Η καμπάνια του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ απέσπασε χρυσό βραβείο στα Retail Business Awards 2019

Η ΔΕΛΤΑ κατέκτησε μία ακόμα χρυσή διάκριση, αποσπώντας το Gold βραβείο στην κατηγορία Supplier’s Brand Campaign, για την επικοινωνία του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ, με κεντρικό μήνυμα «ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη». Η καμπάνια αυτή είχε σαν στόχο να αναδείξει τον κρυφό πρωταγωνιστή της προσπάθειας, αλλά και επιτυχίας κάθε παιδιού, τη μητέρα του, καθώς το φρέσκο γάλα ΔΕΛΤΑ γίνεται μέρος αυτής της φροντίδας. Οι πρωταγωνίστριες των δύο ταινιών είναι πραγματικές μητέρες, η Σοφία Πετρούνια, μητέρα του χρυσού Ολυμπιονίκη μας Λευτέρη Πετρούνια και η Μαρία Καρυανού, μητέρα των τετράδυμων κοριτσιών που πέρασαν ταυτόχρονα σε ΑΕΙ της Αθήνας.

Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, η ΔΕΛΤΑ συνεχίζει και φέτος να κάνει πράξη το μήνυμα «ένα ποτήρι γεμάτο αγάπη», στηρίζοντας έμπρακτα το έργο των Παιδικών Χωριών SOS και των Μητέρων SOS. Η ΔΕΛΤΑ καλύπτει τις ετήσιες ανάγκες σε γάλα και γιαούρτια όλων των παιδιών που διαμένουν στα Παιδικά Χωριά SOS, εξασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό τα βασικά, για τη σωστή ανάπτυξή τους, διατροφικά αγαθά.

Η ΔΕΛΤΑ, από το 1952, παράγει καινοτόμα προϊόντα, άριστης και αδιαπραγμάτευτης ποιότητας, υψηλής διατροφικής αξίας και εξαιρετικής γεύσης, που οι ελληνικές οικογένειες εμπιστεύονται και προσφέρουν στα παιδιά τους. Η εταιρεία κατά το 2018 απέσπασε 18 βραβεία για τα προϊόντα και την υπεύθυνη λειτουργία της.

Τα RETAIL BUSINESS AWARDS αφορούν τις εταιρείες λιανικού εμπορίου και βιομηχανίας και τελούν κάθε χρόνο υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης. Ξεκίνησαν το 2002 και αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους θεσμούς του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ