Δεκαπλάσια επισκεψιμότητα είχε το Viber λόγω της κατάρρευσης στο Facebook
Αυξημένη επισκεψιμότητα για την Viber λόγω της κατάρρευσης της Facebook
Αυξημένη επισκεψιμότητα είδε το Viber μετά το «κρασάρισμα» του Facebook για σχεδόν 7 ώρες.
«Το Viber είδε πενταπλασιασμό στον αριθμό των ενεργοποιήσεων, φτάνοντας ως και δεκαπλασιασμό στις ώρες αιχμής. Επίσης, είχαμε αύξηση 75% στον αριθμό των μηνυμάτων και διπλασιασμό του αριθμού των κλήσεων», δήλωσε η Anna Znamenskaya, Chief Growth officer της Rakuten Viber.
Τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου το απόγευμα, Facebook, Instagram και WhatsApp κατέρρευσαν, ενώ η λειτουργία τους επανήλθε αρκετές ώρες αργότερα.
Πηγή: ethnos.gr