Η Χανιώτικη εταιρία που ξεχωρίζει στο χώρο του interior design – Τρία από τα πιο πρόσφατα, εντυπωσιακά έργα της | Photos

Η δυναμική εταιρία που “γεννήθηκε” στα Χανιά το 2006 κι έφτασε σήμερα να δραστηριοποιείται όχι μόνο στην Κρήτη και την Ελλάδα, μα και εκτός εθνικών συνόρων, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕ των Κώστα Γλεντουσάκη και του Γιώργου Φραγγεδάκη, έχει μπει πρόσφατα σε νέα τροχιά ανάπτυξης. Μιας ανάπτυξης που πορεύεται παράλληλα με την εξαιρετική δουλειά τους, την αναγνωρισμένη και κατ επανάληψη βραβευμένη σε διαγωνισμούς αρχιτεκτονικής και διακόσμησης!

Τα έργα της Δημιουργικής ξεχωρίζουν για την υψηλή ποιότητα, την αισθητική αρτιότητα και την ασφάλειά τους, καθώς συνδυάζουν τον σεβασμό στην παράδοση, τις νέες τεχνικές δόμησης, τις σύγχρονες τάσεις της αρχιτεκτονικής και τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού… Λίγο μετά την μεταφορά τους στο νέο εντυπωσιακό κτίριο γραφείων της εταιρείας επί της Λ. Καραμανλή, οι ιδιοκτήτες της “Δημιουργικής” μιλούν στο Χανιώτικο freepress magazine “inTOWN” παρουσιάζοντας ταυτόχρονα και τρία από τα πιο πρόσφατα, εντυπωσιακά έργα τους…

Πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το interior design και τι σημασία έχει για εσάς η σωστή διαμόρφωση ενός χώρου;
Από μικρή ηλικία πάντα με ενδιέφερε η αισθητική του χώρου, εσωτερικού και εξωτερικού. Θυμάμαι τον εαυτό μου να δημιουργεί φανταστικά σπίτια και δωμάτια με οποιονδήποτε τρόπο, ένα χαρακτηριστικό που το εξέλιξα με τις σπουδές μου στην Αθήνα και το εξασκώ καθημερινά στην εταιρεία μας, τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ Ε.Π.Ε. (Κ.Γ)
Η διαμόρφωση ενός χώρου για να θεωρηθεί σωστή θα πρέπει να βασίζεται πρωταρχικά στη λειτουργικότητά του και στη συνέχεια στο αισθητικό αποτέλεσμα. Ερχόμενος αντιμέτωπος με ένα καινούριο project, οι ερωτήσεις στον πελάτη είναι συγκεκριμένες, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μία λίστα με προτεραιότητες και ανάγκες οι οποίες στην πορεία θα πλαισιωθούν με την ιδανική εικόνα του νέου χώρου. (Γ.Φ.)

Άλλο interior designer και άλλο διακοσμητής;
Ένας σχεδιαστής εσωτερικών χώρων αντιμετωπίζει το κτίριο ως έναν οργανισμό, με όλα του τα «όργανα» να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Ψάχνει να βρει τη νέα ταυτότητα (concept) του χώρου, η οποία θα το συνοδεύει συνεχώς και θα φαίνεται σε όλες του τις πτυχές, είτε πρόκειται για μία κατοικία είτε για ένα τουριστικό κατάλυμα. (Γ.Φ.)
Παλαιότερα ένας διακοσμητής καλούταν να διαλέξει κατά κύριο λόγο έπιπλα και αντικείμενα. Σήμερα αυτό έχει αλλάξει και το concept έρχεται να πλαισιώσει το εκάστοτε project από το αρχικό μέχρι το τελικό του στάδιο, από τη χάραξη μίας γραμμής μέχρι την επιλογή ενός πιθανού λογότυπου, δίνοντας έτσι έναν μοναδικό χαρακτήρα και μία ιδιαίτερη ταυτότητα στον καινούριο ή ανακαινισμένο χώρο. (Κ.Γ)

Πιστεύετε ότι στα Χανιά ο κόσμος έχει εξοικειωθεί πια με τον όρο interior design και έχει αποδεχτεί την αναγκαιότητα της ύπαρξής σας;
Τα τελευταία χρόνια, με την ευκολία πρόσβασης σε οποιαδήποτε εικόνα και την ταυτόχρονη αύξηση του τουρισμού, η αναγκαιότητα ενός ειδικού -εκτός από τον αρχιτέκτονα που σχεδιάζει ένα κτίριο- είναι γεγονός. (Γ.Φ.)
Πελάτες και μηχανικοί μας θέλουν δίπλα τους και θεωρείται πια δεδομένο ότι κάθε νέο έργο που θέλει να είναι ανταγωνίσιμο, και όχι μόνο, είναι απαραίτητο να πλαισιωθεί με όλα τα σύγχρονα και νέα προϊόντα και τάσεις της αγοράς. (Κ.Γ)

Τι σας εμπνέει και καθοδηγεί τον τρόπο που προσεγγίζετε ένα νέο έργο;
Η προσωπική επαφή με τον πελάτη και η προσεχτική καταγραφή των αναγκών του, σε συνδυασμό με μία νέα ταυτότητα του χώρου που αποδίδεται με λίγες αρχικές αναφορές, είναι η βασική μεθοδολογία προσέγγισης ενός νέο έργου. (Γ.Φ.)
Έχοντας βρει το νέο concept προσπαθώ να το πλαισιώσω με οτιδήποτε θα μπορούσε να το κάνει πιο “δυνατό”, βασιζόμενος πάντα στη λειτουργικότητα οποιουδήποτε αντικειμένου προστίθεται μέσα στο χώρο. Η σωστή και μεθοδική έρευνα αγοράς έρχεται στην πορεία να οριστικοποιήσει την τελική εικόνα, η οποία παίρνει τρισδιάστατη μορφή και αποδίδεται όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται έτσι ώστε να γίνει πλήρως κατανοητή από τον πελάτη. (Κ.Γ)

Προσωπικά, σας εξιτάρει περισσότερο να δουλεύετε κατοικίες ή επαγγελματικούς χώρους;
Οι προκλήσεις που δεχόμαστε στην εταιρεία είναι πολυάριθμες και κάθε νέο project που αναλαμβάνουμε το αντιμετωπίζουμε με την ίδια υπευθυνότητα, είτε πρόκειται για ένα εμπορικό κατάστημα, μία κατοικία, ή ένα μεγάλο ξενοδοχείο. (Γ.Φ.)
Προσωπικά, προσπαθώ να κινηθώ μέσα στο χώρο και να βρω τα προτερήματα και τις αδυναμίες του. Μία κατοικία θέλει πολύ προσεκτική προσέγγιση, καθώς είναι το μέρος στο οποίο θα κατοικεί κάποιος και θα επηρεάζει την καθημερινότητά του. Είναι απαραίτητο να ικανοποιεί κάθε του προσδοκία και ακόμη παραπέρα.
Από την άλλη, ένας επαγγελματικός χώρος είναι μία πολυσύνθετη διεργασία. Σε λίγα, συνήθως, τετραγωνικά πρέπει να λειτουργούν όλα τέλεια, να είναι ταυτόχρονα ανταγωνιστικά και όλα αυτά με ένα όσο γίνεται οικονομικό κόστος κατασκευής. (Κ.Γ)

Η διακόσμηση κατοικίας είναι πολυτέλεια στις μέρες μας;
Η διαμόρφωση του χώρου που περνάμε τις ποιοτικότερες ώρες της ημέρας μας δεν θα πρέπει να αποτελεί πολυτέλεια και να μας προβληματίζει. Η κατοικία μας αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα μας και “πλάθεται” ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες μας, έχοντας πάντα ως στόχο να μας κάνει συνεχώς να αισθανόμαστε ήρεμοι και ευτυχισμένοι. (Κ.Γ)
Η διακόσμηση μίας κατοικίας και η απόδοση ενός χαρακτήρα σε αυτήν, εκτός του ότι αναβαθμίζει τον χώρο, μπορεί να κάνει τους χρήστες της να αναθεωρήσουν προς το καλύτερο πάντα τις δυνατότητες του χώρου και εν τέλει να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής τους. (Γ.Φ.)

Τα δύο πιο συνηθισμένα φωναχτά «λάθη» που συναντάτε σε κατοικίες;
Προφανώς τα «λάθη» σε κατοικίες, καινούριες ή υφιστάμενες, είναι πολυάριθμα. Είτε πρόκειται για σχεδιαστικά είτε για κατασκευαστικά. Σκοπός μας είναι να τα εξαλείψουμε εντελώς και να προσφέρουμε σε κάθε πελάτη τη σιγουριά ενός λειτουργικού και ανταγωνίσιμου σχεδιασμού σε συνδυασμό με μία υψηλής ποιότητας κατασκευή. Το μόνο που μένει είναι να μας εμπιστευτεί. (Γ.Φ.)

Πόσο εύκολο είναι να αναγκάζεται ο δημιουργός να «υποκύπτει» στις απαιτήσεις του πελάτη;
Δημιουργώντας ένα νέο έργο, κύριο μέλημά μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Εάν υπάρχουν λογικές απαιτήσεις που δύναται να ενσωματωθούν στη μελέτη / κατασκευή, προφανώς και ενσωματώνονται στο project. Διαφορετικά, με τεκμηριωμένα επιχειρήματα, ζητάμε να μας εμπιστευτεί ο πελάτης και να προχωρήσουμε στην υλοποίηση της ιδέας μας βασιζόμενοι στις γνώσεις και στην πολυετή εμπειρία μας. Αποστολή μας είναι να ανταποκρινόμαστε πλήρως στις προσδοκίες των πελατών μας και να προσφέρουμε ταυτόχρονα υπηρεσίες και προϊόντα όσο το δυνατόν υψηλότερου επιπέδου. (Κ.Γ)

Ποια πόλη του εξωτερικού σας εκφράζει περισσότερο σαν στυλ;
Μετά από πολλά ταξίδια σε ευρωπαϊκές κυρίως χώρες, μπορώ να πω με σιγουριά ότι ο ρομαντισμός και η μαγεία της Ρώμης με συγκινούν αρκετά. Το έντονο μνημειακό περιβάλλον και η υπερίσχυση των ιστορικών κτιρίων δημιουργούν τεράστια πρόκληση για τον οποιονδήποτε διάλογο με ένα νέο στοιχείο. Οι περίπατοι στα σοκάκια και τις πλατείες της «αιώνιας πόλης» προσφέρουν απλόχερα εναύσματα κα ιδέες για νέα concept σε έργα με τα οποία έρχομαι αντιμέτωπος. (Κ.Γ)
Η ανάδειξη του παρελθόντος με σύγχρονους τρόπους, σε συνδυασμό με μία ήπια αλλά και δυναμική αισθητική είναι κάτι που μας χαρακτηρίζει ως εταιρεία καθώς έχουμε “διαχειριστεί” αρκετά ιστορικά κτίρια. (Γ.Φ.)

Κτίριο που λατρεύετε στην πόλη και κτίριο που θα θέλατε να εξαφανίσετε;
Το κτίριο που λατρεύω στα Χανιά είναι η Δημοτική Αγορά. Ένα ιστορικό κτίριο των αρχών του 20ου αιώνα, σύμβολο της ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα, με μία εντυπωσιακή αρχιτεκτονική. Ελπίζω να αποκατασταθεί σύντομα και να αναδειχτεί όπως του αρμόζει. (Κ.Γ)
Κτίριο που δεν με εκφράζει δεν μπορώ να ονομάσω. Υπάρχουν πολλά που δεν με ικανοποιούν, αλλά κυρίως λόγω της θέσης τους στο χώρο και όχι για την ίδια τους αρχιτεκτονική. Η ένταξη ενός νέου κτιρίου στο περιβάλλον, ιδιαίτερα το αστικό, είναι κάτι που θέλει προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη τον χαρακτήρα κάθε στοιχείου που γειτνιάζει με αυτό. (Κ.Γ)

3 ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ

Νέα Γραφεία Μελετητικής & Κατασκευαστικής Εταιρείας «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕ»
Τα νέα γραφεία της μελετητικής και κατασκευαστικής εταιρείας «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕ» σχεδιάστηκαν με γνώμονα τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες της, αλλά και την επιθυμία της, να προσφέρει την βέλτιστη ποιότητα υπηρεσιών, στους πελάτες της. Τα γραφεία, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σε υφιστάμενο κτίριο επί της λεωφόρου Σούδας.

Πρόκειται για διώροφο, παλαιάς κατασκευής κτίριο, το οποίο είχε τη χρήση αντιπροσωπείας-συνεργείου αυτοκινήτων. Η κτιριολογική κατάσταση του κτιρίου δεν ήταν καλή. Ο φέρον οργανισμός είχε υποστεί αρκετές φθορές εξαιτίας της παλαιότητας και της έλλειψης συντήρησης, ενώ ολόκληρη η εξωτερική όψη του ορόφου καλυπτόταν με λαμαρίνες.

Η νέα αρχιτεκτονική μελέτη, εστιάζει στη δημιουργία ενός κτιρίου με βιοκλιματικό χαρακτήρα και αναφορές σε σύγχρονα βιομηχανικά κτίρια. Προτείνει τη διαμόρφωση του μεγαλύτερου μέρους του ισογείου σε χώρο γραφείων και του υπόλοιπου, σε χώρο αποθήκευσης υλικών και μηχανημάτων. Στην είσοδο του κτιρίου τοποθετείται ο χώρος υποδοχής και το τμήμα λογιστηρίου. Σε συνέχεια, χωροθετούνται τα γραφεία των εργαζομένων, ο χώρος συνεδριάσεων και ακολούθως τα γραφεία της διοίκησης.

Κεντρική ιδέα της αρχιτεκτονικής μελέτης, αλλά και της μελέτης διακόσμησης, ήταν να δημιουργηθεί ένας χώρος διαπερατός, φωτεινός, με δυνατότητες προσαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγεται να καθαιρεθούν όλες οι εσωτερικές τοιχοποιίες και να αντικατασταθούν με μεγάλα υαλοστάσια, σταθερά αλλά και συρόμενα. Με τον τρόπο αυτό, ο χώρος αποκτά έντονη διαπερατότητα, αλλά παράλληλα έχει τη δυνατότητα να διαχωρίζεται σε μικρότερους χώρους και να επανα-ενώνεται σε μεγαλύτερους.

Ο χώρος συνεδριάσεων, τοποθετείται στο κέντρο της κάτοψης. Μια λευκή ατσάλινη κατασκευή δύο όψεων, που έχει τη χρήση βιβλιοθήκης, τοποθετείται στον ενδιάμεσο τοίχο, με στόχο να επιτρέψει την οπτική επικοινωνία του χώρου συνεδριάσεων με τα υπόλοιπα γραφεία και την είσοδο φυσικού φωτός στο χώρο. Στο ανατολικό τμήμα, τα γραφεία αποκτούν έναν γυάλινο τοίχο για την προστασία της ιδιωτικότητα τους, ενώ φωτίζονται με κρυφούς φεγγίτες. Δυτικά, τα γραφεία του σχεδιαστικού τμήματος είναι τοποθετημένα σε ομάδες, με σκοπό να διασφαλιστεί η αμεσότητα αλλά και η ιδιωτικότητα μεταξύ των υπαλλήλων.

Τμήμα της όψης του κτιρίου, έχει καλυφθεί με ένα διάτρητο πάνελ λευκού χρώματος, με σκοπό να διαμορφώσει ένα συνολικό φίλτρο προστασίας στο κτίριο από τις εξωγενείς συνθήκες. Στο σημείο της εισόδου, το φίλτρο διακόπτεται, με στόχο να σχηματιστεί μια καλυμμένη είσοδος, που θα υποδέχεται με τον τρόπο αυτό τον επισκέπτη.

Σημαντικό στοιχείο της μελέτης διακόσμησης, τέλος, αποτέλεσε η μελέτη φωτισμού. Τα φωτιστικά σώματα επιλέχθηκαν με γνώμονα την ένταση και την ποιότητα του φωτός που παράγουν, καθώς πρόκειται για χώρο εργασίας όπου οι συνθήκες εργασίας είναι απαιτητικές.

Project ID
Αρχιτεκτονική Μελέτη / Μελέτη Διακόσμησης: Εταιρεία «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ»

Κατασκευή: Εταιρεία«ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ»

Τοποθεσία: Λεωφόρος Σούδας Χανιά

Περίοδος Μελέτης: Ιούνιος 2019 – Ιούλιος 2019

Περίοδος Κατασκευής: Αύγουστος 2019

Επιφάνεια: 660τ.μ.

Τhe Boutique Hotel | Παλιά Πόλη
Το συγκεκριμένο έργο απέσπασε το ειδικό βραβείο “μη υλοποιημένου έργου” στα 100% HOTEL DESIGN AWARDS 2018. Το κτίριο βρίσκεται στη συνοικία “Τοπ-Χανά” της Παλιάς Πόλης Χανίων, με πρόσοψη σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της, σε οικόπεδο έκτασης 52τ.μ.

Πρόκειται για τριώροφο κτίσμα, χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο ενετικό μέγαρο του 17ου αιώνα, το οποίο στην πρότερη μορφή του ήταν κατοικία. Το κτίσμα περιλαμβάνει αρκετά αξιόλογα αρχιτεκτονικά στοιχεία, όπως: μεγάλο τοξωτό άνοιγμα στο ισόγειο, λίθινο τοξωτό θύρωμα με παραστάδες στον πρώτο όροφο, λιθόκτιστη καμινάδα με φουρούσια και διάβαση με οξυκόρυφο πέρασμα.

Η αρχιτεκτονική μελέτη κλήθηκε να αντιμετωπίσει δύο σημαντικά ζητήματα: την ενίσχυση της στατικότητας του κτιρίου και τη δημιουργία ενός καταλύματος σύγχρονων προδιαγραφών, επαναφέροντας ταυτόχρονα, όλα τα ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά και μορφολογικά του στοιχεία. Επίσης, από τη μελέτη, έπρεπε να προκύψουν χώροι που θα εξασφάλιζαν την αναγκαία εργονομία, μέσα σε ένα περίγραμμα κτιρίου παράγωνο και ακανόνιστο.

Ο σχεδιασμός των εσωτερικών χώρων του καταλύματος παραπέμπει στην πολυτέλεια των ενετικών μεγάρων. Στόχος είναι η δημιουργία τεσσάρων διαφορετικών δωματίων με κοινό διακοσμητικό ύφος. Υλικά όπως το μάρμαρο και ο χαλκός, επιλέχθηκαν να κυριαρχήσουν, για την πολυτέλεια που προσδίδουν.

Με κοινές τις υφές των υλικών αυτών, καθώς και του ξύλου, στο σύνολο της πρότασης, τα δωμάτια διαφοροποιούνται ως προς τις αποχρώσεις και τις επιμέρους κατασκευές.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στοιχεία αποτελούν, η πέτρινη εστία με τον ενετικό διάκοσμο που ενσωματώνεται σε δωμάτιο του πρώτου ορόφου, καθώς και η πρόσβαση σε ιδιωτικό roof garden του ενός εκ των δύο δωματίων του δευτέρου ορόφου.

Η επίπλωση των δωματίων περιλαμβάνει ανοικτές ντουλάπες και καναπέδες που δεν είναι ελεύθερης τοποθέτησης, αλλά σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να ακολουθούν γραμμικά την τοιχοποιία, καθώς πρόκειται για ακανόνιστο περίγραμμα δωματίου.

Ο εσωτερικός φωτισμός των χώρων βασίζεται στη χρήση κυρίως απλικών, με σκοπό την ομοιόμορφη κατανομή του φωτός σε όλους τους χώρους, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από μεγάλο μέσο ύψος. Απλίκες επιλέχθηκαν να τοποθετηθούν και στις όψεις του κτιρίου, με στόχο την ανάδειξη των ιδιαίτερων αρχιτεκτονικών του χαρακτηριστικών.

Villa Lydia | Διώροφη κατοικία και πολυτελείς ισόγειες σουίτες διακοπών
Σε ένα επικλινές οικόπεδο επιφάνειας 655τ.μ. που βρίσκεται στο Καστέλι Κισσάμου, μελετήθηκε και σχεδιάστηκε μια σύγχρονη κατοικία διακοπών και δυο πολυτελείς σουίτες, συνολικής επιφάνειας 340τ.μ.

Όσον αφορά στην κύρια κατοικία, η μελέτη προτείνει τη γραμμική ανάπτυξη δυο κύριων κτιριακών όγκων, οι οποίοι επικαλύπτουν εν μέρει, ο ένας τον άλλον. Οι σουίτες αποτελούν έναν ανεξάρτητο ισόγειο κτιριακό όγκο και χωροθετούνται δίπλα στην κυρίως κατοικία. Είναι πλήρως αυτόνομες.

Η κατοικία διατάσσεται σε τρία επίπεδα: στον όροφο, όπου βρίσκεται και η κύρια είσοδος λόγω της τοπογραφίας του οικοπέδου, χωροθετούνται οι κοινόχρηστοι χώροι της κατοικίας και ένας ξενώνας, ενώ στο ισόγειο και στη σοφίτα, χωροθετούνται οι ιδιωτικοί χώροι. Η μορφολογία του κτιρίου είναι απλή, γραμμική και ακολουθεί τη φυσική κλίση του εδάφους. Παρέχει τη δυνατότητα ανεμπόδιστης θέας προς τον κόλπο του Καστελίου και πλήρους ιδιωτικότητας από τη στάθμη του ισογείου ορόφου.

Η κατοικία περιλαμβάνει δυο πισίνες και ένα υπαίθριο καθιστικό. Η εξωτερική πισίνα βρίσκεται στο επίπεδο του ορόφου και η εσωτερική στο επίπεδο του ισογείου. Η εσωτερική πισίνα, είναι ορατή και από το επίπεδο του ορόφου, μέσω ενός διαμπερούς ανοίγματος στο δάπεδό του.

Προκειμένου τα κτίρια να εναρμονιστούν με το ευρύτερο φυσικό τοπίο, επιλέχθηκε να επενδυθούν με πέτρα ορισμένα σημεία τους. Επίσης, για τον λόγο αυτό, όπως και για την βέλτιστη μόνωση της κυρίως κατοικίας, ένα μεγάλο τμήμα του δώματος του ισογείου της φυτεύεται. Την σύνθεση συμπληρώνουν διακριτικές ξύλινες και μεταλλικές κατασκευές, προκειμένου να παρέχουν σκίαση και προστασία από δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ο περιβάλλων χώρος του οικοπέδου φυτεύεται με ελιές και φυτά της κρητικής γης.

Η μελέτη διακόσμησης των κατοικιών, κινείται σε μοντέρνες γραμμές. Αρκετά από τα έπιπλα, σχεδιάζονται αποκλειστικά, ενώ το ξύλο, το γυαλί και το μέταλλο κυριαρχούν επιλεκτικά σε όλους τους χώρους. Επιλέγονται έντονα χρώματα σε υφάσματα και υλικά προκειμένου να δημιουργηθεί στον επισκέπτη η αίσθηση των καλοκαιρινών διακοπών. Στο σαλόνι της κυρίως κατοικίας επιλέγεται να τοποθετηθεί κρεμαστό τζάκι, έτσι ώστε να είναι εξαιρετικά αποδοτικό όσον αφορά τη θερμική απόδοση.

Project ID
Αρχιτεκτονική Μελέτη / Μελέτη Διακόσμησης /Φωτορεαλισμός: Εταιρεία «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ»

Τοποθεσία: Καστέλι – Δήμος Κισσάμου

Περίοδος Μελέτης: Σεπτέμβριος 2019 – Αύγουστος 2020

Επιφάνεια Οικοπέδου: 655τ.μ.

Επιφάνεια κατοικίας: 235τ.μ.

Επιφάνεια σουιτών: 105τ.μ.

PHOTO CREDITS
Φωτογραφίες: Inglelandi Digital Agency
Φωτορεαλιστικά: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ Ε.Π.Ε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ