Δημήτρης Φραγκάκης: Η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού παίζει σε δεκάδες μέσα στο εξωτερικό

Τους πυλώνες της νέας στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αλλά και τα άμεσα βήματα για την επανεκκίνηση του ορεινού τουρισμού, περιέγραψε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας την Παρασκευή στο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) στα Γιάννενα.

Ο κ. Φραγκάκης συμμετείχε στην πρώτη δια ζώσης συνάντηση των Προέδρων των Ξενοδοχειακών Ενώσεων – Μελών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων που δραστηριοποιούνται στην ορεινή – ηπειρωτική Ελλάδα.

“Η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού συνολικού προϋπολογισμού 25 εκατομμυρίων ευρώ βρίσκεται ήδη στον αέρα, παίζει σε δεκάδες μέσα του εξωτερικού, ακόμα και σε αεροπορικές εταιρείες και σε tour operators και αυτή η καμπάνια, έχει αναπόσπαστο κομμάτι της τις ορεινές περιοχές της χώρας”, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης

Την Παρασκευή, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ παραβρέθηκε στα εγκαίνια του εμβολιαστικού κέντρου Ιωαννίνων από τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ενώ το πρωί του Σαββάτου είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Ιωαννίνων Μωυσή Ελισάφ.

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ