Επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη χωρίς «Μέτρο» στη Θεσσαλονίκη

επικοινωνιακό-σόου-μητσοτάκη-χωρίς-1694560

Τι κι αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμπαίζει συνεχώς τους πολίτες της Θεσσαλονίκης από την αρχή της κυβερνητικής του θητείας, το 2019, σε ό,τι αφορά στην παράδοση του πολύπαθου Μετρό της πόλης; Τι κι αν δεν έχει ολοκληρωθεί, μετά από παρατάσεις, ο διαγωνισμός για το ΣΔΙΤ Λειτουργίας και Συντήρησης; Τι κι αν έχει εκτοξευτεί το συνολικό κόστος του έργου;

Ο πρωθυπουργός, ο οποίος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, ενόψει της σημερινής του ομιλίας στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο (Παλέ ντε Σπορ), άδραξε την ευκαιρία για άλλο ένα επικοινωνιακό σόου, όπως αυτό του προεκλογικού σποτ της ΝΔ που παρουσιάζει έργα που «ολοκληρώνονται ή έχουν ολοκληρωθεί», αλλά στην πραγματικότητα είναι ακόμα σε… μακέτες.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών, επιβιβάστηκε στο Μετρό και έκανε ολόκληρη τη διαδρομή, από τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο στην Πυλαία. Και επειδή σόου χωρίς λόγια δεν είναι σόου, είπε ότι η κυβέρνησή του έκανε πράξη τη δέσμευσή της να παραδώσει στο άμεσο μέλλον στους Θεσσαλονικείς το πιο σύγχρονο Μετρό στην Ευρώπη.

Δεν πειράζει που ούτε παραδόθηκε, αλλά ούτε και θα παραδοθεί εντός αρχικού χρονοδιαγράμματος, αυτά είναι λεπτομέρειες και ψιλά γράμματα. Σημασία έχει, όπως ο ίδιος είχε πει από τη Θεσσαλονίκη, η επικοινωνία και όχι η ουσία.

«Θέλω να ευχαριστήσω όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με πολύ μεγάλο κόπο για να μπορέσουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος, για να περάσουμε από την απάτη των μουσαμάδων στην πραγματικότητα ενός έργου το οποίο ξεκινά τη δοκιμαστική του λειτουργία», είπε εξαπολύοντας τα «βέλη» του προς τον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς φυσικά να πει ότι ο ίδιος έκανε «εγκαίνια μακέτας» της επέκτασης του Αρχαιολογικού Μουσείου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΗΡΑΣ

ieidiseis.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook