ΕΛΜΕ Χανίων προς διευθυντές σχολείων: Μη ζητάτε από τους καθηγητές τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία

ελμε-χανίων-προς-διευθυντές-σχολείων-1363180

Όπως ήταν επόμενο, λόγω της κακοκαιρίας, ανακοινώθηκε από την Π.Ε. Χανίων ότι τα σχολεία του νομού θα παραμείνουν κλειστά τη Δευτέρα 24/01 και την Τρίτη 25/01, τόσο στην α/θμια όσο και στη β/θμια εκπαίδευση.

Το κλείσιμο σχολείων λόγω καιρικών συνθηκών είναι μια φυσιολογική εξέλιξη – συμβαίνει κάθε χρόνο και διαρκεί ελάχιστες ημέρες. Δεν κρίνεται από αυτό το γνωστικό επίπεδο και η μορφωτική επάρκεια των μαθητών. Ωστόσο, ήδη η κ. Κεραμέως, αδιαφορώντας τόσο για τα τεχνικά προβλήματα σε συνδέσεις Ίντερνετ, που θα προκαλέσει η κακοκαιρία, όσο και για την ψυχολογία των μαθητών, έσπευσε να ανακοινώσει τηλεκπαίδευση για τα κλειστά σχολεία.

Πρόκειται για τη γνωστή διαδικασία μέσω Webex, που η «επάρκειά» της κρίθηκε στην πράξη και η νομιμότητά της από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και που η μόνη της «χρησιμότητα», για τις 2-3 μέρες που θα είναι κλειστά τα σχολεία μας, είναι να συνθέσει το υπουργείο το αφήγημα για «καμία ώρα χαμένη» (όταν μάλιστα υπάρχουν ακόμα χιλιάδες πάγια κενά εκπαιδευτικών πανελλαδικά , στα οποία προστίθενται οι νοσήσεις από Covid). Την ίδια στιγμή, όλο αυτό το αφήγημα βασίζεται στον προσωπικό τεχνικό εξοπλισμό διδασκόντων και διδασκομένων, με χιλιάδες παιδιά και εκπαιδευτικούς ανά την επικράτεια να μην τον διαθέτουν. Επιπλέον, η τηλεκπαίδευση έχει κριθεί οριστικά και αμετάκλητα. Τα μαθησιακά κενά, η όξυνση των μορφωτικών ανισοτήτων, τα τεράστια ψυχοσωματικά και συναισθηματικά προβλήματα που δημιούργησαν στην εκπαιδευτική κοινότητα είναι ακόμα νωπά και τα βιώνουμε καθημερινά στις σχολικές αίθουσες. Για όλα αυτά το Υπουργείο όχι απλά αδιαφορεί αλλά αγνοεί με πρωτοφανή κυνισμό τα αιτήματα των εκπαιδευτικών (αναπροσαρμογή της ύλης, κατάργηση ΕΒΕ, τράπεζας θεμάτων, εξετάσεις ΠΙΖΑ κλπ.)

Μετά από τα παραπάνω, και με δεδομένα ότι:

1. Πέρα από μια ανακοίνωση του γ. γραμματέα του υπουργείου (23/1/2022) στην οποία περιγράφει την τηλεκπαίδευση ως «πολύτιμο εργαλείο», μια γραπτή οδηγία του Π.Δ.Ε. για τηλεκπαίδευση, απουσία επίκλησης οποιουδήποτε νόμου, εγκυκλίου κλπ, δεν υπάρχει καμία νομιμοποιητική βάση για τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία.

2. Υπάρχει η διακηρυγμένη απόφαση της ΟΛΜΕ για τηλεκπαίδευση μόνο από τα σχολεία μας, στα οποία η πρόσβαση λόγω καιρικών συνθηκών καθίσταται αδύνατη ή επικίνδυνη.

3. Το υπουργείο, μέσω της υπουργού, εκδήλωσε όψιμο ενδιαφέρον για την κάλυψη τεχνολογικού εξοπλισμού στους συναδέλφους, μέσω της κατάπτυστης διαδικασίας «voucher», με το «αστρονομικό» ποσό των 200€.

3. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη άδειας για συναδέλφους που έχουν και οι ίδιοι παιδιά, των οποίων τα σχολεία αναστέλλουν τη λειτουργία τους.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Χανίων καλεί:

• Τους συναδέλφους διευθυντές των σχολείων να μην ζητάνε από τους καθηγητές να κάνουν Webex στην κακοκαιρία, καθώς με αυτόν τον τρόπο, έστω άθελά τους, νομιμοποιούν τις αρνητικές συνέπειες της τηλεκπαίδευσης, τις κοινωνικές ανισότητες και το κυβερνητικό αφήγημα.

• Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να μην ενδώσουν σε τυχόν πιέσεις για τηλεκπαίδευση.

Ως ΕΛΜΕ Χανίων έχουμε ξεκάθαρη θέση ενάντια στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης σε οποιεσδήποτε συνθήκες, διεκδίκησης ανοιχτών και ασφαλών σχολείων για εμάς και τους μαθητές μας και δεν υποχωρούμε από τη θέση αυτή. Άλλωστε, μετά από δύο χρόνια πανδημίας αποδείχτηκε σε όλα τα επίπεδα το δίκιο των σωματείων και η ανικανότητα και ο εμπαιγμός από την πλευρά του υπουργείου.

zarpanews.gr

12 thoughts on “ΕΛΜΕ Χανίων προς διευθυντές σχολείων: Μη ζητάτε από τους καθηγητές τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία

  1. Ε ναι μωρεεεε τι θα έλεγε η ΕΛΜΕ Χανίων, ειναι γνωστοί αυτοι, αλλα ετσι κ αλλιως ας τους πει καποιος οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν ασχολειται αν κανουν ή δεν κανουν εκτος τη κεραμεως διοτι ολοι οι γονεις ΠΛΕΡΩΝΟΥΝΕ στα φροντιστηρια για να μαθουν τα παιδάκια γραμματα.
    Εμετος ειστε εχετε μεινει στο συνδικαλσμο του 80.

  2. Ακουστε κατι….εμενα προσωπικα στα α….μου ειτε κανετε μαθημα ειτε οχι , αν δε πληρωσω δουλεια δε γινεται ΑΠΛΑ! Το θεμα ειναι δυστυχως για εκεινους του γονεις που δε μπορουν και τα παιδια χρειαζονται στηριξη!!!

  3. Ναι ειδαμε και δυο χρονια στην τηλεκπαοδευση τα γραμματα που μαθανε τα κοπελια!!!Στουρνοι πομεινανε και βγαζουνε και μια γλωσσα νααααααα!!!!
    Μολις ανοιξανε τα κοπελακια πεφτουνε σα τζοι μυγες επειδη δεν υπηρχε ΚΑΜΙΑ προετοιμασια και τωρα το μαρανε το υπουργειο οι δυο μερες του χιονια !!!!

    Ποιος κοροϊδεύει ποιον;;;;

  4. Αντι να δειτε πως θα εναρμονειστειτο με το σημερα και του εξωτερικου τις συνθηκες να κανετε καμια κουβεντα με το υπουργειο που να αφορα εσας στο πως να γινεται καλυτεροι να αλλαξει αυτη η νοοτροπια εκπαιδευσης ωστε ΕΣΕΙΣ πρωτα να πατε μπροστα και μετα και τα παιδια μαζι με εσας….οντως εχετε μεινει ή και καποιοι συνεχιζεται νοοτροπιες του 70-80…..

  5. ναι, πείτε και άλλα, οι εκπαιδευτικοί φταίνε για όλα.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε αν το καμάρι σας είναι παρατημένο.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε αν το σχολείο που πάει είναι ερείπιο.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε αν δεν μπορεί να μπει το παιδί σας στο webex.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε που έχουν 30 άτομα ανα τάξη.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε που μπαίνουν σε σχολείο 50 χρονών πρώτη φορά.
    οι εκπαιδευτικοί φταίνε που τρέχουν σε άλλη πόλη κάθε χρόνο με μισθούς πείνας.
    ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΠΟΤΕ…

    1. @s
      Το παρατημένο καμάρι, το ερείπιο σχολείο, τα 30 παιδιά ανά τάξη δεν είναι λόγος για να αρνείται να διδάξει, έστω και μέσω webex ο εκπαιδευτικός, προτιμώντας να κοιμάται.
      Παιδί που δεν μπορεί να μπει στο webex δεν υπάρχει υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να έχει κανείς πρόσβαση, αρκεί να θέλει.
      Το ότι μπαίνει σε σχολείο 50 χρονών πρώτη φορά είναι πρόβλημα του συστήματος, έπρεπε πράγματι να απαγορεύεται η πρόσληψη σε άτομα πάνω από 29 χρονών, όπως γίνεται σε πολλές άλλες προκηρύξεις. Αλλά ούτε αυτό έχει να κάνει με το webex. Εφόσον προσελήφθη, να κάτσει να το μάθει.
      Τέλος, μισθός πείνας τα 880 ευρώ για 23 ώρες εργασία, πληρωμένη άδεια, σαββατοκύριακα, Πάσχα, Χριστούγεννα κλπ δεν είναι. Φαίνεται ότι δεν έχεις δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα ποτέ. Εξ’ άλλου, γιατί ξενιτεύονται σε άλλη πόλη κάθε φορά; Γιατί ακόμα κι έτσι, είναι καλύτερες οι συνθήκες από ένα φροντιστήριο της πόλης τους.

      Άσε λοιπόν τα παραμύθια, πες τα σε άσχετους που τα πιστεύουνε.

      1. είσαι θρασύς και μισάνθρωπος και τα παραμύθια τα λες εσύ. το ότι κλείνουν τα σχολεία επειδή πήγε – δεν πήγε στους 0 βαθμούς πες το σε κανένα στην πολωνία πχ να γελάσει λιγάκι. Η απόφαση να κλείσουν τα σχολεία είναι αυτών που κυβερνούν και όχι των εκπαιδευτικών, με αυτούς θα έπρεπε να τα έχεις και όχι να σπέρνεις την διχόνοια. Επίσης το αν η τηλεκπαίδευση λειτουργεί ή όχι το ξέρουμε όλοι και δεν μπορείς να ξεγελάσεις κανένα.

        1. Άλλο 0 βαθμοί και χιόνια στην Πολωνία και άλλο στην Ελλάδα. Αλλά έχεις δίκιο, κακώς κλείνουν τα σχολεία, μια χαρά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν την Δευτέρα στα Χανιά. Αλλά τότε θα γκρίνιαζες ότι έχει κρύο στην τάξη. Εγώ φίλε μια χαρά μάθημα έκανα. Άμα έχεις όρεξη μπορείς να κάνεις πολλά. Άμα βαριέσαι δεν κάνεις τίποτα, είτε στην τάξη, είτε στον υπολογιστή σου.

  6. δυστυχώς ναι φταίτε…..πορειες κανετε μονο για ολα τα αλλα , εκτος απο αυτα που πραγματικα θιγουν εσας και εμμεσα τα παιδια!
    Και οπως φαινεται εχεις μαθει καλα να πηγαινεις τη κουνεντα αλλου……

  7. Ονειρευτείτε το αδύνατο και κάντε το, δυνατό. Δυστυχώς έπρεπε να έρθει μια πανδημία για να αλλάξει το mindset στην Παιδεία και να κινηθεί πιο δυναμικά, δημιουργικά κι ευέλικτα.
    Θλιβερό που έπρεπε να έρθει ο κωρονοΐός, ώστε να καταλάβει η εκπαιδευτική κοινότητα ότι η τηλεκπαίδευση είναι άλλο ένα εργαλείο χρήσιμο στην εκπαιδευτική διαδικασία, που οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει στα σχολεία και πανεπιστήμια. Εκεί που οι περισσότεροι στον χώρο της εκπαίδευσης νόμιζαν ότι είναι “nice to have” ήρθε ο COVID-19 κι έγινε μέσα σε λίγες ώρες η τηλεκπαίδευση “must have”. Είναι δε εδώ και αρκετά χρόνια αποδεδειγμένο ότι η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση έχει πολλά θετικά στοιχεία και εάν υλοποιηθεί σωστά βγαίνουν ωφελημένοι όλοι, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς.
    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης είναι ένα ανθρωποκεντρικό ταξίδι με απώτερο σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους και να προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας του μέλλοντος. Στο επίκεντρο αυτού του ταξιδιού βρίσκονται οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μελλοντική επιτυχία των μαθητών.
    Απώτερος στόχος λοιπόν οφείλει να είναι η εξέλιξη και διαμόρφωση των επόμενων γενεών. Άλλωστε, όλοι εργαζόμενοι κι εργοδότες προσαρμόζονται στις αναπόφευκτες εξελίξεις του 21ου αιώνα.
    <>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook