Κρήτη | «Ο ΒΟΑΚ «σαλαμοποιείται», ο λαός θα τον ακριβοπληρώσει με τα διόδια, ενώ ήδη τον πληρώνει με τον φορολογία»

κρήτη-ο-βοακ-σαλαμοποιείται-ο-λαός-1041008

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη, με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), συζητήθηκε με τηλεδιάσκεψη στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης, την Τετάρτη 7 Ιούλη.

Στην έναρξη, ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Μανώλης Συντυχάκης, κατήγγειλε ότι η διοίκηση της περιφέρειας με πρόσχημα την πανδημία κάνει συνεδριάσεις οργάνων με τηλεδιάσκεψη, αντί να εξασφαλίσει συνεδρίαση με ουσιαστική ζωντανή συζήτηση, με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.

Για το ΒΟΑΚ, οι κομμουνιστές περιφερειακοί σύμβουλοι τόνισαν πως σκόπιμα η συζήτηση στην περιφέρεια επικεντρώθηκε σε τεχνικές λεπτομέρειες, για να περάσει απαρατήρητο το κύριο: ότι την κατασκευή αυτού του τμήματος του ΒΟΑΚ με ΣΔΙΤ, θα την ακριβοπληρώσει ο ίδιος ο λαός, με τα διόδια, πέρα από τη φορολογία που ήδη πληρώνει και ότι η περιφερειακή αρχή συμφωνεί με την κυβέρνηση σε αυτό.

Αναλυτικά:

«Οι επιχειρηματικοί όμιλοι που θα διαχειρίζονται τον δρόμο, θα έχουν κέρδη εγγυημένα από το κράτος. Ένα κράτος που αρνείται κατώτερες εγγυημένες τιμές π.χ. για τα αγροτικά προϊόντα.

Ο ΒΟΑΚ, που καθυστερεί χρόνια, που έφτασε σε εξαθλίωση, με τα δεκάδες τροχαία δυστυχήματα, μέχρι να βρουν οι κυβερνήσεις τρόπο να τον δώσουν χάρισμα στο κεφάλαιο, επιταχύνεται τώρα σε συνδυασμό με το αεροδρόμιο Καστελλίου. Με βάση τα «θέλω» και τις προτεραιότητες του μερίδων του τουριστικού και ενεργειακού κεφαλαίου.

Αυτός είναι ο λόγος που «σαλαμοποιείται» σε κομμάτια και μελέτες κτλ. χωρίς να παίρνονται υπόψη τοπικά χαρακτηριστικά, λαϊκές ανάγκες και παρατηρήσεις κατοίκων όσον αφορά στη χάραξή του (πχ Χερσόνησος, Καλό Χωριό, Καβούσι κτλ., απουσία αντιπλημμυρικών έργων στα Μάλια και αλλού).

Οι σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης πρόβαλαν την απαίτηση για πλήρη κρατική ή ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για ένα ΒΟΑΚ σύγχρονο, ασφαλή, χωρίς πρόσθετη φορολογία, διόδια και παραχωρήσεις σε ιδιώτες, που να εντάσσεται σε έναν συνολικό ολοκληρωμένο –όχι αποσπασματικό – σχεδιασμό, έξω από τη λογική κόστους – οφέλους, για ένα ασφαλές, ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη (ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ, κάθετες αρτηρίες κτλ).

Γι΄ αυτό το θέμα, που είναι και το κύριο, οι σύμβουλοι που πρόσκεινται σε ΚΙΝΑΛ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ έκαναν πως δεν κατάλαβαν και δεν είπαν λέξη.»

zarpanews.gr

2 thoughts on “Κρήτη | «Ο ΒΟΑΚ «σαλαμοποιείται», ο λαός θα τον ακριβοπληρώσει με τα διόδια, ενώ ήδη τον πληρώνει με τον φορολογία»

  1. Παραπλανητική η είδηση. Όλη η Ελλάδα πληρώνει διόδια. Γιατί τα διόδια της Κρήτης είναι αντιλαϊκά και κλοπή απο τον λαό.?

    1. Κε Ψυχογυιέ?
      Τα 300.000 και πλέον αυτοκίνητα δίχως τα επαγγελματικά που κυκλοφορούν στην Κρήτη γνωρίζετε πόσα τέλη πληρώνουν και πόσα χιλιόμετρα δρόμου κατασκευάζουν? Εκτός αν τα τέλη κυκλοφορίας τα τέλη ταξινόμησης και οι φόροι από τα καύσιμα πάνε σε κοινωνικές παροχές, στην υγεία και στην παιδεία που φαντάζομαι απολαμβάνετε και είστε ευχαριστημένος. Επίσης γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει ενναλακτική μετακίνησης στο νησί και οι κάτοικοι για την παραμικρή μετακίνηση πρέπει να πληρώνουν? Κάτι που στην υπόλοιπη χώρα είναι εφικτό (λίγο ως πολύ) . Επίσης το επιχείρημα γιατί οι άλλοι να πληρώνουν και όχι οι κάτοικοι της Κρήτης δεν στέκει και δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook