Γιατρός κάηκε ζωντανός μέσα στο αυτοκίνητό του – Γιατί η οικογένειά του μηνύει την εταιρεία του Ίλον Μάσκ

Γιατρός κάηκε ζωντανός μέσα στο αυτοκίνητό του όταν, μετά το τροχαίο που είχε, τα χερούλια της πόρτας του ηλεκτρονικού αυτοκινήτου Tesla δεν άνοιξαν, με αποτέλεσμα οι διασώστες να μην μπορούν να τον σώσουν από τις φλόγες, σύμφωνα με την αγωγή που κατέθεσε η οικογένειά του.

Ο δρ. Ομάρ Αουάν, 48 ετών, σκοτώθηκε τον Φεβρουάριο του 2019, όταν τράκαρε το αυτοκίνητό του, Model S, σε αυτοκινητόδρομο στη Φλόριντα. Ενώ επέζησε από τη σύγκρουση, η οικογένεια κατέθεσε μήνυση κατά της εταιρείας του Ίλον Μασκ υποστηρίζοντας ότι ο θάνατος του πατέρα πέντε παιδιών από εγκαύματα και από εισπνοή καπνού θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν είχαν λειτουργήσει σωστά τα χερούλια της πόρτας του Tesla. Τα οχήματα της εταιρείας του Ίλον Μασκ έχουν ειδικές χειρολαβές στις πόρτες που εφαρμόζουν στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Μπαίνουν μέσα στο αμάξωμα, ενώ αυτό κινείται, αλλά βγαίνουν προς τα έξω όταν αυτό σταματήσει για να μπορούν οι άνθρωποι να μπουν μέσα.

Μετά το τρακάρισμα, οι διασώστες που έσπευσαν στο σημείο, απέμειναν να κοιτάζουν σαστισμένοι τις χειρολαβές, οι οποίες παρέμεναν μέσα στο αμάξωμα και έτσι δεν μπορούσαν να ανοίξουν την πόρτα, σύμφωνα με το NBC6.

Ακολούθησε πλήρωμα πρώτων βοηθειών που επίσης απέμεινε μπερδεμένο. Τα αυτοκίνητα Tesla φέρεται να διαθέτουν δύο εφεδρικούς μηχανισμούς ασφαλείας. Στον πρώτο προβλέπεται τα χερούλια των θυρών να βγαίνουν αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, εκτός αν συμβεί πολύ απότομα, και στον δεύτερο επιτρέπεται στους διασώστες να σπάσουν το παράθυρο του αυτοκινήτου και να τραβήξουν χειροκίνητα τα χερούλια, χρησιμοποιώντας έναν ειδικό μηχανισμό στο εσωτερικό. Ωστόσο, κανένας από τους μηχανισμούς ασφαλείας δεν λειτούργησε και η οικογένεια του γιατρού επιμένει ότι οφείλεται στο ότι το μοντέλο του αυτοκινήτου του 2016 ήταν ελαττωματικό. 

Σύμφωνα με την αστυνομική αναφορά ο γιατρός έτρεχε με ταχύτητα 79 μιλίων/ώρα τη στιγμή του τροχαίου. Μάλιστα, στο αίμα του είχε αλκοόλ πάνω από το επιτρεπτό όριο. Η Tesla αρνείται τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται στην αγωγή, λέει πως το αυτοκίνητο λειτουργούσε άψογα και υποστηρίζει ότι ο γιατρός ευθύνεται για τον θάνατό του. Η οικογένειά του ωστόσο επιμένει ότι αυτός θα μπορούσε να σωθεί αν δεν ήταν οι χειρολαβές στις πόρτες, οι οποίες, υποστηρίζει ότι, δεν λειτούργησαν σωστά.

Μετά το τροχαίο, οι διασώστες είπαν ότι δεν μπορούσαν να ανοίξουν την πόρτα του φλεγόμενου αυτοκινήτου γιατί δεν μπορούσαν να βρουν τη χειρολαβή. Η εταιρεία πολυτελών, φουτουριστικών αυτοκινήτων είπε ότι οι χειρολαβές θα έπρεπε να είχαν βγει αυτόματα, εκτός εάν διακοπεί “απότομα” το ρεύμα από το όχημα,. Η Tesla είπε επίσης ότι υπάρχει “μηχανικό, εφεδρικό πόμολο στο οποίο μπορεί να έχει κάποιος πρόσβαση μόνο από το εσωτερικό του οχήματος”. Σύμφωνα με την Tesla, οι διασώστες φέρεται να είναι εκπαιδευμένοι να σπάνε το παράθυρο και να ανοίγουν το όχημα εκ των έσω”.

Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της αστυνομίας δήλωσε στο NBC South Florida, ότι “δεν μπόρεσαν να βρουν ένα πόμολο πόρτας και δυστυχώς δεν μπόρεσαν να αποσπάσουν τον οδηγό”. Η οικογένεια του γιατρού υποστηρίζει ότι αυτός θα μπορούσε να είχε σωθεί αν το μοντέλο του αυτοκινήτου δεν ήταν ελαττωματικό.

enikos.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΠάνω από 170 τα νέα κρούσματα στην Κρήτη σήμερα – Πόσα εντοπίστηκαν στα Χανιά
Επόμενο άρθροΙωάννα Μαλέσκου: Τι είπε για τον εμμονικό «θαυμαστή» που είχε στην Κρήτη | Video

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ