Έφτιαξαν… ομάδα οι «11» γαλάζιοι του ΟΠΕΚΕΠΕ

έφτιαξαν-ομάδα-οι-11-γαλάζιοι-του-οπ-2308158
ΕUROKINISSI

Είναι λογικό να έχει δημιουργηθεί γκρουπ στο WhatsApp, στο οποίο συμμετέχουν οι 11 βουλευτές που είναι στη δικογραφία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, όπως αποκαλύπτει σήμερα η «Καθημερινή». Με αυτόν τον τρόπο οι βουλευτές μπορούν να καθορίζουν εύκολα και γρήγορα την κοινή «γραμμή» απέναντι στα ΜΜΕ, αλλά και στο Μέγαρο Μαξίμου.

Το ενδιαφέρον είναι ότι κάποιοι εξ αυτών έλεγαν σε συνομιλητές τους ότι οι διάλογοι είναι ιδιαιτέρως σκληροί, καθώς οι βουλευτές νοιώθουν πως έχουν κρεμαστεί στα «μανταλάκια» χωρίς να έχουν την ευθύνη για όσα τους καταλογίζονται.

Ε και να διαρρεύσουν οι διάλογοι, τι έχει να γίνει…

iEidiseis.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook