Η δεύτερη ευκαιρία

η-δεύτερη-ευκαιρία-787989

Η κυβέρνηση απολαμβάνει τα υψηλά ποσοστά των δημοσκοπήσεων που έρχονται ως φυσική συνέπεια από την διαχείριση του θέματος της πανδημίας χωρίς ωστόσο να δίνει βάση στους δείκτες που αφορούν την οικονομία και την εργασία.

Σε πρόσφατη δημοσκόπηση οπου η δημοτικότητα του πρωθυπουργού έσπαγε όλα τα κοντέρ και η διαφορά της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν στις είκοσι μονάδες ,υπήρχαν τρία στοιχεία τα οποία ήταν εντυπωσιακά και τα οποία κανονικά θα έπρεπε να θορυβήσουν το Μέγαρο Μαξίμου καθώς το επόμενο διάστημα θα τα βρει μπροστά της.

Στην δημοσκόπηση της Metron Analysis οι αρνητικές γνώμες για την οικονομία και τα εργασιακά ήταν πολύ περισσότερες από τις θετικές ενώ το αγαπημένο θέμα του Άδωνι Γεωργιάδη – οι επενδύσεις- εμφανιζόταν να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις των θεμάτων που η κυβέρνηση τα πάει καλά. Φυσικά όλα αυτά πέρασαν απαρατήρητα από την συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ η οποία ασχολήθηκε μόνο στην παράσταση νίκης και φυσικά με το ότι ο Αλέξης Τσίπρας βρέθηκε στην τρίτη θέση στον πίνακα της δημοφιλίας! .

Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει με αλαζονεία τους δείκτες αυτούς πιστεύοντας ότι η περίοδος χάριτος θα κρατήσει για πάντα. Και πώς να μην το πιστεύει όταν υπάρχουν ΜΜΕ που παρομοιάζουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη με τον Μωυσή και Ηρακλή …

Στελέχη της κυβέρνησης με υπερφίαλες δηλώσεις νομίζουν ότι ξορκίζουν το κακό -δηλαδή την ύφεση και την ανεργία – τη στιγμή που όλα δείχνουν ότι από το φθινόπωρο και μετά η ελληνική κοινωνία θα βρεθεί απέναντι στο πιο σκληρό πρόσωπο της οικονομικής ανέχειας. Τα χρήματα της Κομισιόν για τα οποία έχει γίνει πολύς λόγος αφορούν κάποιους ενώ το ζητούμενο είναι και πάλι με ποιους όρους και προϋποθέσεις θα δοθούν αυτά τα χρήματα. Μήπως μιλάμε για ένα νέο μνημόνιο;

Οι ίδιοι κυβερνητικοί παράγοντες κάνουν πλάκα μιλώντας για «λεφτόδεντρα» όταν ο ΣΥΡΙΖΑ τους παρουσίασε την κοστολογημένη πρόταση για την οικονομία , την εργασία , και την υγεία –Μένουμε Όρθιοι ΙΙ- . Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να συζητήσουν κάποιες από τις προτάσεις θεωρώντας ότι τα ξέρουν όλα, απαξιώνοντας τα στελέχη του κόμματος που είτε τους αρέσει είτε όχι, έβγαλε την χώρα από την κρίση και την έβαλε στην ….κανονικότητα..

Και όχι μόνο αυτό . Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που έφτιαξε το μαξιλάρι των 37 δισεκατομμυρίων ευρώ το οποίο δημόσια λοιδορεί η κυβέρνηση αλλά στην πραγματικότητα το .. ροκανίζει. Δεν το λέει για να μην… το μάθει κόσμος. Πώς να εξηγήσει άλλωστε την στάση της απέναντι στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αν πει ότι χρησιμοποιεί χρήματα από το «κομπόδεμα» που της άφησε ο Αλέξης Τσίπρας και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος. .

Όλα η κυβέρνηση τα αντιμετωπίζει με επικοινωνιακούς όρους , θεωρώντας ότι κανείς δεν καταλαβαίνει τίποτα. Οι υπουργοί κάνουν εξαγγελίες που αφορούν την διασφάλιση της εργασίας και λίγα εικοσιτετράωρα μετά τις καταργούν στην πράξη.

Ένα παράδειγμα είναι αυτό που έγινε μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα :Στις διευκρινίσεις που ζήτησαν οι τράπεζες, δεν υπάρχει καμία υποχρέωση των επιχειρήσεων, που θα λάβουν δάνειο με κρατική εγγύηση, να διατηρήσουν το σύνολο των θέσεων εργασίας έως την αποπληρωμή του παρά τις επανειλημμένες κυβερνητικές διαβεβαιώσεις!

Ο ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη έχει να αντιμετωπίσει τις εμμονές του και τις ιδεοληψίες του σε σχέση με τα εσωκομματικά του θέματα. Τι κόμμα είναι , πως θα ανοιχτεί στη κοινωνία , πως θα διατηρήσει την αριστερή του φυσιογνωμία.

Όταν ήταν στην κυβέρνηση δεν κατάφερε να φτιάξει σχέσεις εμπιστοσύνης με κανένα συγκρότημα των ΜΜΕ με αποτέλεσμα όλοι σήμερα – ή σχεδόν όλοι να τον αντιμετωπίζουν – εχθρικά ή επιφυλακτικά. .

Παράλληλα έχασε την επαφή του με τον χώρο που κινείτε η μεσαία τάξη με αποτέλεσμα αυτή να τον «μαυρίσει» στις εκλογές. Ο Αλέξης Τσίπρας προφανώς έχει πάρει το μήνυμα και γι’ αυτό επέλεξε τουλάχιστον δύο φορές το τελευταίο διάστημα να τοποθετηθεί αυτοκριτικά γι’ αυτό το ζήτημα, αποδίδοντας τις τότε επιλογές της κυβέρνησής του στην ανάγκη να τερματισθούν τα μνημόνιο, και να διασφαλιστεί το μέλλον της χώρας με το μαξιλάρι ασφαλείας των 37 δισ. ευρώ .

Η Κουμουνδούρου σήμερα εμφανίζεται να επιχειρεί να αποκαταστήσει της σχέσεις της με τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες αναδεικνύοντας καθημερινά τα προβλήματα τους. Το εγχείρημα δεν είναι εύκολο ούτε απλό. Θέλει δουλειά, πειστικές προτάσεις και αξιοπιστία για να κερδίσει και πάλι την εμπιστοσύνη αυτών που τον έφεραν στην εξουσία.

Ας λύσουν λοιπόν οσο πιο γρήγορα γίνεται τα εσωκομματικά τους θέματα γιατί η ζωή δεν περιμένει. Η δεύτερη ευκαιρία για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι τώρα . Αρκεί οι παροικούντες στην Κουμουνδούρου να την αρπάξουν προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο κίνημα το οποίο θα αποτυπώνεται και στις δημοσκοπήσεις.

Γράφει η Ελένη Καλογεροπούλου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook