Κορυφαία θέση κατέκτησε η καμπάνια του MILKO με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

κορυφαία-θέση-κατέκτησε-η-καμπάνια-το-798474

Tο MILKO βραβεύτηκε πρόσφατα στο YouTube Pulse, για την καμπάνια animation “Giannis Needs Milko”, που σκαρφάλωσε στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018!

Στο πλαίσιο αυτής της ταινίας, το MILKO και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι ο απόλυτος πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα MILKO «ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ταράζουν τα νερά με μια απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation, μεταφέροντας έτσι με ευφάνταστο τρόπο την καταιγιστική δράση στον ψηφιακό κόσμο.

Ο Γιάννης, στη συγκεκριμένη καμπάνια, αναστατώνει την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα MILKO πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το MILKO του δίνει ενέργεια.

Μέσα από μοναδικές εμπνευσμένες ιδέες, το MILKO από τη ΔΕΛΤΑ συνεχίζει να ανανεώνει τη σχέση του με το νεανικό κοινό, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συγκεκριμένη πρόσφατη διάκριση. Με τη λίστα YouTube Ads Leaderboard, το YouTube «επιβραβεύει» κάθε χρόνο τις κορυφαίες διαφημίσεις που επέλεξαν να δουν οι ίδιοι οι χρήστες του!!

H ίδια ταινία έχει διακριθεί με 2 βραβεία και στα IAB MIX AWARDS 2018. Ακολουθούν φωτογραφίες από την τελετή βράβευσης, όπου παρευρέθηκε και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook