Κρήτη | Ταλαιπωρία για ασθενή να κλείσει ραντεβού σε ιατρείο του ΠαΓΝΗ – «Τα τελευταία 1-2 χρόνια βιώνουμε αυτές τις καταστάσεις»

κρήτη-ταλαιπωρία-για-ασθενή-να-κλείσε-1539027

Μια απίστευτη καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας σήμερα Σάββατο 3 Δεκεμβρίου, αναφορικά με την ταλαιπωρία που βιώνουν οι ασθενείς που πρέπει να κλείσουν ραντεβού με το γιατρό τους στο νοσοκομείο ΠαΓΝΗ.

Ο κ. Σωτήρης Πετράκης μιλώντας στο neakriti.gr, περιγράφει την οδύσσεια που βιώνει εκείνος και η σύζυγός του από την γραμματειακή υποστήριξη του νοσοκομείου. Η 75χρονη σύζυγος του κ. Πετράκη αντιμετωπίζει Πάρκινσον και άνοια και εδώ και 4 χρόνια παρακολουθείτε από γιατρούς του νοσοκομείου, για να κλείσει όμως το ραντεβού με το γιατρό της τον οποίο επισκέπτεται κάθε 3 μήνες πρέπει να πάρει τηλέφωνο την πρώτη του μήνα ένα μήνα πριν το ραντεβού.

«Εμείς είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τον γιατρό της γυναίκας μου αλλά όχι από το τηλεφωνικό κέντρο των ραντεβού καθώς δεν μπορούμε να τους βρούμε ποτέ είναι μονίμως κατεβασμένο το τηλέφωνο! Είναι δυνατόν να έχουν μονάχα μια γραμμή για να εξυπηρετούν τον κόσμο; Πήγα να διαμαρτυρηθώ στον διοικητή του νοσοκομείο και η γραμματέας του δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον με έστειλε στο γραφείο του Πολίτη, όπου και εκεί απλά μου ζήτησαν τα στοιχεία της γυναίκας μου και μου είπαν ότι θα κάνουν ότι μπορούν», αποκαλύπτει ο 73χρονος σύζυγος και συνεχίζει λέγοντας ότι «Δεν ήταν εξαρχής έτσι τα τελευταία 1-2 χρόνια βιώνουμε αυτές τις καταστάσεις. Μου είχαν πει ότι από 1η Δεκεμβρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να κλείνουμε ηλεκτρονικά τα ραντεβού μας όμως δεν έχει τεθεί ακόμη σε λειτουργία καθώς όπως μου είπαν ‘’δεν πρόλαβαν να το φτιάξουν’’».

Σε άρθρο που έστειλε στο neakriti.gr, ο κ. Σωτήρης Πετράκης περιγράφει το «Γολγοθά» που βιώνουν εκείνος και η 75χρονη σύζυγό του:

«Το να κλείσει κάποιος ραντεβού με συγκεκριμένο γιατρό στο ΠΑΓΝΗ καταντάει αληθινός Γολγοθάς. Ενώ ο γιατρός της συζύγου μου μας ζητάει να κλείσουμε ραντεβού για συγκεκριμένη ημερομηνία, στη γραμματεία του ΠΑΓΝΗ αρνούνται να κλείσουν με το αιτιολογικό ότι ο μήνας στον οποίο αναφέρεται το ραντεβού δε μπορεί να κλειστεί προκαταβολικά.

Επειδή κατ’ επανάληψη συμβαίνει το ίδιο γεγονός λέγοντάς μου ότι τα ραντεβού πλέον «κλείνονται μόνον τηλεφωνικά», σημειώσατε ότι υπάρχει ένα τηλέφωνο για να εξυπηρετεί όλους τους ασθενείς του ΠΑΓΝΗ για κλείσιμο ραντεβού, το οποίο τηλέφωνο σε μόνιμη βάση είναι «κατεβασμένο» με τη δικαιολογία ότι «το τηλέφωνο μονίμως είναι σε απασχόληση». Ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι από τούτον τον μήνα θα κλείνονται και ηλεκτρονικά τα ραντεβού, παρόλα αυτά αυτό δε συνέβη. Αναγκάστηκα να πάω προσωπικά – όπως άλλωστε συνέβη και στα προηγούμενα ραντεβού – και με αποστόμωσαν λέγοντάς μου ότι «τα ραντεβού κλείνονται μόνο τηλεφωνικά». Το τηλέφωνο, παρόλα αυτά, ουδέποτε είναι στη διάθεση του κοινού.

Φανταστείτε λοιπόν έναν ασθενή ο οποίος προέρχεται από τη Μεσαρά ή από το Λασίθι ή και το Ρέθυμνο τί Οδύσσεια τραβάει προκειμένου να εξασφαλίσει ένα ραντεβού με το γιατρό του στο ΠΑΓΝΗ.

Όταν λοιπόν σήμερα εγώ πήγα να κλείσω το σχετικό ραντεβού με απέπεμψαν με το αιτιολογικό ότι δε μπορώ να κλείσω ραντεβού από τη γραμματεία του ΠΑΓΝΗ. Κατόπιν τούτου απευθύνθηκα στο γραφείο του διοικητή του ΠΑΓΝΗ στο οποίο η γραμματέας του μου είπε ότι δυστυχώς δε μπορεί να κάνει τίποτα και να απευθυνθώ στο γραφείο εξυπηρέτησης του πολίτη.

Πράγματι, στο γραφείο εξυπηρέτησης του πολίτη κράτησαν τα στοιχεία της συζύγου μου, την οποία αφορά και το ραντεβού και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν ευελπιστώντας ότι θα βρεθεί κάποιο ραντεβού.

Επειδή η όλη μεθοδολογία μου δίνει την εντύπωση ότι μας καθοδηγούν προς ιδιώτες γιατρούς, αισθάνομαι την ανάγκη να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση που επικρατεί στο ΠΑΓΝΗ, κάτι το οποίο δε συμβαίνει στο Βενιζέλειο», περιγράφει αγανακτισμένος ο 73χρονος σύζυγος.

neakriti.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook