Επιπλέον χρήματα για νέα καμπάνια στα ΜΜΕ για τον κορονοϊό επειδή «τα δωρεάν δεν έχουν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα»

Η προηγούμενη, «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς», συμπεριέλαβε 1.232 ΜΜΕ από όλη την Επικράτεια και αποδείχθηκε σωτήρια» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών για τη λήψη μέτρων στήριξης των πληγέντων από τον «Ιανό», ο Στέλιος Πέτσας ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει νέα ενημερωτική καμπάνια για την ανάσχεση της πανδημίας, ύψους 2 εκατ. ευρώ, που θα προβληθεί αποκλειστικά από τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας.

«Η ενημέρωση σώζει ζωές. Βρισκόμαστε σε κρίσιμη φάση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η Ελλάδα εξακολουθεί να τα καταφέρνει καλύτερα σε σχέση με άλλες χώρες. Θα υπάρξει νέα εκστρατεία ενημέρωσης. Η προηγούμενη του «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς» συμπεριέλαβε 1.232 ΜΜΕ από όλη την Επικράτεια και αποδείχθηκε σωτήρια» είπε και υπογράμμισε ότι η διαδικασία του διαγωνισμού υποδείχθηκε από την αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή και από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων.

Μάλιστα, ο περιέγραψε ότι ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς υπήρξαν δωρεάν ενημερωτικά μηνύματα τα οποία όμως δεν είχαν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα καθώς δεν αναδείχθηκαν επαρκώς και κατά συνέπεια ενόψει της έξαρσης της εποχικής γρίπης που θα συνδυαστεί με το δεύτερο κύμα κορονοϊού απαιτείται νέα επαγγελματική ενημέρωση που θα υλοποιηθεί μέσω διαγωνισμού. «Η εκστρατεία ενημέρωσης αφορά μόνο τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Το ποσό που θα διατεθεί σε αυτή τη φάση θα είναι περίπου 2 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και πληρωμή αναδόχου. Στοχεύουμε στην ευαισθητοποίηση πολιτών».

Πηγή: dimokratiki.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ