Δύο παραστάσεις στον Δημοτικό Κήπο στο σημερινό πρόγραμμα του 11ου Dance Days Chania

δύο-παραστάσεις-στον-δημοτικό-κήπο-στ-1259610

Συνεχίζεται το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού Dance Days Chania, το οποίο ξεκίνησε στις 18 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί στις 1 Αυγούστου, παρουσιάζοντας πολλές και ποικίλες δράσεις.

Σήμερα, Σάββατο 31 Ιουλίου, το Dance Days Chania προτείνει ένα σύνολο δράσεων στον Δημοτικό Κήπο Χανίων. Οι Clementine Telesfort και Lisard Tranis «ανοίγουν» την βραδιά με ένα έργο για όλη την οικογένεια σε σχέση με το οπτικό μας πεδίο και την αλλοίωση του μέσα από τη συνεχή μας επαφή με τις συσκευές. Στη συνέχεια μια νέα συνεργασία με τη Στέγη Χορού Λεμεσού Κύπρου και της ενότητα «Moving The New»- Abroad με την παρουσίαση 2 έργων εν εξελίξει. Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με μία ανοιχτή συζήτηση γύρω από τους νέους καλλιτέχνες και τις ανάγκες/ ευκαιρίες του χώρου.

Clémentine Télesfort & Lisard Tranis , «Scotoma»

31 Ιουλίου | 19:00 | Δημοτικός Κήπος Χανίων

Δελτία εισόδου: https://www.ticketservices.gr/event/ddc-clementine-telesfort-lisard-tranis-scotoma/?lang=el

Το σκότωμα είναι μια περιοχή στο πεδίο της όρασης την οποία έχουν όλα τα θηλαστικά και στην οποία δεν υπάρχουν κύτταρα φωτοϋποδοχέων, γι’ αυτό και ονομάζεται αλλιώς τυφλό σημείο.

ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ;

Το Scotoma είναι μια παράσταση χορού η οποία μιλάει για την προσοχή. Μια πρόσκληση να αναστοχαστούμε τι τραβάει την προσοχή μας και τι την κατευθύνει. Μπορούμε να προσλάβουμε αυτό που παίρνουμε ως δεδομένο ή να παρατηρήσουμε αυτό που είναι κρυμμένο σε πρώτη ματιά; Το Scotoma μας προσκαλεί να παρατηρήσουμε την συνάντηση δυο ανθρώπων που βυθίζονται στον δικό τους κόσμο. Θα δώσουν ο ένας στον άλλον τη δυνατότητα να ανακαλύψουν άλλες οπτικές, επιτρέποντας τους έτσι να διευρύνουν το βλέμμα τους προς το άγνωστο. Θα είναι όμως πραγματικά ικανοί να το εκτιμήσουν; Ή θα καταλήξουν να χάσουν μέρος της όρασης του;

Σκηνοθεσία & ερμηνεία: Clémentine Télesfort & Lisard Tranis

Πρωτότυπη μουσική: Otis Jones

Σκηνογραφία: Diego Sinniger De Salas

Εξωτερικό μάτι: Hansel Nezza

Συμπαραγωγή: Danseu Festival, La Barceloneta Civic Center, l’Estruch Creation Factory

Με την υποστήριξη: NunArt Guinàrdo

Ειδικές ευχαριστίες: Iris Borràs Anglada, Valentine Ezavin, Valentina Azzati

Είσοδος ελεύθερη [περιορισμένος αριθμός θέσεων]

Δράση στην πόλη | Παραστάσεις – Ενότητα Νέοι δημιουργοί- Στέγη Χορού Λεμεσού
Moving the New Abroad

31 Ιουλίου | 20:00| Δημοτικός Κήπος Χανίων

Δελτία εισόδου: https://www.ticketservices.gr/event/ddc-moving-the-new-abroad-belinda-papavasiliou-maria-kasapi/?lang=el

Μπελίντα Παπαβασιλείου/ Belinda Papavasiliou – This is very specific

(μέρος της έρευνας Vibrant Matter)

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος φιλοξενίας Moving the Νew στην έρευνα της Vibrant matter, η Μπελίντα Παπαβασιλείου εξερευνά την επιρροή των αντικειμένων και των υλικών στη δημιουργία χορογραφικών καταστάσεων μέσα στο χώρο. Η πρακτική της βασίζεται στο παιχνίδι και τον πειραματισμό με τα υλικά και τις διαφορετικές τους ιδιότητες, οι οποίες καθοδηγούν και διαμορφώνουν την χορογραφία. Το ενδιαφέρον της είναι τόσο στο τι συμβαίνει στη διαδικασία όπου το σώμα αλληλεπιδρά με τα υλικά και τα αντικείμενα, όσο και στο τι παραμένει στον χώρο μετά από αυτήν την αλληλεπίδραση ως χορογραφική εγκατάσταση.

κάποιος είπε ότι ούλλα πρέπει να φαίνουνται εύκολα όταν σε βλέπει ο κόσμος αλλά

τούτη έννεν παράσταση

έννεν το στήσιμο

έννεν συμβάν

έννεν μια εκδήλωση

τζαι τούτο έννεν η διαδικασία ούτε η δουλειά ούτε κάτι ενδιάμεσο

τζαι τούτη έννεν χορεύτρια

έννεν εργάτρια, έννεν ερμηνεύτρια, έννεν εκτελέστρια

τζαι τουτο σίουρα εννεν αντικείμενο, εννεν ύλη, εννεν γλυπτό

έννεν σώμα

τζαι τούτο σίουρα έννεν

ένα τυχαίο (οποιοδήποτε) αυκό.

μπορεί να εν κάτι

που εν εφτασε κάπου ακόμα

ένιξερει τι ένει ακόμα

τζαι τούτο νομίζω, μπορεί να εν κάτι που εν έσιει κανένας τον έλεγχο

τζαι μπορει να εν εντάξη

μπορεί να εν εντάξη νομίζω

αν εν κάτι τζαι ενεν κάτι ατ δε σειμ ταιμ

Το πρότζεκτ WOLF 0R-54 που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος φιλοξενίας Μoving the New, είναι μια χορογραφική έρευνα της Μαρίας Κασάπη που βασίζεται στο πως το ανθρώπινο ον επηρεάζεται από την δημιουργία μιας καινούργιας ανθρώπινης σχέσης και εξερευνά πως μπορεί να μεταφραστούν σε κίνηση οι διαφορετικές ποιότητες και τα στάδια αυτής της σύνδεσης και της ένωσης.

Ο φόβος φθείρεται

Ενώ ο σεβασμός

Όλο και μεγαλώνει

Όταν ο άλλος βλέπει

Διότι ο χρόνος

Εργάζεται με το υλικό

Που δένει τους ανθρώπους

Όλο και πιο στενά

Ακόμα κι αν είναι

Σε μεγάλη απόσταση

Γιατί είναι μαζί

γιατί όσο πιο κλειστός

είναι ο χώρος

τόσο πιο έντονες

είναι οι σχέσεις

ακόμα κι οι ανθρώπινες.

-Σ. ΝΤΡΈΚΟΥ/Ν. Λυγερός

Πως ο άνθρωπος επηρεάζεται σωματικά και ψυχικά από ένα άλλο ανθρώπινο ον;

Πως συμβαίνει συνειδητά ή ασυνείδητα η επήρεια αυτή;

Έχουν επιλογή πως ή πόσο θα επηρεαστούν;

Ποιο υπερισχύει στο τέλος το συνειδητό ή το ασυνείδητο;

Ερμηνεύτριες: Έμιλυ Κάτλερ , Ελισάβετ Παναγιώτου

Λίγα λόγια για την ενότητα:

To πρόγραμμα «Moving the New» της Στέγης Χορού Λεμεσού αποτελεί ένα πρόγραμμα καλλιτεχνικής φιλοξενίας επιλεγμένων καλλιτεχνών που διαμένουν και εργάζονται στην Κύπρο, διάρκειας 7 μηνών επιχορηγούμενο από τις Πολιτιστικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου. Το πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο την καλλιτεχνική ανάπτυξη και εξυπηρετεί τους στόχους της Στέγης Χορού Λεμεσού οι οποίοι επικεντρώνονται στην ενθάρρυνση και συνεχή εξέλιξη των καλλιτεχνών των παραστατικών τεχνών, στη συμμετοχή τους στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή χορευτική/καλλιτεχνική πραγματικότητα καθώς και στην ανάπτυξη κοινού.

Μέσα από την ενότητα “Μoving Abroad” οι επιλεγμένοι καλλιτέχνες έχουν την ευκαιρία να φιλοξενηθούν για 5 μέρες σε κέντρα/οργανισμούς/θεσμούς παραστατικών τεχνών του εξωτερικού που έχουν κοινό όραμα με την Στέγη Χορού Λεμεσού. Στη διάρκεια της φιλοξενίας τους, καλούνται να εξελίξουν περαιτέρω την έρευνα τους, να παρουσιάσουν τα πρότζεκτ τους καθώς και να μοιραστούν την καλλιτεχνική τους διαδικασία με την κοινότητα του τόπου που φιλοξενούνται.

Είσοδος ελεύθερη [περιορισμένος αριθμός θέσεων]

– Η προσέλευση του κοινού ξεκινά 60 λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα της παράστασης. Ολοκληρώνεται εφόσον συμπληρωθούν οι θέσεις και αφού ξεκινήσουν οι δράσεις. Κατόπιν έναρξης, οι θεατές δε θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον χώρο των καθήμενων.

http://dancedays.gr/ | https://www.facebook.com/DanceDaysChania/ | https://www.instagram.com/dancedayschania_festival/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook