Αμβρακία.

Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Επέκταση της Αττικής Οδού.

Να ξεκινήσει το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.

Να προχωρήσει πιο γρήγορα έργα που υλοποιούνται, όπως το νότιο τμήμα του Ε65, Μετρό Αττικής, Μετρό Θεσσαλονίκης.

Να προχωρήσουν οι διαγωνιστικές διαδικασίες του «Μετρό Γραμμή 4 – Άλσος Βεΐκου – Γουδή».

Να προχωρήσει ο διαγωνισμός της Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης της Σαλαμίνας με το Πέραμα.

Να προχωρήσουν μια σειρά έργων, όπως το Ελευσίνα – Υλίκη, τις επεκτάσεις της Ιόνιας οδού με το Αγρίνιο και την Κακαβιά, «Δράμα – Αμφίπολη – Εγνατία», κ.λπ.

Να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Σύνορα και Αθήνα – Πάτρα.

Να διασφαλισθεί η συντήρηση του Εθνικού Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Να ενεργοποιηθούν τα ΣΔΙΤ για Σχολεία, Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, Δικαστικά κτήρια.

Να σχεδιασθεί εκ νέου η αντιπλημμυρική προστασία της χώρας εν όψει των επιπτώσεων και από την κλιματική αλλαγή.

Να δοθεί έμφαση στην προετοιμασία μελετών, οι οποίες μπορούν να ελέγχονται από ιδιώτες.

Να δημιουργηθεί Παρατηρητήριο Απαλλοτριώσεων, όπου να συγκεντρώνονται κριτήρια, τιμές, συνθήκες, διαδικασία και παρακολούθηση των απαλλοτριώσεων σε όλη τη χώρα.

Να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο και συνεπές πρόγραμμα συντήρησης και αναβάθμισης των υποδομών που δημιουργήθηκαν τις προηγούμενες δεκαετίες.

Να δοθεί έμφαση στην επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. Ώστε να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης σε πύλες εισόδου.

Να προετοιμάσουμε τις πόλεις και τις αστικές συγκοινωνίες στην ηλεκτροκίνηση και στην εκπομπή μηδενικών ρύπων.

Να προχωρήσει η διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό και στην Αλεξάνδρας.

Να δημιουργηθεί ολοκληρωμένο σχέδιο για τη δημιουργία της Αθηναϊκής Ριβιέρας, η υλοποίηση του οποίου μπορεί να προσελκύσει τεράστιο επενδυτικό και τουριστικό ενδιαφέρον.

Πηγή: naftemporiki.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook