Χανιώτης καρδιοπαθής έκλεισε ραντεβού για τα ΚΕΠΑ και έζησε το… επιτελικό κράτος στο πετσί του

χανιώτης-καρδιοπαθής-έκλεισε-ραντεβ-1304736

Τι νόημα έχει να μπορείς να κλείσεις ραντεβού ηλεκτρονικά, όταν έρχεσαι στην ώρα σου και βρίσκεις κλειστές πόρτες; Ένας Χανιώτης, ο οποίος έκλεισε ένα τέτοιο ραντεβού για τα ΚΕΠΑ, περιγράφει το θέατρο του παραλόγου που έζησε στη συνέχεια, σε επιστολή που απέστειλε στο zarpanews.gr και δημοσιεύουμε παρακάτω:

«Κλείνοντας ραντεβού για την υπηρεσία των ΚΕ.Π.Α. μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για να κάνω μία και μόνο ερώτηση (αφού για να απαντήσουν στα τηλέφωνα πρέπει να κάνεις τάμα), φτάνω την ώρα του ραντεβού μου έξω από το γραφείο και βρίσκομαι αντιμέτωπος σε μία κλειδωμένη πόρτα.

Με προσεγγίζει ένας μεσήλικας ο οποίος ενδιαφερόταν κι αυτός για την ίδια υπηρεσία και μου λέει ότι πληροφορήθηκε από άλλο υπάλληλο ότι ο αρμόδιος για τα ΚΕ.Π.Α. υπάρχει περίπτωση να μην κατέβει στο γραφείο γιατί είναι γραμματέας σε επιτροπή. Μετά το πρώτο «σοκ» άρχισα να αναρωτιέμαι γιατί τα ραντεβού ήταν ελεύθερα για εκείνη την ημέρα και ώρα και για ποιο λόγο να ταλαιπωρούν άτομα με αναπηρίες χωρίς λόγο.

Μέχρι να τελειώσω τις σκέψεις μου εμφανίστηκε κάποιος υπάλληλος ρωτώντας με τι θέλω κι όταν του είπα ότι ενδιαφέρομαι για μία ερώτηση στα ΚΕ.Π.Α. μου απάντησε να ξαναπάω την επόμενη με το ίδιο ραντεβού γιατί ο συνάδελφος βρίσκεται σε επιτροπή.

Και ως εκ θαύματος εκείνη τη στιγμή ανοίγει η κλειστή πόρτα και βγαίνει ο αρμόδιος. Τότε ξαφνιασμένος ο προηγούμενος υπάλληλος απευθύνεται προς εμένα λέγοντάς μου «αφού είναι εδώ και τον πέτυχες πήγαινε και ρώτα τον αυτό που θες» λες και μου έκανε χάρη. Πηγαίνοντας λοιπόν προς την πόρτα με όση υπομονή και ψυχραιμία μου είχε απομείνει, με βλέπει ο αρμόδιος υπάλληλος και μου λέει «δεν έχω χρόνο, αν θες κάτι γρήγορο πες μου αλλιώς έλα αύριο».

Δεν αντιπαρατέθηκα λέγοντας του ότι έχω πάει με κλεισμένο ραντεβού ούτε ανέφερα ότι είμαι ΑΜΕΑ καρδιολογικό με τρία χειρουργεία ανοικτής καρδιάς για να απαιτήσω άμεση εξυπηρέτηση, μπας και κατάφερνα να πάρω απάντηση στην ερώτησή μου.

Η απάντηση του σε αυτό που τον ρώτησα ήταν ένα ξερό όχι, κι όταν του είπα ότι υπάλληλος άλλης υπηρεσίας με παρέπεμψε σε αυτόν, μου είπε απλά ότι ίσως να μην κατάλαβα τι μου είπαν.

Φεύγοντας λοιπόν στην ουσία άπραγος, αναρωτιέμαι:

Δεν μπορούσαν από το σύστημα να μην αφήσουν κενά ραντεβού για την συγκεκριμένη ημέρα στην συγκεκριμένη υπηρεσία, αφού ο ένας υπάλληλος που εξυπηρετεί ήταν σε επιτροπή, ταλαιπωρώντας άτομα με θέματα υγείας άσκοπα? Γιατί οι πλειονότητα που θα πάει στα ΚΕ.Π.Α. είναι άτομα με αναπηρίες παντός είδους.

Αυτή είναι η κοινωνική ευαισθησία και η διευκόλυνση σε ότι αφορά τα άτομα με αναπηρίες;;

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook