Καραντίνα: Επτά εύκολες ασκήσεις στο σπίτι για δυνατό σώμα και καλή διάθεση

Η yoga instructor Βάλια Γιατζάκη μας παρουσιάζει επτά εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για να συνεχίσουμε να προσέχουμε τον εαυτό μας και κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Πιαστήκατε στην καρέκλα; Επτά απλές ασκήσεις που ανακουφίζουν άμεσα

Μείνετε σπίτι και συνεχίστε να προσέχετε τον εαυτό σας! Η αλήθεια είναι ότι όλοι θέλουμε να φροντίζουμε το σώμα μας με το να γυμναζόσαστε και να τρώμε σωστά. Αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί πάντα λόγω χρόνου και υποχρεώσεων. Με την καραντίνα και την παραμονή στο σπίτι είναι η ευκαιρία να να αξιοποιήσουμε το χρόνο σωστά και δημιουργικά. Παρακάτω θα βρείτε επτά ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την φυσική σας κατάσταση σε καλά επίπεδα και την διάθεση σας στα ύψη.

Προθέρμανση: Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και χορέψτε για 10 λεπτά

  • Κάνετε τις ασκήσεις για 12 επαναλήψεις x 3 φορές
  • Eπαναλάβετε 2-3 φορές την εβδομάδα!

Άσκηση 1η

Άσκηση 2η

Άσκηση 3η

Άσκηση 4η

Άσκηση 5η

Άσκηση 6η

Άσκηση 7η

ygeiamou.gr 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ