Κρήτη | «Αρπακτικά» εξαπατούν ανυποψίαστους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων!

κρήτη-αρπακτικά-εξαπατούν-ανυποψί-805859

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει και στην Κρήτη το φαινόμενο εξαπάτησης ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων από διάφορους επιτήδειους!

Οι απατεώνες κινούνται με περίσσιο θράσος, οργανωμένα και πολύ στοχευμένα: Υπόσχονται στα (υποψήφια) θύματά τους επιχορηγήσεις μέσω διαφόρων προγραμμάτων (λ.χ ΕΣΠΑ), με τη διαφορά ότι ζητούν… μπροστά ένα ποσό για να «τρέξουν» τις διαδικασίες.

Οι μόνοι που… τρέχουν, βάζοντάς το στα πόδια, είναι οι ίδιοι δράστες, μόλις καταφέρουν κι αποσπάσουν χρήματα από όσους πέσουν στην… παγίδα τους! Κοινώς, γίνονται… «Λούηδες» και μην τους είδατε, ύστερα!

«Τους προσεγγίζουν είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email», μας ανέφερε ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης, πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου «Φιλοξενία.

Για να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο το παραμύθι που… πουλάνε, οι επιτήδειοι παρουσιάζονται ως υπάλληλοι τραπεζών, χρησιμοποιώντας μάλιστα ονόματα κι άλλων επαγγελματιών του κλάδου!

«Υπήρχε άτομο στο παρελθόν, από αυτά που είχαν ξεκινήσει το επικίνδυνο αυτό εγχείρημα, το οποίο συστηνόταν ως υπάλληλος διαφόρων τραπεζών. Κι όχι μόνο αυτό, εκινείτο κιόλας μέσα σε τραπεζικά καταστήματα, μετέφερε έγγραφα και ζητούσαν να τα υπογράψουν», μας επισήμανε ο κ. Γιώργος Χριστοδουλάκης, πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου «Φιλοξενία» .

Τα παμπόνηρα «αρπακτικά» απευθύνονται ως επί το πλείστον σε μεγάλους –ηλικιακά- ανθρώπους, «όσους δηλαδή δεν γνωρίζουν από τεχνολογία, παγιδεύοντάς τους με διάφορα τρικ. Τους πιέζουν λέγοντάς τους ότι το χρονικό περιθώριο στενεύει κι ό,τι κάνουν, πρέπει να το κάνουν εγκαίρως. Κι έτσι πέφτουν στην παγίδα», παρατήρησε ο κ. Χριστοδουλάκης.

Τα δύο πιο πρόσφατα περιστατικά που είχαμε στο Ηράκλειο αφορούσαν δύο άτομα, τα οποία έχασαν και τα δύο μαζί περίπου 8.500 ευρώ. «Δυστυχώς κάποια μέλη μας έπεσαν στην παγίδα αυτή», σχολίασε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου «Φιλοξενία», υποστηρίζοντας ωστόσο ότι «έχουμε προλάβει να σταματήσουμε αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο. Μετά από την ενημέρωση που έχει γίνει μέσω των ΜΜΕ προς τον κόσμο, τα περιστατικά έχουν αραιώσει πάρα πολύ. Αντιλαμβάνομαι ότι έχουν φοβηθεί αυτοί οι απατεώνες. Γι’ αυτό και κινηθήκαμε γρήγορα, για να προλάβουμε οποιοδήποτε άλλο κακό».

Όπως και να’ χει, ο κ. Χριστουδάκης αισθάνεται την ανάγκη να ενημερώσει τους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων «να είναι πιο προσεκτικοί. Αν πέσει κάτι στην αντίληψή τους, αν έχουν κάποιο τηλεφώνημα ή οποιαδήποτε άλλη ειδοποίηση, να μην προβούν σε καμία υπογραφή. Να μην στείλουν κανένα προσωπικό τους στοιχείο και να έρθουν σε επικοινωνία με τον υπεύθυνο του καταστήματος οποιασδήποτε τράπεζας. Να μην δώσουν ποτέ κάποιον αριθμό τραπέζης ή κωδικούς taxisnet σε άτομα που δεν γνωρίζουν. Η γραμματεία μας είναι απόλυτα ενημερωμένη. Οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρξει, οποιαδήποτε υπόνοια παρουσιαστεί, να έρθουν σε επαφή μαζί μας. Κι εμείς θα ειδοποιήσουμε άμεσα τον εισαγγελέα και την αστυνομία».

cretalive.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook