Έχασαν το εμβόλιό της ανάμεσα στους… ΑΜΚΑ – Χανιώτισσα σε ψηφιακές περιπέτειες με το ελληνικό δημόσιο

Σε έναν κυκεώνα γραφειοκρατίας με αιτήσεις, νέες αιτήσεις, τηλεφωνήματα, επισκέψεις σε ΚΕΠ και μηδενικό αποτέλεσμα, βρίσκεται μια Χανιώτισσα, η οποία, παρά το ότι έχει κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου από τον Μάιο ακόμα, αδυνατεί να εκδώσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού.

Η κυρία Μαλαματένια Λεντάρη, η οποία κάνει την καταγγελία στο zarpanews.gr, έχει απαυδήσει πια από την κατάσταση που έχει βρεθεί και ζητάει επιτέλους να δοθεί μια λύση. Η περίπτωσή της είναι ιδιάζουσα, αλλά η ταλαιπωρία στην οποία έχει υποβληθεί είναι μεγάλη.

Η καταγγέλλουσα στο παρελθόν είχε δύο ΑΜΚΑ, αλλά ο ένας καταργήθηκε επίσημα πριν από δύο χρόνια. Παρόλα αυτά, για να κλείσει το ραντεβού για τον εμβολιασμό, αναγκάστηκε να  χρησιμοποιήσει τον ακυρωμένο ΑΜΚΑ, γιατί ήταν ο μόνος που δεχόταν το σύστημα για να κλείσει ραντεβού. Ο νέος ΑΜΚΑ που είχε δεν γινόταν δεκτός.

Εμβολιάστηκε κανονικά, κάνοντας τη δεύτερη δόση στις 7 Μαΐου.

Όταν όμως πήγε να εκδώσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού, το σύστημα δεν της το επέτρεπε, ούτε στον νέο ούτε στον παλιό ΑΜΚΑ.

Αναφέρει η κα Λεντάρη στο zarpanews.gr:

“Έγινε η πρώτη αίτηση για διόρθωση του προβλήματος στις 21/05/2021 μέσω του gov.gr από εμένα και την ίδια μέρα αποτάθηκα και σε τοπικό ΚΕΠ όπου έκανα δεύτερη αίτηση με το ίδιο σκοπό.

Ως τις 09/06/2021 δεν είχα καμία απάντηση σε e-mail ούτε στην πλατφόρμα του gov.gr, όταν επικοινώνησα τηλεφωνικά με το ΚΕΠ ούτε αυτοί είχαν απάντηση, κι έτσι έκανα 3η αίτηση.

Δύο εβδομάδες αργότερα κατάφερα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης όπου με διαβεβαίωσαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί γρήγορα.

Στις 06/07/2021 συνδέομαι στην πλατφόρμα του gov.gr όπου βλέπω πως πλέον, στο ενεργό μου ΑΜΚΑ γράφουν ότι έχω κάνει μία μόνο δόση του εμβολίου και στο ανενεργό μου ΑΜΚΑ (στο οποίο είχε κατοχυρωθεί το ραντεβού του εμβολιασμού) γράφει ότι δεν είχα εμβολιαστεί.

Ξανακάνω άμεσα αίτημα για διόρθωση του λάθους εξηγώντας άλλη μία φορά ότι έχω εμβολιαστεί και με τις δύο δόσεις και αποστέλλω το ιατρικό ιστορικό εμβολιασμού υπογεγραμμένο από τον υπεύθυνο ιατρό του 2ου Κέντρου Υγείας Χανίων στο οποίο εμβολιάστηκα, όπου φαίνεται ότι έχω κάνει και τις δύο δόσεις.

Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης μου λένε τελικά ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά έχω διπλό ΑΜΚΑ και έχουν στείλει την υπόθεση στην ΗΔΙΚΑ για να διορθωθεί ο ΑΜΚΑ.

Επιμένω λέγοντας ότι ο ΑΜΚΑ έχει ήδη καταργηθεί…

Από την άλλη μεριά της τηλεφωνικής γραμμής ακούω κοφτά και εκνευρισμένα ότι η υπόθεση έχει πάει στην ΗΔΙΚΑ.

Μου κλείνουν τη γραμμή.

Επικοινωνώ άμεσα με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) για να επιβεβαιώσω αυτό που ήδη γνωρίζω, ότι το 2ο ΑΜΚΑ είναι ακυρωμένο από παλιότερα.

Πράγματι μου το επιβεβαιώνουν και τηλεφωνικά (έχω ήδη στα χέρια μου έγγραφο που λέει ότι είναι ακυρωμένο).

Ξαναρχίζω προσπάθειες να πιάσω γραμμή στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης…”

Τελικά, της είπαν ότι θα την πάρουν τηλέφωνο εκείνοι. Κι από τότε, σιωπή…

Στο μεταξύ, η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει διάφορα μέτρα και το πιστοποιητικό εμβολιασμού γίνεται απαραίτητο για πλήθος χρήσεων και ένας πολίτης που έχει εμβολιαστεί πλήρως εδώ και δυόμισι μήνες, δεν μπορεί να αποδείξει αυτά που δεν χρειάζεται καν να αποδεικνύει.

Η κα Λεντάρη τώρα δεν μπορεί να βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο σε κατάστημα που διατηρεί η οικογένεια, ενώ χρειάζεται να κάνει τεστ κορονοϊού για να ταξιδέψει, αν και έχει εμβολιαστεί. Και σε όποια άλλα μέτρα ενδεχομένως ανακοινωθούν και θα αφορούν εμβολιασμένους, δεν θα έχει τρόπο να αποδείξει την αλήθεια.

Μπορεί να μιλάμε για ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ώρες ώρες όμως η παλιά, κακή ελληνική πραγματικότητα ξεπροβάλλει πίσω από τα όμορφα σάιτ. Και αποκαλύπτεται η γραφειοκρατική ζούγκλα, που μάλλον δεν έχει πάει πουθενά, αλλά έχει απλά κρυφτεί κάτω από ένα ψηφιακό χαλί.

Θα δώσει κανείς μια λύση;

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ