Έγινε αναφορά σε δασκάλα στα Χανιά επειδή χρησιμοποιούσε… mail αντί για τηλεδιάσκεψη σε μαθητές δημοτικού

έγινε-αναφορά-σε-δασκάλα-στα-χανιά-επε-1027481

Ηθική δικαίωση ζητά μία δασκάλα στα Χανιά, η οποία εν μέσω πανδημίας και κλειστών σχολείων δέχθηκε αναφορά, αφού αντί για τον επιβαλλόμενο τρόπο διδασκαλίας μέσω τηλεδιάσκεψης, είχε επιλέξει να απασχολεί δημιουργικά μαθητές δημοτικού μέσω mail και blogs.

Συγκεκριμένα, στέλεχος ενός από τα τρία σχολεία που εργάζεται προχώρησε σε έγγραφη αναφορά εναντίον της, κατηγορώντας την για άρνηση εκτέλεσης καθηκόντων. Ως σχετικά έγγραφα μάλιστα αναφέρονται η ΚΥΑ και τα 4 κείμενα-οδηγίες του Υπουργείου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων από μέλη της Αγωνιστική Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί που έδωσαν το παρών κατήγγειλαν την επιβολή συγκεκριμένων τρόπων επικοινωνίας των ίδιων με τους μαθητές τους, με την εν λόγω δασκάλα να ξεκαθαρίζει από την αρχή οτι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να σταθεί ως υποχρεωτικό μέσο διδασκαλίας, αφού «ακυρώνει» τόσο το καθολικό της εκπαίδευσης, δεδομένου οτι δεν έχουν όλα τα παιδιά τα μέσα για να παρακολουθήσουν, ενώ καταστρατηγεί και το εργασιακό ωράριο, από την στιγμή που εν μέσω διακοπών του Πάσχα οι εκπαιδευτικοί καλούνται, μεσημέρι και απόγευμα μάλιστα, να εργαστούν.

Ακόμη, σχολίασε οτι το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε δάσκαλος είναι διαθέσιμο προς… αξιολόγηση, με οτι αυτό μπορεί να σημαίνει για το μέλλον.

Όπως επισήμανε από την πλευρά της η εκλεγμένη στο ΔΣ του Συλλόγου δασκάλων Μαρία Γιαννάκη, η αναφορά έχει γίνει για να δουλέψει η συνάδελφος με τον τρόπο που επιθυμεί η διοίκηση του σχολείου. Τόνισε χαρακτηριστικά οτι οι εκπαιδευτικοί στάθηκαν από μόνοι τους στο πλευρό των μαθητών τους χωρίς να περιμένουν τις καθυστερημένες οδηγίες του υπουργείου, ενώ δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο στήριξης μαθητών και εκπαιδευτικών στην διαδικασία της τηλεκπαίδευσης. Έκλεισε κάνοντας λόγο για κρατική ευθύνη, την οποία πρέπει να την αναλάβουν όσοι ασκούν πίεση και επιφέρουν μία κατάσταση που επιβαρύνει ακόμα περισσότερο την εκπαίδευση.

Ακόμα έκανε λόγο για θλιβερή περίπτωση, με την πλειοψηφία του ΔΣ να μην καταγγέλλει την αναφορά της εκπαιδευτικού.

zarpanews.gr

22 thoughts on “Έγινε αναφορά σε δασκάλα στα Χανιά επειδή χρησιμοποιούσε… mail αντί για τηλεδιάσκεψη σε μαθητές δημοτικού

  1. Λάθος της δασκάλας. Όπως και σε περιπτώσεις εκτός πανδημίας δεν μπορείς να μην παρέχεις τουλάχιστο αυτά που ζητά το υπουργείο έτσι και τώρα. Θα μας τρελάνουν τεμπέληδες και ιδεολόγοι

    1. Μαζί σου Κosmas, υπάρχει ιεραρχία, και ακολουθήσεις την ιεραρχία! Τουλάχιστο στο δημόσιο, στρατό κλπ. Αν είσαι ιδιώτης κάνεις ότι θέλεις. Είπανε δικτυακά & πρέπει να γίνει δικτυακα, στην σελίδες του υπουργείου, όχι με μεηλ! Βέβαια υπήρχανε προβλήματα γιατί μπαίνανε σαν τα κοπάδια και οι σελίδες/οι παροχοι δεν είχανε κάνει τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, που έπρεπε να γίνουν χρόνια τωρα και κολλούσανε και αργούσανε. Τώρα βέβαια 10 μέρες ειναι εντάξει! Ασε που δεν κατεω αν έχεις κοπελια, 1ον) οι αναπληρωτές τσινισαν μαζι με τους συνδικαλιστές γιατί οι μεν με την ηλεκτρονική εκπαίδευση βλέπουν τον δρόμο του διορισμού και τση μονιμότητας να γίνεται πιο αλαργος, δε πρέπει να γαβγισουνε ‘για αυτό πληρώνονται’, 2ον) δεν έχουνε ιδέα αν και δάσκαλοι & δεν θέλουνε να μάθουνε τσι καινούργιες τεχνολογίες! Το fb το twiter και το instagram το κατεχουνε όπως και μερικοί στέλνουνε και μηχανηματάκια εν ωρα διδασκαλίας! Επίσης δημόσιο, είναι ΑΡΑΛΙΚΙ. Ο δάσκαλος της πληροφορικής ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ του ανιψιού μου μόνο 2 βιντεακια ποσταρε στα Εγγλέζικα, ζήτησε την βοήθεια των γονέων (δουλειά μας δεν είναι, είναι δικιά τους, αυτοί πληρώνονται, αυτοί έχουν 3 μήνες διακοπές) να βοηθήσουνε τα κοπέλια στη μετάφραση. Και ποιος του πε του γνώστη οτι όλοι οι γονείς κατεχουνε Εγγλέζικα; Το άλλο αντις να κάνει ο κατεχαρης μια παρουσίασή στα μαθητούδια πως να χρησιμοποιήσουν την ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ και την ΕΠΙΚΟΛΗΣΗ, με τον αρουρη (τον ποντικα εννοω) η με το πληκτρολόγιο, η έστω μια ΑΠΛΗ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, με στοίχιση, αλλαγή γραμματοσειράς κλπ κλπ για να στέλνουνε τα κοπέλια τσι εργασίες τους, τους έστειλε ένα δυο βιντεακια για να μάθουν τον κώδικα! Και ποιος του πε του κ. δασκάλου οτι ο μαθητής αυτός η οι μαθητές αυτοί θέλουνε να μάθουνε τον κώδικα της java, μπας και θα γίνουνε όλοι προγραμματιστές στο ιντερνέτ; Φυσικά, ο κύριος ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΕΠΙΚΟΛΗΣΕ τα βιντεακια και παράγγειλε καφέ στο σπίτι του χαμογελώντας οτι εγώ ο μπουνταλάς δεν δουλεύω θα ζοριστώ να φάω, όπως και πολλοί απο σας και αυτός θα πάρει τον μισθο του. Ασε που και το 600ρι και 800ρι να πάρω θα πάει θέρος. Καλά τους τα’λεγε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας μερικό καιρο πριν, και είχε αναφερθεί και σο zarpanews, οι εργατοπατέρες πάλι όπως παντα τσιναγανε.

  2. Δυστυχώς τον διδασκαλικό κλάδο λυμαίνεται μια πολύ συγκεκριμένη ιδεολογικά κατηγορία ανθρώπων. Αυτό ξεκίνησε από την εποχή του ΠΑΣΟΚ. Ήρθε όμως και χειροτέρεψε όταν την δεκαετία των 00s αποφοίτησαν και προσελήφθησαν ορδές δασκάλων που είχαν απολυτήριο πέριξ της βάσεως του 10. Μιλάμε για απόλυτα στουρνάρια, τα οποία «μυρίστηκαν» εύκολο διορισμό και δήλωσαν τις παιδαγωγικές σχολές χωρίς καν να τους αρέσει το αντικείμενο. Απλώς γιατί ήταν μια εύκολη σχολή (όλοι τέλειωσαν στα 4 χρόνια) και γιατί στα 23 τους διορίζονταν μόνιμοι στο δημόσιο. Αυτή η φουρνιά που τώρα είναι 30φεύγα και πλειοψηφεί στα σχολεία, περιμένετε να διδάξει τα παιδιά μας; Τέτοια φαινόμενα θα έχουμε πολλά από εδώ και στο εξής. Αξιολόγηση ΤΩΡΑ.

  3. Να μας εξηγήσουν γιατί οι εκπαιδευτικοί καλούνται νε εργαστούν αν βρίσκονται σε διακοπές και πως η τηλ-εκπαίδευση συμβάλλει σε αυτό σε σχέση με το μαιλ.
    και επίσης να μας εξηγήσουν τι σημαίνει το «οτι το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιεί ο κάθε δάσκαλος είναι διαθέσιμο προς… αξιολόγηση, με οτι αυτό μπορεί να σημαίνει για το μέλλον.»

    1. Τι εννοείτε τι σημαίνει; Ξέρετε πολύ καλά. Τα κλασικά τσιτάτα είναι, περί της κακής αξιολόγησης που τους περιμένει στη γωνία. Τα επαναλαμβάνουν με κάθε αφορμή.

  4. Βρε άσχετοι το Υπουργείο Παιδείας έδωσε οδηγίες η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να γίνεται ασύγχρονη ή σύγχρονη, με όποιον τρόπο επιλέξει ο εκπαιδευτικός. Επίσης, άσχετοι και ανενημέρωτοι, οι ίδιοι οι γονείς και τα παιδιά ζητάνε την επικοινωνία με τα e mail , γιατί πολλοί δεν διαθέτουν laptop και γρήγορο ίντερνετ για να ανταποκριθούν στο μάθημα. Οπότε , είναι αυθαίρετη και παράνομη η καταγγελία.

    1. Δηλαδή συγγνώμη το υπουργείο επέτρεψε στον εκπαιδευτικό να κάνει μάθημα χωρίς να κάνει μάθημα; Τότε γιατί προ του ιού κάναμε κανονικό μάθημα με φυσική παρουσία αντί να αφήνουμε τα παιδιά να διαβάζουν μόνα τους τα βιβλία τους, μπορείτε να μου εξηγήσετε; Παρακαλώ υποστηρίξτε αυτό που λέτε. Παραθέστε εδώ σύνδεσμο από εγκύκλιο ή ΚΥΑ που αναφέρει ρητά αυτό που λέτε. Αν ισχύει θα τρελαθούμε τελείως.

  5. Χαλαρα παιδια

    Πρωτον καμια εξ αποστασεως τηλεδιασκεψη ή οι αχρηστες πλατφορμες που τωρα που θα τελειωσει η καραντινα και θα ανοιξουν τα σχολεια θα δουλευουνε.,ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικη…Ουτε και το μαθημα τωρα το Πασχα,…>Ουδεις προκειται να εγκαλεστει για το ποσο πολυ ή λιγο ακι τι εκανε τον καιρο που ηατν κλειστα τα σχολεια;;;(Και η κοπελα ρε μεγάλε;;;Η κοπελα μην ξεχνα οτι ειναι δημοσια υπαλληλος ,εκτελει και μετα βγαινει παραπονουμενη κι αν δεν γουσταρει να παει στον ιδιωτικο τομεα να δουλεψει αν δει τη γλυκα…Ο Θεος ξερει ,ή ο λενιν,ηντα γλωσσα εβγαλε στον διευθυντη με υφος χιλιων καρδιναλιων!!!)

    Δευτερον ΠΕ08 ειναι η δασκαλα δηλαδη καλλιτεχνικων,εχει σημασια;;;ΜΕΓΑΛΗ

    Τριτον ειναι η ιδια ιστορια που ξεκινησε την προηγουμενη βδομαδα και προσπαθουνε να την κρατησουνε ζεστη τα κομματοσκυλα

    Τεταρτον αυτοι που οχυρωμενοι δεν ξερω κι εγω σε ποιες κομματικες «περγαμηνές» δεν σηκωσανε ουτε το δαχτυλακι τους να κανουν μια προσπαθεια,αυτο για το μειλ,ΑΝ θελουμε το πιστευουμε,θα το βρουνε μπροστα τους απο του χρονου αφου αυτοι ΔΕΝ θα ξαναπροσληφθουνε σαν ειδικοτητες αφου ΤΟ πειραμα πετυχε και μπορει καλλιστα να κανουν τηλεδιασκεψη στα κοπελια,ενα λαπτοπ ανα 50 μαθητες δεν ειπανε,και να μην ξαναπροσλαβουν ειδικοτητες σαν την κοπελα που κλωτσα, σε απομακρυσμενα μερη…

    Πεμπτον ,ως συνηθως «μονοι μας με τα χερακια μας θα βγαλομε τα ματακια μας»

    Εκτον «φοδιαδες των αλων ,Αμερικανοι!!!»

  6. Mια χαρα το εκανε η δασκαλα και καλυτερα email , δεν ηταν υποχρεωμενη ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΙ!

    Aυτοι εκει στη πληροφορικη δυστυχως δεν ειχαν προετοιμασει ποτε εστω τα παιδια στον χειρισμο των υπολογιστων , οπως επισης ενα απλο κλασμα λιγοι γονεις μπορουν να το γραψουν σε ενα κειμενογραφο. Πολλα θεματα , πολλα προβληματα που δυστυχως κατω απο αυτη την πιεση ηταν και ειναι λογικο να συμβουν.Αυτοι που κανουν καταγγελιες αυτου του ειδους εχω να πω οτι ειναι ^%^&^*&*.Και εχουν λυσει τα προβληματα τους και ασχολουνται με ….

    Ενημερωτικα δασκαλος δεν ειμαι , στους υπολογιστες ειμαι expert!!
    πολλα θα μπορουσα να γραψω αλλα βαριεμαι…..

  7. κ. Βασιλακακου, Βασιλικη, ο ασχετος η οι ασχετη ειστε εσεις! Διδασκαλια εξ αποστασεως υπαρχει σε ολον το κοσμο, απο το 1938 υπαρχει στις ΗΠΑ. Εδω δεν ΗΠΑ, δασκαλοι, ειναι δημοσιοι υπαλληλοι (χωρια το δεκαευρω των ιδιαιτερων & δη στους μαθητες τους) με 12 βδομαδες αδεια! Η να στο κανω και λιανα επειδη ολοι εμεις ειμαστε ασχετοι, 12Χ5=60 μερες αδεια, μειον 7 αργιες πες 8 σαν πεσει η πρωτομαγια μεσα, εχουμε 52 μερες ΑΔΕΙΑ. Εαν εχει παραπονο, ελα να σε κανω σερβιτορα εποχιακη, 6 μερες η 7 μερες δουλεια, με επιδομα ανεργειας το χειμωνα και κανα μαυρο μεροκαματο στις εληες. Ειστε δασκαλοι διαλεξατε το επαγγελμα, σε πληρωνω, εγω, ο Μανωλης, η Παναγιωτα που τωρα τουρ. σεζον δεν υπαρχει και θα δουμε πως θα πορευτουμε και μεις και οι οικογενειες μας το χειμωνα. Το Γιαννακη μου περιμενε με αγωνια πως και πως τα μαθηματα στο eshool. 2 εργασιες την βδομαδα, 10 βιντεακια στο you tube. Ποιον κοροϊδευεις; Η εργασιμη μερα για τους μαυρους ειναι 39-40 την βδομαδα! Καθεστε και πληρωνεστε, η 2 εργασιες πανω απο 2 ωρες δεν σας παιρνουν! Τις αλλες τι κανετε; Μιλαω για εργασιμη μερα, που θα πληρωθειτε, πινετε καφε ειστε στο fb και στο κινητο κατηγορωντας το συστημα, την πρωτοβαθμια, τον υπουργο, και ολους τους αλλους; Και εαν ειναι κοπελια, γιατι βλεπω οτι εισαι συναισθηματικη, που να μην εχουνε ιντερνετ και χαζοκουτο (κομπιουτερ) γιατι δεν τηλ. στην διευθυντρια να ανοιξεις το γραφειο και να εκτυπωσεις τις ασκησεις το Γιαννη του Γιωργου και τση Χαρικλειας, πουν δεν εχουνε ‘ΓΛΗΓΟΡΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ’ οπως το λες και να επικοινωνησεις με τους γονεις να ΄’ρθουνε να τσι παρουνε απο τα καγκελα του σχολειου, την συμφωνημενη ωρα. Και το ιδιο θα γινει η παραδοση! 1,5μετρο αποσταση οπως λενε, και την ωρα που επρεπε να δουλευεις και σε πληρωνουμε! Αλλα κλεισανε τα σχολεια υπηρχε ενα χαος (ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ) με την εκπαιδευση εξ αποστασεως και εσυ πηγες στο χωριο σου, αν εισαι αναπληρωτρια, ή στο σπιτι και τα ριξες στο κοκορα! Αμε θα΄χεις το Γιαννακη μου να σε κουζουλαινει! Α πα πα, τι μας κανανε τα μνημονια στα 50 με ανηλικο η στα 45 θα΄χαμε φυγει. Οσο για το γληγορο ιντερνετ, να τα λες στους ασχετους! Παλια ειχαμε ISDN 64kbps και μοντεμς 33κ6 και 56ρια και γινοτενε δουλεια! Αμε τωρα ομως δεν γινεται γιατι για προχειροτητα βαζουμε βιντεακια στο κοπελια! Copy Paste κανουμε και στα Ελληνικα «Αντιγραφη/Επικολληση», και βλακες ας σε πληρωνουν, οπως και υμεις να κανουμε ονειρα οτι τα παιδια μας θα μορφωθουν. Εγω βεβαια κατεω οτι σα γυρισετε μερικοι πισω θα ξεσπασετε στα κοπελια μας για να καλυψετε την υλη.

    Για ΠΑΡΑΚΑΤΩ αγαπητη: Δεν φταιτε μονο εσεις, αλλα το υπουργειο μαλλον τα υπουργεια, γιατι δεν ειναι μονο το της παιδειας, αλλα και το της Πολιτικης Προστασιας/Διαχ. Κρισεων που απο χρονια τωρα επρεπε να’χανε κανει πλανα/σχεδια! Σεισμος, φωτια, δεν επρεπε να περιμενουμε τον κορονοιο! Τα κοπελια πρεπει μετα το πρωτο σοκ να συνεχισουν, τοσες κυβερνησεις προοδευτικες περασανε, δεν το σκεφτηκε καμμια; Να σας εκπαιδευσει, να δημιουργησει τραπεζες δεδομενων, δλδ μαθηματων για ναμπορουν τα κοπελια ολης της Ελλαδας να συνεχισουν μετα το πρωτο σοκ! Και παμε και λιγο παρακατω, σχολεια με μαθητες λιγοτερους απο 20 δεν θα πρεπε να λειτουργουν, εαν η ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ηταν οργανωμενη, και οχι και τα ψιλοπασαλλειματα της ΕΤ2.

    Και επειδη νομιζγ οτι εισαι εκπαιδευτικος, γραψε που 100 φορες: ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ, παρα να μας προσβαλεις, χωρις ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ και ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ!

  8. Περα απο το τι ειναι υποχρεωμενος καποιος να κανει κατι ή όχι υπάρχουν και κάποιοι ηθικοί κανόνες ..ΟΤΑΝ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ οφειλει να προσφερει και να αξιοποιησει οτι μπορει και οτι της προσφερεται…Δεν μπορουμε να μιλαμε για καταπατηση εργασιακου ωραριου ρε αριστερα απολειφαδια οταν δεν κανουμε ουτε το μισο ωραριο απο οσο θα επρεπε…Ναι το Υπουργειο λεει να επιλεξουμε εμεις με τι μεσο θα δουλεψουμε ΟΧΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ …ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ να υπαρχει τετοια ανεργια τετοια κριση και ολοι οι αριστεροι αδαεις και ψηφιακα αναλφαβητοι κηφηνες να φερνουν συνεχεια προσκομματα και να βρισκουν τη χαρα τους με τετοιες δημισιευσεις. Ν Τ Ρ Ο Π Η αν δε θελετε να δουλευετε κατω απο αυτες τις διαιτερες και απαγκοσμιες συνθηκες δηλωστε παραιτηση ρε ρεμαλια να μπουν να δουλεψουν τα νεα παιδια με ορεξη γνωσεις και δεξιοτητες και παντε να κανετε ροκα σας στον διάολο …μας κανετε τους υπολοιπους ρεζιλι ..

  9. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ μια χαρα ειναι πλατφορμες ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ αρκει να στρωσετε τον καλοταισμενο κωλο σας κατω και να στρωθειτε να δουλέψετε ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ οχι γιατι ειστε τα αποπαιδα του Σταλιν!

  10. Αδερφουλη χαοθηκες λιγο, παρε κανα υπογλωσσιο, μην προσβαλλεσαι και γραφεις κατεβατα που δεν διαβαζονται.

  11. Η εκπαιδευτικός προφανώς έκανε ότι κάνei η πλειοψηφία εκπαιδευτικών στο Ελληνικό δημόσιο Αθμια+Βθμια: αντι να μπει να κάνει σύγχρονη δλδ ΜΑΘΗΜΑ όπως σε ΟΛΗ την ΕΕ κ την Β. Αμερική έστειλε ένα mail-ξεροκόματο κ πληρώθηκε 1000+ πλήρη ασφάλιση.

    Oι δικαιολόγιες που προβάλουν ΔΟΕ κ ΟΛΜΕ όπως Education inequality κ προσωπικά δεδομένα είναι θέματα που υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ αλλά σε καμία χώρα ο εκπαιδευτικός ο οποίος ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ αρνείται να κάνει σύγχρονη γιατί από τους 300 μαθητές 5 δεν έχουν ιντερνετ!!! Τα πρωτόκολλά κ οι πλατφορμες του Υπ.Παιδείας είναι copy paste από ΕΕ. Η Ελλάδα είναι ΠΑΝΩ από το μέσο όρο κ σε συνδέσεις στο internet κ σε smartphones klp.

    Ποιος ασχολείται με το αν γίνεται μάθημα? ΚΑΝΕΙΣ!!!Γιατί?
    1. Οι γονείς έχουν σταματήσει να ασχολούνται, άλλωστε τα φροντιστήρια είναι όλα online από την πρώτη μέρα. Και πριν από τα φροντιστήρια μαθαίνανε γράμματα τα παιδιά τους και τώρα.

    2. Οι μαθητές πάλι δεν περιμένουν ούτε το lower να παρουν από το σχολείο ούτε σε ΑΕΙ να περάσουν. Κοροιδεύουν τους καθηγητές όπως ακριβώς έκανα κ πριν κ πάνε στο φροντιστήριο.

    3. Η κυβέρνηση φοβούμενη τις αντιδράσεις , αντι για να φερθεί όπως μια χώρα ΕΕ, φέρεται για άλλη μια φορά ως Ουγκάντα κ κάνει την σύγχρονη εκπαίδευση «προαιρετική» κ πληρώνει ένα στρατο ΔΥ, τον πολυπληθέστερο ΟΛΩΝ στο Υπ. Παιδείας από την τσέπη των φορολογούμενων κ όλα καλά. Έτσι κι αλλιώς τα δικά τους παιδιά πάνε στο Κολέγιο Αθηνών που κάνει μάθημα από την πρώτη μέρα. Τα παιδιά της μεσαίας τάξης(ψηφοφόρων) πάνε φροντιστήριο κ μένει ένα μικρο ποσοστό που δεν πάει φροντιστήριο που για αυτά δεν νοιάζεται ΚΑΝΕΙΣ κ διαβάζουν σεντόνια-επιστολές καθηγητών τους για «αλληλεγγύη», για εκπαιδευση 2 ταχυτήτων!! αλλά στο «κομπιούτερ» να τους κάνουν μάθημα ΔΕΝ μπαίνουν.

  12. ΚΑΘΕ ΚΑΤΙΝΑ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ «ΠΕΤΡΟΒΟΛΗ» ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΣΤΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ…..ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΥΡΑΤΣΑ ..ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΥ…..ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ….ΔΗΛ.ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ!! ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΤΕ??? ΟΧΙ ΗΣΟΥΝ ΤΕΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΜΕ 7-8 ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΤΩΡΑ ΠΕΤΑΣ ΠΕΤΡΕΣ ΣΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ…ΚΟΙΤΑ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΚΑΗΚΕΣ ΜΗ ΤΟ ΚΑΙΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ…ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ)ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ….ΚΑΙ ο νοών νοείτο !!!!

    1. Ο νοών νοείτο, πράγματι. Ήρθε ο κάθε εξυπνάκιας να πει τους άλλους κομπλεξικούς νομίζοντας ότι έτσι θα αντισταθμίσει την ένδεια επιχειρημάτων του. Κοφ’τα αστειάκια φίλε γιατί έχει παρατραβήξει το πράγμα. Έγραψες ένα ασυνάρτητο κατεβατό γλείφοντας τους συνδικαληστές λουφατζήδες που βρίσκουν αφορμές να πληρωθούν με την ελάχιστη δυνατή προσπάθεια και περνιέσαι για αλληλέγγυος. Έλεος. Ούτε μια λέξη που να βγάζει νόημα δεν έγραψες.

  13. Άκου τι σκαρφίζονται για να λουφάρουνε. Ακυρώνει λέει το καθολικό της εκπαίδευσης. Στην εποχή που τα 11χρονα έχουν σμαρτφον. Ό,τι πείτε παιδιά. Ενώ με το μέιλ που στέλνεις δεν χάνεται το καθολικό ας πούμε, στο μέιλ έχουν όλοι οι μαθητές πρόσβαση. Πες απλά ότι δε κάθεσαι να ασχοληθείς και ασ’τα σάπια. Μήπως η εναλλακτική, του να μη κάνει ΚΑΝΕΙΣ μάθημα, δεν παραβιάζει το καθολικό της εκπαίδευσης; Μήπως τα κανονικά μαθήματα που απαιτούν φυσική παρουσία δεν παραβιάζουν το καθολικό της εκπαίδευσης όταν κάποιοι γονείς πρέπει να πληρώσουν απ’την τσέπη τους βενζίνες για να πάει σχολείο το παιδί; Οι βλακείες των δικαιωματιστών θα μας τρελάνουν τελείως. Το υπουργείο έχει πάρει φωτιά προσπαθώντας να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα («κανένα μέτρο στήριξης» λένε όταν το υπουργείο ήταν αυτό που έκατσε κι έστησε όλο το σύστημα για πάρτη τους) κι αυτοί οι απίθανοι απλά κάθονται και κρίνουν περιφρονητικά. Μη πω τίποτα και για τις πάγιες παπαριστερίλες που πέταξαν για το δαίμονα της αξιολόγησης και τα ωράρια (τα οποία αν δε κάνω λάθος ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ). Συσπειρωνόμαστε αγωνιστικά για το καθισιό μας. Μπράβο σύντροφοι δε μας πιάνει κανένας.

  14. μερικές σκέψεις διαβάζοντας τα σχόλια…
    1. το υπουργείο έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν με όποιον τρόπο είναι εφικτός με τους μαθητές τους, άρα και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Δεν καταλαβαίνω που είναι το παράνομο των ενεργειών της δασκάλας.
    2. Το ΠΕ08 είναι η δασκάλα των ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ. Τι μάθημα και ασκήσεις θα μπορούσε να κάνει στα καλλιτεχνικά μέσω υπολογιστή? ήμαρτον πια…όλοι τιμητές όλων….

  15. Να κάνω και γω το ντετέκτιβ….δεδομένα:
    1. Δεν υφίσταται αναφορά προϊσταμένου προς υφιστάμενο. Θα πρέπει να είναι είτε υπηρεσιακό σημείωμα οπου θα καλεί τη δασκάλα να δώσει εξηγήσεις ή κλήση σε απολογία όπου εκεί θα αναφέρεται υποχρεωτικά και το ενδεχόμενο παράπτωμα.
    2. Απ’ όσο γνωρίζω δεν υπάρχει καμία υποχρέωση συμμετοχής εκπαιδευτικού στην τηλε-εκπαίδευση, είτε ασύγχρονη (email) είτε σύγχρονη. Η συμμετοχή είναι εθελοντική και η μη συμμετοχή δεν συνιστά παράπτωμα.
    3. ΠΕ18 είναι «καλλιτεχνικού»… σε δημοτικό… δηλαδή λίγα πράγματα εξ’ ορισμού απο άποψη εργασίας και προφανώς, από το κείμενο συμπαράστασης, αριστερών / επαναστατικών καταβολών.
    4. Οι γονείς θέλουν τα παιδιά απασχολημένα γιατί τους έχουν πρήξει.
    Συμπέρασμα: Η δασκάλα στέλνει εμαιλ με τις όποιες εργασίες και δεν ασχολείται άλλο. Μάλλον έχει κάνει περισσότερα από πολλούς άλλους εκπαιδευτικούς που δεν ασχολήθηκαν καθόλου επικαλούμενοι αδυναμίες αλλά από την άλλη δεν απασχολεί τα παιδιά ονλάιν. Είτε από αναφορές των γονέων είτε λόγω των καταβολών της δασκάλας η διευθύντρια συντάσσει ένα έγγραφο το οποίο στην καλύτερη περίπτωση είναι συμβουλευτικό στη χειρότερη -που εδω θα έχει άδικο γιατί δεν υπάρχει παράπτωμα- την καλεί σε απολογία. Η δασκάλα μπορεί απλά να απαντήσει στο έγγραφο οτι «εκπληρώνω στο ακέραιο και σύμφωνα με τις εγκυκλίους τα καθήκοντά μου» και το θέμα κλείνει εκεί αφού δε στοιχειοθετείται παράπτωμα και η διευθύντρια αναγκάζεται και αποδέχεται το λάθος να την καλέσει σε απολογία. Εδω μπαίνει το παρεάκι των διεκδικητών των δικαιωμάτων του λαού. Πιάνουν το θέμα, το ξεχειλώνουν και βγάζουν μια ιστορία για να υποστηρίξουν τα δίκια που δεν έχουν. Ανακατεύουν προσωπικά δεδομένα, ίσες ευκαιρίες κλπ σάλτσες αλλά ο καυγάς είναι ο εκπαιδευτικός είναι ιερή αγελάδα και δε θέλουμε αξιολόγηση.
    Το τελικό αποτέλεσμα το βλέπουμε στα σχόλια…το -όποιο- δίκιο της δασκάλας χάνεται και ο αριστερο-συνδικαλισμός ξεγυμνώνεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook