Γιατί απουσίασε από την «τουριστική» παρουσίαση η Γκερέκου;

Μπορεί να περίσσεψαν τα «ταρατατζούμ» στην παρουσίαση του σχεδίου επανεκκίνησης του τουρισμού από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην Αίγλη Ζαππείου, ωστόσο ο Neo είναι σε θέση να γνωρίζει ότι πολλοί παράγοντες του τουρισμού έφυγαν άκρως απογοητευμένοι.

Κι αυτό διότι το βίντεο που παρουσιάστηκε ως κεντρικός μοχλός της καμπάνιας ουσιαστικά στέλνει το μήνυμα ότι… και άλλες χώρες έχουν ήλιο και θάλασσα, αλλά και ότι κάποιος μπορεί να βρεθεί στην χώρα μας ακόμη και… διανοητικά.

Πέραν αυτού, κάτι ακόμη προκάλεσε ποικίλα σχόλια κατά την παρουσίαση του σχεδίου στο Ζάππειο: η απουσία της επικεφαλής του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου. Σημειωτέον ότι εδώ και ημέρες, ο ΕΟΤ «βράζει», μετά την απόφαση του Μεγάρου Μαξίμου και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού να δώσουν σε μία εταιρεία την αποκλειστικότητα, με απευθείας ανάθεση, της διαφημιστικής εκστρατείας για τον τουρισμό στην Ελλάδα.

Αυτή η απευθείας ανάθεση των 32 εκατομμυρίων ουσιαστικά σήμανε και την απενεργοποίηση του ΕΟΤ, αφού η εν λόγω εταιρεία καλείται να κάνει τη… δουλειά του εν λόγω οργανισμού.

Με άλλα λόγια, η όλη διαδικασία σηματοδότησε την «παράκαμψη» του ΕΟΤ, εξ ου και τέσσερα στελέχη του απείλησαν με παραίτηση. Πέραν αυτού, η απουσία της Άντζελας Γκερέκου από την παρουσίαση είναι εύγλωττη, ενώ δεν αποκλείεται η πρώην υπουργός να κλιμακώσει την αντίδρασή της…

matrix24.gr

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οποίος νομίζει ότι το υπουργείο τουρισμού, ο η υπουργός, ο οργανισμός η καμπάνια φέρνουν τους τουρίστες είναι βαθειά νυχτωμένος.
    Επειδή τις τελευταίες δεκαετίες είδαμε και ακούσαμε από υπουργούς τουρισμού ότι εγώ έφερα 15 εκατομμύρια, εγώ 18, εγώ 20 ας μάθουμε μια και καλή ότι η χώρα έχει εκατομμύρια διαφημηστές που είναι οι τουρίστες που έχουν έρθει ήδη και το λένε στους φίλους και λοιπά. Με λίγα λόγια εσεις θα πάτε στις Σεϋχέλλες η στη Μαδειρα γιατί θα σας το πει ο υπουργός της η επειδή έχετε ακούσει από γνωστούς και έχετε δει φωτογραφίες ότι είναι παράδεισος. ? Ο μόνος τρόπος να βοηθείσει το τουρισμό το υπουργείο είναι να σιγουρεύεται ότι δεν κλέβουμε τον τουρίστα, ότι παρέχουμε αίσθημα ασφαλείας να κυκλοφορήσει, ότι έχει καλή ιατρική περιλθαψη αν χρειαστεί, ότι δεν ταλαιπωρείται με απεργίες και καταλήψεις, ότι μπορεί να περπατήσει στην ύπαιθρο η να οδηγήσει κάπου χωρίς να βλέπει σκουπίδια, ότι έχει μια ΚΑΘΑΡΗ ΤΟΥΑΛΕΤΑ αν χρειαστεί. Άντε ξυπνήστε επιτέλους, στον 21 αιώνα είμαστε, μέχρι και η Τουρκία έφτιαξε τουαλέτες για τουρίστες !! Εμείς οι …..Ευρωπαίοι ούτε αυτό το βασικό μπορούμε να καλύψουμε για τον τουρίστα. Μήπως είναι καλύτερα αυτά τα 35 εκατομμύρια που θα πάρει ο κολλητός κάποιου μεγάλο κερατά είναι καλύτερα να τα δώσουμε να φτιάξουμε 500 τουαλέτες κοντά σε αξιοθέατα η πολυσύχναστα μέρη ????

  2. Όπως τα λες είναι. Να συμπληρώσω ότι αυτός ο κολλητός είναι ο ίδιος κολλητός που ανέλαβε κ την προβολή διαφήμιση του κοροναϊού (μένουμε σπίτι). Οι παραλίες κρατούνται με εθελοντισμό αγαπητέ. Τα λεφτά πάνε στις τσέπες κάποιον. Η βοήθεια κ η συνδρομή όχι μόνο του κεντρικού κράτους αλλά κ του τοπικού είναι 0.

    • Πότε θα μάθουμε επιτέλους τον κολλητό-ή (!) του Μητσοτακέϊκου που παίρνει άνευ διαγωνισμού ..όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες του Κράτους με λεφτά των φορολογουμένων πολιτών και μόνον??

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ