Δήμος Χανίων: Εργασίες αποκατάστασης και μόνωσης στο θέατρο “Δημήτρης Βλησίδης”

δήμος-χανίων-εργασίες-αποκατάστασης-1190124

Η Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου Χανίων (Κ.Ε.Π.ΠΕ.ΔΗ.Χ.-Κ.Α.Μ.), που έχει αναλάβει τη διαχείριση του θεάτρου “Δημήτρης Βλησίδης” στο Κουμ Καπί, προχωρά σε εργασίες αποκατάστασης του χώρου, με στόχο τη θωράκιση του θεάτρου από τις καιρικές συνθήκες.

Οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν στη μόνωση του κτηρίου εξωτερικά, περιμετρικά και τη μόνωση και στήριξη της οροφής με νέα υλικά. Η πρώτη φάση των εργασιών (στερέωση περιμέτρου στέγης και φθορών από την υγρασία) θα διαρκέσει 3 μήνες.

Στη συνέχεια, προβλέπεται η αποκατάσταση να επεκταθεί στο εσωτερικό του θεάτρου όπου θα επισκευαστούν οι φθορές του κτηρίου, θα τοποθετηθεί εκ νέου κλιματισμός, θα αντικατασταθεί ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός κ.α.

Κύριος στόχος είναι, όταν οι συνθήκες επιτρέψουν τη λειτουργία του, το θέατρο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των κατοίκων της πόλης.

Zarpanews.gr

3 thoughts on “Δήμος Χανίων: Εργασίες αποκατάστασης και μόνωσης στο θέατρο “Δημήτρης Βλησίδης”

  1. Μήπως συμπεριλαμβάνεται στις εργασίες και η επανεγκατάσταση των 4 εξωτερικών καμερών ασφαλείας που έχει πλέον στην αποθήκη η ΚΕΠΠΕΔΗΧ-ΚΑΜ από τότε που τις ξήλωσαν άρον-άρον προκειμένου να μην δώσουν σχετική Αναφορά στην ανεξάρτητη Αρχή (ΑΠΔΠΧ); Ενημερώνω τους συνδημότες μας πως στη σχετική Δίκη ο υπεύθυνος για την εγκατάστασή τους κρίθηκε «αθώος» αλλά δεν θα μάθουμε ποτέ εάν οι κάμερες τελικά ήταν «νόμιμες» ή «παράνομες». Ομοίως όπως έγινε και με τις εξωτερικές κάμερες στα σχολεία των Χανίων, αφού η ανεξάρτητη Αρχή αρχειοθέτησε την υπόθεση χωρίς να έχει αποφασίσει για το εάν οι κάμερες τελικά ήταν «νόμιμες» ή «παράνομες». Υπάρχει κανείς που αναρωτιέται πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμη εξωτερικές κάμερες σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια των Χανίων; Συμβαίνει κάτι που οι Χανιώτες δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί;

  2. Αφού είπαμε για τις κάμερες ας πούμε κάτι και για τα γκράφιτι, το ίδιο κάνει άλλωστε! Η κύρια δικαιολογία που ειπώθηκε τότε για την εγκατάσταση των 4 εξωτερικών καμερών στο κτήριο ήταν η αποφυγή των φθορών από τα γκράφιτι, τη μοναδική φθορά επί κτηρίου που δεν ενεργοποιεί το συναγερμό ασφαλείας – στο Θέατρο «Δ. Βλησίδη» υπήρχε ήδη συναγερμός ασφαλείας. Συνεπώς για να μην υπάρχει δικαιολογία για τις κάμερες αρκεί να μην υπάρχει το κοινωνικό πρόβλημα των γκράφιτι. Αυτό ακριβώς επιτυγχάνει η εφαρμογή του πρότυπου «Μοντέλου αντιμετώπισης του προβλήματος των γκράφιτι» στα Χανιά. ΟΧΙ γκράφιτι σημαίνει ΟΧΙ κάμερες.

  3. Δεν υπάρχει τίποτε προσωπικό εναντίον των γκραφιτάδων, όπως για παράδειγμα αυτόν που έγραψε επάνω στην μαύρη μεταλλική πόρτα του «Θεάτρου Βλησίδη», τον WAZ, της ομάδας γκράφιτι ΜΑΤΙ, ο οποίος και αυτός λόγω του «Μοντέλου» σταμάτησε πρόσφατα πολύ απότομα τη δράση του. Απλά για να μην υπάρχει το πρόβλημα των γκράφιτι δεν πρέπει να υπάρχουν στην πόλη γκραφιτάδες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook