Δημήτρης Φραγκάκης: Η Ελλάδα είναι ένας προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου

δημήτρης-φραγκάκης-η-ελλάδα-είναι-ένα-889761

Έχοντας θέσει τις βάσεις για τη νέα πολιτική που χαράσσει ο ΕΟΤ, ο Χανιώτης Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, μίλησε στη Realnews για τις προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ο ελληνικός τουρισμός και δίνει το στίγμα για τη σεζόν του 2020.

«Δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα για το 2020. Η ζήτηση για την Ελλάδα είναι μεγάλη», επισημαίνει χαρακτηριστικά και τονίζει ότι η Ελλάδα έχει μπει ξανά στον διεθνή επενδυτικό χάρτη.

Ο ΓΓ του ΕΟΤ, έδωσε έμφαση στους εναλλακτικούς τρόπους τουρισμού που προωθεί η παρούσα διοίκηση του οργανισμού, ώστε η Ελλάδα να καταστεί προορισμός για όλο τον χρόνο.

«Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στον καταδυτικό τουρισμό και αναμένουμε κι ένα νομοσχέδιο από το υπουργείο το οποίο θα βοηθήσει πολύ στην ενίσχυσή του. Επίσης, ιδιαίτερης σημασίας είναι το κομμάτι του χειμερινού τουρισμού. Ξεκινάμε μια συνεργασία για το επόμενο έτος, με στόχο την προβολή των χιονοδρομικών κέντρων στο εξωτερικό. Ο χειμερινός τουρισμός είναι πολύ σημαντικός και είμαστε πολύ πίσω. Τα στοιχεία της Eurostat είναι απογοητευτικά. Μαζί με τη Μάλτα είμαστε τελευταίοι στη σχετική κατάταξη. Εχουμε τις δυνατότητες ως χώρα και για χειμερινό τουρισμό, ωστόσο απαιτούνται δουλειά, στόχοι και χρόνος. Επίσης, ο θρησκευτικός τουρισμός είναι εξαιρετικά ισχυρός στην Ελλάδα, ειδικά από τη ρωσική αγορά, αλλά επιδιώκουμε να ανοίξουμε και άλλες αγορές, όπως η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Σερβία», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Φραγκάκης.

Ποια θεωρείτε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό;

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη 15ετία είναι η διάβρωση των ακτών. Είναι ο πιο σοβαρός, δομικός κίνδυνος για τον ελληνικό τουρισμό τα επόμενα χρόνια. Εδώ και πολλά χρόνια λόγω κλιματικής αλλαγής και άστοχων παρεμβάσεων σε πολλές παράκτιες περιοχές της Ελλάδας, εξαφανίζεται η παραλία. Σε πάρα πολλά νησιά και περιοχές της ηπειρωτικής χώρας όπου υπάρχει θάλασσα, οι παραλίες συρρικνώνονται. Είναι τεράστιο θέμα, αφορά τις τοπικές κοινωνίες σε έναν μεγάλο βαθμό, εμπλέκει τις περιφέρειες σε πολύ μεγάλο βαθμό και χρειάζεται μια επιστημονική μελέτη σε επίπεδο περιφερειών για να εντοπιστεί το πρόβλημα, να βρεθούν οι αιτίες του φαινομένου, που είναι διαφορετικές σε κάθε περιοχή, και να προταθούν και ορισμένες παρεμβάσεις σε επίπεδο υποδομών.

Είναι πλέον η Ελλάδα ελκυστικός επενδυτικός προορισμός;

Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα επανέρχεται. Με βάση τα μηνύματα που λαμβάνουμε με την έκδοση, για παράδειγμα, του ομολόγου και με το ενδιαφέρον που υπάρχει, είναι προφανές ότι η Ελλάδα έχει ξαναμπεί στον επενδυτικό χάρτη διεθνώς. Αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και είμαστε ο επενδυτικός παράδεισος. Εχουμε πολλές διαρθρωτικές αλλαγές ακόμη να κάνουμε. Αλλά το 2019 εκδόθηκαν 347 άδειες για μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα, με πρωταθλήτρια την Κρήτη και έπονται Αττική, Μύκονος, Κως, Ρόδος, Κέρκυρα. Εντοπίζουμε μεγάλο ενδιαφέρον κυρίως από ξένα κεφάλαια, αλλά και από Ελληνες επενδυτές, βέβαια. Υπάρχουν πολλά ζητήματα ακόμη προς επίλυση, αλλά νομίζω ότι το επενδυτικό κομμάτι στον τουρισμό θα πάει καλά τα επόμενα χρόνια. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε ξενοδοχειακές υποδομές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook