Έρευνα: Μόνο 3 στους 10 Έλληνες θα πραγματοποιήσουν φέτος περισσότερες αγορές για τις γιορτές

έρευνα-μόνο-3-στους-10-έλληνες-θα-πραγματ-1141652

Μόνο 3 στους 10 Έλληνες θα πραγματοποιήσουν φέτος περισσότερες αγορές σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια κατά την εορταστική περίοδο, συμπεριλαμβανομένης και της Black Friday, ενώ 4 στους 10 σκοπεύουν να αφήσουν τα ψώνια τους μέχρι την τελευταία στιγμή έτσι ώστε να επωφεληθούν από πιθανές εκπτώσεις.

Ταυτόχρονα, το 60% των Ελλήνων φαίνεται ότι δεν πρόκειται να πτοηθεί από τις δυσμενείς συνθήκες πραγματοποιώντας κανονικά τα Χριστουγεννιάτικά τους ψώνια, αλλά σχεδόν οι μισοί θα μειώσουν το διαθέσιμο τους budget τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο ή περισσότερο λόγω οικονομικών περιορισμών που επέφερε η πανδημία COVID-19.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας ψηφιακής ασφάλειας, Kaspersky.

Σε ό,τι αφορά στο κοινωνικό πρόσημο των φετινών, εορταστικών αγορών, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, σχεδόν 1 στους 3 δήλωσε πως θα πραγματοποιήσει την πλειονότητα των χριστουγεννιάτικων του αγορών σε μικρότερα καταστήματα φέτος για να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ακόμη μία πτυχή που φαίνεται να επηρεάζεται από τις καταστάσεις, είναι η φύση των αγορών, καθώς 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τα εορταστικά τους ψώνια, εφόσον βέβαια κάτι τέτοιο δεν αποτελέσει μονόδρομο λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας. Η συνθήκη αυτή, όπως σημειώνεται, εγείρει και μία ανάγκη για περισσότερη προσοχή απέναντι σε προσπάθειες διαδικτυακής εξαπάτησης και ηλεκτρονικών επιθέσεων από ψηφιακούς εγκληματίες.

Όπως φαίνεται, ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων μοιάζει υποψιασμένο απέναντι σε τέτοιες κακόβουλες ενέργειες, καθώς το 61,6% δηλώνει πως γνωρίζει τους πιθανούς κινδύνους ασφάλειας άγνωστων εμπορικών σημάτων που προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις και μπορεί να αποδειχθούν απάτες, ενώ σχεδόν οι μισοί αναφέρουν πως εάν το website ενός καταστήματος δεν φαίνεται νόμιμο, θα βγουν αμέσως από αυτό και θα επισκεφθούν ένα εμπορικό σήμα από το οποίο έχουν αγοράσει στο παρελθόν προκειμένου να είναι σίγουροι. Ειδικότερα όσον αφορά την περίοδο των εορτών, 4 στους 10 δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους στοιχεία με ηλεκτρονικά καταστήματα για να λάβουν μεγάλη έκπτωση, ενώ περίπου το ίδιο ποσοστό (37,6%) δηλώνει ότι γνωρίζει πως οι απάτες είναι πιο διαδεδομένες κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών/εορταστικών περιόδων και δεν είναι πρόθυμοι να αναλάβουν τον κίνδυνο για μια μεγάλη έκπτωση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook