Φεστιβάλ Καννών: Αυτές είναι οι ταινίες που θα προβάλλονταν…αν γινόταν

φεστιβάλ-καννών-αυτές-είναι-οι-ταινίε-1053825

Τις 56 συνολικά ταινίες που θα προβάλλονταν στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών, αν δεν είχε ακυρωθεί λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αποκάλυψε ο διευθυντής του Τιερί Φρεμό, επιθυμώντας, έστω και με αυτόν τον συμβολικό τρόπο, να στηρίξει τη νέα κινηματογραφική παραγωγή.

Ανακοίνωσε, μάλιστα, πως κάποιες από αυτές τις ταινίες θα προβληθούν ως μέρος της δράσης «Κάννες 2020» σε άλλα φεστιβάλ του φθινοπώρου μεταξύ των οποίων και αυτό του Σαν Σεμπαστιάν ή της Βενετία

«Είναι μια λίστα με περίπου 50 ταινίες, όμως δεν μοιάζει με τα προγράμματα άλλων ετών. Εννοώ πως δεν υπάρχει ένα φιλμ που ανοίγει και ένα φιλμ που κλείνει την διοργάνωση. Οι συνθήκες είναι διαφορετικές, όμως δεν το βάζουμε κάτω. Φτιάξαμε μια λίστα ταινιών αρκετά διασκεδαστική μπορώ να πω. Φέτος θα συνοδεύσουμε και θα στηρίξουμε τις ταινίες σε κινηματόγραφους, φεστιβάλ, ψηφιακά και βεβαίως μέσω του Τύπου» δήλωσε ο ίδιος.

Για την συμμετοχή στην φετινή διοργάνωση κατατέθηκαν 2.067 υποψήφιες ταινίες, πολύ περισσσότερες από τις περσινές που ήταν 1.845. Από τις 56 ταινίες, οι 16 είναι σκηνοθετημένες από γυναίκες δημιουργούς και οι 15 αποτελούν κινηματογραφικά ντεμπούτα.

Οι ταινίες

The Faithful- (Σκηνοθέτες που έχουν ξαναβρεθεί στις Κάννες)

The French Dispatch του Γουές Αντερσον (Αμερική)

Summer Of 85 του Φρανσουά Οζόν (Γαλλία)

True Mothers της Ναόμι Καβάσε (Ιαπωνία)

Lovers Rock του Στιβ ΜακΚουίν (Μ. Βρετανία)

Mangrove του Στιβ ΜακΚουίν (Μ. Βρετανία)

Another Round του Τόμας Βίντερμπεργκ (Δανία)

DNA της Μαϊγουέν (Γαλλία/Αλγερία)

Last Words του Τζόναθαν Νόσιτερ (Αμερική)

Heaven: To the Land of Happiness του Ιμ Σανγκ-σου (Νότια Κορέα)

Forgotten We’ll Be του Φερνάντο Τρουέμπα (Ισπανία)

Peninsula του Σανγκ-χο Γιέον (Νότια Κορέα)

In the Dusk του Σαρούνας Μπάρτας (Λιθουανία)

Home Front του Λικάς Μπελβό (Βέλγιο)

The Real Thing του Κότζι Φουκάντα (Ιαπωνία)

The Newcomers- (Σκηνοθέτες που συμμετέχουν για πρώτη φορά στο φεστιβάλ)

Passion Simple της Ντανιέλ Αρμπίντ (Λίβανος)

A Good Man της Μαρί Καστίγ Μανσιόν-Σαρ (Γαλλία)

Les Choses Qu’on Dit, Les Choses Qu’on Fait του Εμανουέλ Μουρέ (Γαλλία)

Souad της Αϊτέν Αμίν (Αίγυπτος)

Limbo του Μπεν Σάροκ (Μ. Βρετανία)

Red Soil του Φαρίντ Μπεντούμι (Γαλλία)

Teddy των Λούντοβικ και Ζοράν Μπουκέρμα (Γαλλία)

Sweat του Μάγκνους Φον Χορν (Σουηδία)

February (Fevrier) του Κάμεν Κάλεβ (Βουλγαρία)

Ammonite του Φράνσις Λι (Μ. Βρετανία)

Un Medecin de Nuit του Ελί Γουαζμάν (Γαλλία)

Enfant Terrible του Οσκαρ Ρέλερ (Γερμανία)

Nadia, Butterfly του Πασκάλ Πλαντ (Καναδάς)

Here We Are του Νιρ Μπέργκμαν (Ισραήλ)

An Omnibus Film- (Μια Ταινία Ανθολογία)

Septet: The Story of Hong Kong των Αν Χούι, Τζόνι Το, Τσούι Χαρκ, Σάμο Χουνγκ, Γιουέν Γου-Πινγκ και Πάτρικ Ταμ (Χονγκ Κονγκ)

The First Features- (Τα Σκηνοθετικά Ντεμπούτα)

Falling του Βίγκο Μόρτενσεν (Αμερική)

Pleasure της Νίντζα Τίμπεργκ (Σουηδία)

Shalom της Σαρλέν Φαβιέ (Γαλλία)

Memory House του Ζοάο Πάουλο Μιράντα Μαρία (Βραζιλία)

Broken Keys του Τζίμι Κεϊρούζ (Λίβανος)

Ibrahim του Σαμίρ Γκουεσμί (Γαλλία)

Beginning της Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι (Γεωγρία)

Gagarine των Φανί Λιατάρ και Ζερεμί Τρουίλ (Γαλλία)

16 Printemps της Σουζάν Λεντόν (Γαλλία)

Vaurien του Πίτερ Ντουρουντζίς (Γαλλία)

Garcon Chiffon του Νικολά Μορί (Γαλλία)

Should the Wind Fall της Νόρα Μαρτιροζιάν (Αρμενία)

John and the Hole του Πασκουάλ Σίστο (Αμερική)

Striding Into the Wind του Γουέι Σουτζούν (Κίνα)

The Death of Cinema and My Father Too του Ντάνι Ρόζενμπεργκ

Ντοκιμαντέρ

The Billion Road του Ντιέουντο Χαμαντί (Δημοκρατία του Κονγκό)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook