Κορονοϊός: Ποιες αλλαγές έρχονται σε λεωφορεία και ΚΤΕΛ μετά την καραντίνα

κορονοϊός-ποιες-αλλαγές-έρχονται-σε-λ-898591
Φωτογραφία αρχείου

Σταδιακή η χαλάρωση των μέτρων και στις αστικές συγκοινωνίες

Σταδιακή αναμένεται να είναι η χαλάρωση των μέτρων και στις αστικές συγκοινωνίες.

Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, μέσα Μαΐου σχεδιάζεται να αποκατασταθεί η κυκλοφορία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Η κυβέρνηση φαίνεται επίσης πλέον ξεκάθαρα ότι κλίνει προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας σε δημόσιους χώρους και ΜΜΜ, όπως έγινε και στη Γερμανία, καθώς εξάλλου θα κατασκευάζονται πλέον μάσκες και στην Ελλάδα, χωρίς πάντως να έχει ξεκαθαρίσει εάν θα υπάρξει διατίμηση για αποφυγή φαινομένων κερδοσκοπίας.

Μιλώντας στο Star, ο Κώστας Καραμανλής διεμήνυσε πως και την επόμενη ημέρα θα παίξει βασικό ρόλο η ατομική ευθύνη των επιβατών, που θα πρέπει να συνεχίσουν να τηρούν τις αποστάσεις, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

«Θα περάσουμε σε ένα μεταβατικό στάδιο, κατά το οποίο θα ξαναβγούμε σιγά-σιγά στην κοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξήσουμε και τα δρομολόγια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», είπε ειδικότερα ο κ. Καραμανλής.

«Θα πάμε στα 950 με 1.100 λεωφορεία στην Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα πάει γύρω στα 350 λεωφορεία, γιατί έχουμε ήδη κάνει τη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ» ανέφερε, εξηγώντας ότι δυστυχώς είναι πρακτικά αδύνατο λόγω της μη ανανέωσης του στόλου τα τελευταία χρόνια να κυκλοφορεί ένα αστικό λεωφορείο ανά πέντε λεπτά ή ένας συρμός του Μετρό ανά λεπτό, προσθέτοντας ότι για αυτό το λόγο μπαίνει και ένα στοιχείο ατομικής ευθύνης των επιβατών.

Απολύμανση στα ΜΜΕ κάθε βράδυ

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι σήμερα στο τέλος κάθε βάρδιας γίνεται εντατική απολύμανση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, επιβεβαίωσε ότι το Υπουργείο εξετάζει, σε επαφή με τους ειδικούς του υπουργείου Υγείας, οι επιβάτες να φορούν προστατευτικό εξοπλισμό, δηλαδή μάσκες, και σημείωσε ότι οι οδηγοί των λεωφορείων έχουν ήδη εξοπλιστεί με μάσκες.

Υπογράμμισε δε ότι πρέπει όλοι να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας, καθώς στα αστικά λεωφορεία και το Μετρό δεν μπορεί να επιβληθεί εύκολα η πληρότητα 50%, σε αντίθεση με τρένα και ΚΤΕΛ όπου υπάρχουν αριθμημένες θέσεις.

«Επομένως θα παίξει ρόλο η ατομική ευθύνη και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, καλώντας όλους τους πολίτες να προστατεύσουν και τον εαυτό τους αλλά και το διπλανό τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook