Εταιρεία… κριτικών εκβιάζει Χανιώτισσα ξενοδόχο: Αφού δεν αγοράζει καλές κριτικές από ψεύτικα προφίλ, της κάνουν αρνητικές

εταιρεία-κριτικών-εκβιάζει-χανιώτι-1233234

Σε μία καταγγελία που αποκαλύπτει το «χοντρό» παιχνίδι που παίζεται όσον αφορά τις κριτικές σε πλατφόρμες όπως η Google και η Tripadvisor (πολλοί τουρίστες τις κοιτούν ενδελεχώς πριν κλείσουν δωμάτιο σε κάποιο ξενοδοχείο ή φάνε σε κάποιο εστιατόριο) προχωρά μία ξενοδόχος από τα Χανιά.

Όπως τόνισε στο zarpanews.gr η γυναίκα που διατηρεί ξενοδοχείο σε προάστιο της πόλης των Χανίων, δέχθηκε προσέγγιση μέσω e-mail από εταιρεία… κριτικών, ζητώντας της 150€ για να της κάνουν μέσω ψεύτικων λογαριασμών 20 θετικές κριτικές σε πλατφόρμες αξιολόγησης. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι αντίστοιχο, σχολίασε, αρνούμενη σε κάθε περίπτωση την… πληρωμένη στήριξη και ικανοποίηση των δήθεν πελατών. Ωστόσο, μαζί την πρόταση της «εταιρείας κριτικών», είδε στο προφίλ της επιχείρησης στο Google μία αρνητική κριτική με 1 αστεράκι (με άριστα το 5) από πελάτη που δεν έχει διαμείνει ποτέ στο ξενοδοχείο.

Είναι ξεκάθαρο οτι πρόκειται περί προσπάθειας εκβιασμού, τόσο της συγκεκριμένης ξενοδόχου όσο και σίγουρα αρκετών ακόμη στα Χανιά, την Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα, αφού υπονοείται οτι «αν δεν αγοράσεις καλές κριτικές, τότε θα σου κάνουμε δωρεάν… αρνητικές».

Η ξενοδόχος θα κινηθεί δικαστικά εναντίον της εν λόγω εταιρείας, ώστε να προστατεύσει τα συμφέροντά της.

zarpanews.gr

One thought on “Εταιρεία… κριτικών εκβιάζει Χανιώτισσα ξενοδόχο: Αφού δεν αγοράζει καλές κριτικές από ψεύτικα προφίλ, της κάνουν αρνητικές

  1. Πρόκειται για spam. Όπως θα παρατηρήσετε στο τέλος της σελίδας γράφει tripadvasor και όχι Tripadvisor που είναι το σωστό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook