«Greece All Time Classic»

greece-all-time-classic-5008

Με κεντρικό σύνθημα «Greece All Time Classic» η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε, την Επικοινωνιακή Στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού για τη νέα τουριστική περίοδο.

Με το μήνυμα αυτό θα ταξιδεύσει η Ελλάδα στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής κίνησης, αλλά και την καθιέρωσή της στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού.

«Η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από τη σημερινή της εικόνα. Οι κρίσεις έρχονται και φεύγουν. Η Ελλάδα όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα» τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη στην ομιλία της.

«Στόχος μας, είναι η ολική αποκατάσταση της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτησή της ξανά στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού» τόνισε η υπουργός υπογραμμίζοντας ότι «η αποκατάσταση της φήμης της χώρας, αποτελεί τη μόνη επιλογή για να μπει και πάλι η χώρα μας σε τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας».

Η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε σε δυο μηνύματα που στέλνει η Ελλάδα, ενόψει της νέας περιόδου. «Πρώτον, η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από θάλασσα και ήλιος. Η Ελλάδα αποτελεί ένα όνομα που συμπυκνώνει παγκόσμιες αξίες και σύμβολα.

Είναι υπογραφή κύρους και φήμης. Δεύτερον, η χώρα μας αποτελείται από ένα μωσαϊκό προορισμών. Κάποιος γίνεται κοινωνός της πραγματικής ελληνικής εμπειρίας μόνο όταν επισκεφτεί ένα σύνολο προορισμών. «Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή να επισκεφτεί κάποιος την Ελλάδα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Καταλήγοντας, η υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος, αναπτύσσοντας με λεπτομέρειες τις πτυχές του σχεδίου και παρουσιάζοντας συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τόνισε πως «δεν έχουμε καιρό για χάσιμο» ενώ διαβεβαίωσε ότι «έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο για να αλλάξουμε την εικόνα της χώρας. Η πατρίδα μας μπορεί και πάλι να πρωταγωνιστήσει. Να γίνει και πάλι το ισχυρό, διαχρονικό κλασσικό brand που πάντα ήταν».

Πηγή: Newsbeast.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook