Χανιώτισσα μητέρα καταγγέλλει το ΚΤΕΛ γιατί η κόρη της δεν μπόρεσε να ταξιδέψει – Τι απαντάει το ΚΤΕΛ

χανιώτισσα-μητέρα-καταγγέλλει-το-κτε-1126953

Στην καταγγελία ότι η κόρη της, μαζί με πέντε ακόμα άτομα, δεν μπόρεσε να ταξιδέψει προς Ρέθυμνο, γιατί δεν τους επιτράπηκε να μπουν στο λεωφορείο το μεσημέρι της Κυριακής, προχώρησε Χανιώτισσα στο zarpanews.gr.

Όπως υποστήριξε, η 18χρονη κόρη της ήταν έτοιμη να επιβιβαστεί στο δρομολόγιο στις 14:30, αλλά το λεωφορείο έφυγε χωρίς να βάλει την νεαρή, όπως και άλλους επιβάτες, ενώ το επόμενο δρομολόγιο ήταν αργά το απόγευμα.

Η Χανιώτισσα λέει ότι θα έπρεπε να υπάρξε δρομολόγιο για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες που έμειναν απ’έξω ενώ υποστηρίζει ακόμα, πως όταν η ίδια πήγε στο ΚΤΕΛ για να ρωτήσει γιατί συνέβη αυτό, υπάλληλος της μίλησε με απότομο τρόπο.

Το zarpanews.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνης, Γιάννη Καψανάκη, ο οποίος εξήγησε ότι τα λεωφορεία αυτή τη στιγμή λειτουργούν με περιορισμό πληρότητας 65%, εξαιτίας των μέτρων για τον κορονοϊό: «Αυτή τη στιγμή η κίνηση στα ΚΤΕΛ είναι σαν κακός Γενάρης.

Μεταφέρουμε ελάχιστο κόσμο κάθε μέρα και το να είναι γεμάτο το λεωφορείο σήμερα, είναι τυχαίο. Υπό κανονικές συνθήκες δεν γεμίζει ούτε το μισό λεωφορείο. Αλλά δεν μπορούμε και να μην τηρήσουμε τα μέτρα. Ναι, τα δρομολόγια είναι πιο αραιά τώρα, αλλά από το τέλος Μαΐου θα υπάρξουν αλλαγές και θα πυκνώσουν.»

«Η μόνη περίπτωση να μην ταξιδέψει κάποιος είναι να μην έχει βγάλει εισιτήριο από τα γκισέ, γιατί τα εισιτήρια είναι αρθιμημένα ακριβώς για να τηρούνται τα μέτρα. Και αν έχουν συμπληρωθεί οι θέσεις σε κάποιο δρομολόγιο, δεν μπορούν να πωληθούν άλλα εισιτήρια», είπε ο κ. Καψανάκης.

«Ελπίζουμε πως η κυβέρνηση θα επιτρέψει σύντομα και σε μας να έχουμε πληρότητα 85% στα λεωφορεία, όπως στα τουριστικά. Όσο για τη συμπεριφορά του υπαλλήλου, θα πρέπει να το ερευνήσω για να μπορέσω να τοποθετηθώ. Η οδηγία που έχω δώσει σε όλους είναι ξεκάθαρη, να συμπεριφέρονται ευγενικά στους επιβάτες ό,τι και να αντιμετωπίζουν.»

Αναρωτιέται κανείς, πόσο καιρό ακόμα θα πρέπει να περιμένουμε για να επανέλθουμε στην κανονικότητα.

zarpanews.gr

4 thoughts on “Χανιώτισσα μητέρα καταγγέλλει το ΚΤΕΛ γιατί η κόρη της δεν μπόρεσε να ταξιδέψει – Τι απαντάει το ΚΤΕΛ

  1. Αλλά ρωτάνε, αλλά απαντάμε! Αλλά βέβαια σκοπός σας το κέρδος και όχι η εξυπηρέτηση… Διαχρονικη άποψη του ΚΤΕΛ γι αυτό και οι παρα πολλες καταγγελίες ανά καιρους….

  2. ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ Η…6841 ΠΟΣΗ ΠΛΗΡΩΤΗΤΑ ΕΙΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 65% Η’ 165% ; ΑΥΡΙΟ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ…..ΔΕΝ ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΟΥΜΕ….ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook