Ικανοποίηση στο φροντιστήριο “Μεθοδικό” από τις επιδόσεις των μαθητών στη Νεοελληνική Γλώσσα – Δείτε τις απαντήσεις

Αρκετά ικανοποιημένοι μαθητές και καθηγητές στο φροντιστήριο “Μεθοδικό” στα Χανιά με τα θέματα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο των πανελληνίων εξετάσεων που ξεκίνησαν σήμερα, Δευτέρα.

Η κοινή ομολογία όλων ήταν οτι επρόκειτο για αρκετά σαφή και κατανοητά θέματα, χωρίς παγίδες και σημεία που μπορούσαν να μπερδέψουν τους μαθητές και να τους κοστίσουν πολύτιμες μονάδες.

Το πολυαναμενόμενο θέμα της έκθεσης, στο ζήτημα Δ, αφορούσε τον επαγγελματικό προσανατολισμό και τις δράσεις εθελοντισμού και όχι μόνο των νέων, με τις οποίες μπορούν να βελτιώσουν τον κόσμο.

Δείτε τις απαντήσεις των θεμάτων στη Νεοελληνική Γλώσσα ΕΔΩ

Η φιλόλογος Μαραβελάκη Ευαγγελία σχολίασε οτι σε γενικές γραμμές πρόκειται για βατά θέματα, κοντά στη νεολαία: «Αν μη τι άλλο ήταν εξαιρετικά βιωματικό όσον αφορά τους νέους, πιάνοντας πολλές εκφάνσεις από διάφορες ενότητες. Το ποίημα του Γκάτσου ήταν βατό και κατανοητό, είχαμε δουλέψει αρκετά πάνω σε αυτό, οπότε είμαστε ικανοποιημένοι. Ωστόσο, είμαστε πάντα επιφυλακτική, αφού ανέκαθεν η έκθεση ήταν ιδιαίτερη κατά την διόρθωσή της.

Δεν υπήρχαν παγίδες και ένας μαθητής προετοιμασμένος θα μπορούσε να γράψει καλά. Όποιος έδινε προσοχή στην εκφώνηση και τα δεδομένα του θέματος της έκθεσης δεν θα έγραφε άσχημα.»

«Τα θέματα ανήκουν στην επικαιρότητα» επισήμανε η Νάνσυ Μουστεράκη, επίσης φιλόλογος στο Μεθοδικό: «Είναι κοντά στα παιδιά και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, οι ασκήσεις δεν είχαν ιδιαίτερη δυσκολία, με το κείμενο της έκθεσης, ωστόσο, να χρειάζεται πάντα προσοχή για να προσεγγιστεί σωστά. Τα παιδιά παίρνουν αφορμή από το κείμενο που παρουσίαζε τα ζητήματα του μέλλοντος και προβληματίζονται γι’ αυτά, με τα ίδια να καλούνται έπειτα να αναζητήσουν τα εφόδια που θα πρέπει να έχουν για να τα αντιμετωπίσουν.»Ικανοποιημένος από το γραπτό του ο Γιάννης, που θέλει να περάσει “Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία” στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών:

«Ήταν μία χρονιά με δυσκολίες. Δεν είχαμε ιδιαίτερη κοινωνική επαφή αφού κάναμε μάθημα εξ’ αποστάσεως με τον καθηγητή μας, όμως είχαμε περισσότερο χρόνο για διάβασμα, αφού γλιτώναμε τον χρόνο των μεταφορών από το σπίτι στο φροντιστήριο. Δεν υπήρχαν παγίδες, ούτε ασάφειες, όσον αφορά τα σημερινά θέματα. Το πρόβλημα δεν ήταν τόσο να το καταλάβω, αλλά να το εκφράσω σωστά, με τον χρόνο να είναι αρκετός για να ολοκληρώσεις και να μπορείς να ξαναδείς το γραπτό”.

Από την πλευρά της η Βάσια, που θέλει να περάσει Παιδαγωγικά στο Ρέθυμνο, έδειξε κι εκείνη αρκετά ευχαριστημένη με την επίδοσή της.

«Τίποτα δεν με δυσκόλεψε, ούτε είχα άγχος. Το θέμα Α ήταν ικανοποιητικό, όπως και το Β και το Γ, με το ποίημα και η εκφώνηση της έκθεσης να είναι σχετικά κατανοητά. Το θέμα Δ ειδικά δεν θα μπορούσε να είναι πιο κατανοητό. Έβαλα και για εθελοντισμό, όπως και για τις αρετές που θα πρέπει να έχουν οι νέοι κλπ.»  

 

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ