Είσαι συνδρομητής; Σου ξεριζώνουμε τη γραμμή! – Άφησαν Χανιώτη χωρίς ίντερνετ στα καλά καθούμενα | Photos

είσαι-συνδρομητής-σου-ξεριζώνουμε-τη-1550295

«Καράφλιασε» με αυτό που του συνέβη την περασμένη εβδομάδα ένας Χανιώτης (στοιχεία στη διάθεση του zarpanews.gr), ο οποίος είδε στις 19 Οκτωβρίου έναν υπάλληλο, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, του ΟΤΕ, να έρχεται και να… ξεριζώνει την τηλεφωνική γραμμή του σπιτιού του στη Χαλέπα από το εξωτερικό κουτί που βρίσκεται στον τοίχο, με αποτέλεσμα να έχει μείνει μέχρι και σήμερα χωρίς σταθερό τηλέφωνο και σύνδεση ίντερνετ, δίχως καμία προειδοποίηση και εξήγηση.

«Ήρθε και έβγαλε τη γραμμή του τηλεφώνου χωρίς καμία ειδοποίηση. Την επόμενη μέρα ήρθε για άλλη δουλειά και τον ρώτησα γιατί έβγαλε τη γραμμή από το κουτί μου. Και μου απάντησε ότι η γραμμή αυτή έπρεπε να είναι σε άλλο κουτί επειδή δεν είναι του ΟΤΕ«, ανέφερε στο zarpanews.gr ο παθών. «Ωστόσο αυτή η γραμμή είναι στο σπίτι 12 χρόνια, πώς ξαφνικά χωρίς να με ειδοποιήσουν έρχονται και τη βγάζουν; Ο υπάλληλος μου απάντησε ότι πρέπει, λέει, να είναι τυπικοί».

Το μαύρο καλώδιο είναι η επίμαχη γραμμή που κυριολεκτικά έχει ξεριζωθεί

Μάλιστα, ο τεχνικός φέρεται να συμβούλεψε τον καταναλωτή να συνδέσει τη γραμμή σε ένα άλλο κουτί που βρίσκεται έξω από το σπίτι. Μόνο που ο καταναλωτής προφανώς δεν μπορεί να το κάνει ο ίδιος.

Ο καταγγέλλων τόνισε ακόμα πως επί 12 χρόνια είχε αυτή τη γραμμή, με συνδρομή σε άλλο πάροχο όμως. Πρόσφατα την άλλαξε, ξανά σε μια άλλη εταιρία. Όλο αυτό το διάστημα μένει στο ίδιο σπίτι. Ο τεχνικός της νέας εταιρίας που του είχε κάνει τη σύνδεση δεν εντόπισε κάποιο λάθος, ούτε και υπάρχουν οφειλές. Άλλωστε, δεν αποσυνδέουν γραμμές με τα… χέρια αν έχει κανείς απλήρωτους λογαριασμούς.

Κυρίως όμως, ο συνδρομητής τονίζει πως καμία ενημέρωση, είτε με μήνυμα, είτε με email, είτε τηλεφωνικά, δεν είχε πριν συμβεί αυτό το απίθανο περιστατικό.

«Μετά πήγα στον ΟΤΕ για να μου εξηγήσουν γιατί το έκαναν αυτό και δεν με εξυπηρέτησαν καν. Μέσα από ένα παράθυρο, εκείνοι μου ζητούσαν να εξηγήσω εγώ γιατί απευθύνθηκα σε αυτούς», δήλωσε ο Χανιώτης καταναλωτής.

Γεννάται το ερώτημα: Ακόμα και αν πράγματι υπήρχε κάποιος λόγος για τον οποίο έπρεπε η γραμμή να συνδεθεί αλλού, γιατί δεν ειδοποιήθηκε ο καταναλωτής ότι θα έμενε χωρίς την παροχή υπηρεσίας, για την οποία πληρώνει;

«Εγώ και η οικογένειά μου, με δύο παιδιά Δημοτικού, μείναμε στα καλά καθούμενα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Δεν χρωστάμε, δεν έχουμε κάνει τίποτα. Ποιος είναι υπεύθυνος για όλο αυτό;» αναρωτήθηκε ο καταναλωτής.

Ο ίδιος δήλωσε διατεθειμένος να απευθυνθεί στον συνήγορο του καταναλωτή και σε όποια άλλη αρχή, αν δεν λάβει εξηγήσεις και δεν αποκατασταθεί το πρόβλημα.
zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook