Δήμος Χανίων: Περισσότερα από 15.500 αιτήματα πολιτών έχουν διεκπεραιωθεί σε δύο χρόνια μέσω της ιστοσελίδας

δήμος-χανίων-περισσότερα-από-15-500-αιτήμα-1280962

Περισσότερα από 15.500 αιτήματα πολιτών έχουν διεκπεραιωθεί τα τελευταία δύο χρόνια μέσω των 150 ηλεκτρονικών υπηρεσιών της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων, όπως εκανε γνωστό η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου Χανίων, Σεβαστή Πολυχρονάκη, κατά την παρουσίαση της ανανεωμένης ιστοσελίδας του δήμου www.chania.gr που πραγματοποιήθηκε μέσω ζωντανής διαδικτυακής εκδήλωσης (live-streaming) στα επίσημα κανάλια του δήμου στα social media.

Την αναβαθμισμένη ιστοσελίδα παρουσίασαν ο δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης μαζί με τον αντιδήμαρχο, αρμόδιο για θέματα Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών Τάσο Αλόγλου, υπηρεσιακά στελέχη και συνεργάτες, του δήμου.

Όπως επεσήμανε κατά την τοποθέτησή του ο δήμαρχος Χανίων, πρόκειται για μια προσπάθεια, που διήρκησε ενάμιση χρόνο, με βασικό στόχο τη μετάβαση του δήμου στη νέα ψηφιακή εποχή. «Ο τρόπος λειτουργίας της ιστοσελίδας άλλαξε ριζικά, παρέχοντας στους πολίτες ένα εργαλείο για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και πληροφόρησης από το δήμο μας, εξ ολοκλήρου ψηφιακά», τόνισε ο κ. Σημανδηράκης.

«Η ανανεωμένη ιστοσελίδα αποτελεί μόνο την αρχή για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δήμου. Γίνονται σταθερά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, δίνοντας στα Χανιά τον τίτλο της έξυπνης πόλης για το 2022, κάνοντας επενδύσεις 5 εκατομμυρίων ευρώ σε έργα, που αφορούν τόσο τις έξυπνες πόλεις, όπως η ελεγχόμενη στάθμευση όσο και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως υπηρεσίες πρόνοιας, καθαριότητας, αλλά και συμμετοχικότητας», επεσήμανε από την πλευρά του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Τάσος Αλόγλου.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης αναλύθηκε το ανανεωμένο λογότυπο του Δήμου Χανίων, εμπνευσμένο από τον Κύδωνα, ενώ δόθηκε έμφαση και στα νέα χρώματα του λογότυπου, εμπνευσμένα από τη θάλασσα και το φως, όπως εξήγησε η σχεδιάστρια γραφικών, ‘Αγκυ Τομαρά, ενώ για τη λογική της σχεδίασης και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε στην οργάνωση και εμφάνιση του νέου site, αναφέρθηκε ο ιδρυτής της αναδόχου εταιρείας, Βασίλης Βασιλειάδης.

Αναφορικά με την ιστοσελίδα, προστέθηκαν νέες λειτουργίες, με έμφαση στην ιστορία και τα καθημερινά νέα, ενώ παρέχεται η δυνατότητα απρόσκοπτης πρόσβασης από όλες τις συσκευές.

Όπως παρουσίασαν η υπάλληλος του Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Νατάσα Καραναστάση και ο συνεργάτης του Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου, Περικλής Κουκλάκης, η ανανεωμένη ιστοσελίδα είναι ομαδοποιημένη σε 5 βασικούς άξονες και εξυπηρετεί τους πολίτες, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το δημαρχείο, χάρη στην ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων. Επίσης, στην κατηγορία «Τα Χανιά μου» οι χρήστες ενημερώνονται για χρηστικά ζητήματα (καιρός, εφημερεύοντα φαρμακεία, χώροι στάθμευσης, κ.ά.).

Επισημαίνεται ότι ο Δήμος Χανίων διαθέτει ιστοσελίδα από το 1999, ενώ στην παρούσα φάση οι ημερήσιες επισκέψεις υπερβαίνουν τις 3.500 μοναδικές προβολές.

zarpanews.gr

2 thoughts on “Δήμος Χανίων: Περισσότερα από 15.500 αιτήματα πολιτών έχουν διεκπεραιωθεί σε δύο χρόνια μέσω της ιστοσελίδας

  1. ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ ΜΕ ……ΜΗ ΠΩ ΤΙ?
    ΔΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑ ΜΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ . ΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΛΑΕΙ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook